آیا احتمال تائید ETF اسپات اتریوم بالاست؟ اتریوم ۵۰۰۰ دلاری در راه است؟

فهرست عناوین

آخرین وضعیت ETF های اتریوم از نظر تحلیل گران

تحلیلگران بلومبرگ، جیمز سیفارت و اریک بالکوناس، اعلام کرده‌اند که احتمال تایید ETFهای اسپات اتریوم توسط SEC از ۲۵٪ به ۷۵٪ افزایش یافته است. این اظهارات منجر به افزایش قیمت اتریوم به بیش از ۱۳٪ و رسیدن آن به ۳۵۳۶ دلار شده است. در این مقاله از بلاگ بایتیکل به بررسی آخرین وضعیت ETF اسپات اتریوم و احتمال تائید آن میپردازیم. این تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که SEC ممکن است با چرخشی ۱۸۰ درجه، با درخواست‌های راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم موافقت کند. این اظهارات در حالی انجام شده که قبل از این، صحبت‌های گری گنسلر و اخبار مبنی بر تحقیقات کمیسیون بورس نشان می‌داد که احتمالاً با درخواست‌های ETF این ارز دیجیتال مخالفت خواهند کرد.

شنیده های درز پیدا کرده از SEC

با این وجود، به گفته دو تحلیلگر بلومبرگ، جیمز سیفارت و اریک بالکوناس، احتمال تأیید ETFهای اسپات اتریوم از ۲۵٪ به ۷۵٪ افزایش یافته است. آن‌ها بر اساس منابع آگاهی که دارند، این موضوع را به “مسئله سیاسی گسترده‌ای” تبدیل کرده‌اند و به این دلیل پیش‌بینی می‌کنند که ۷۵٪ شانس برای تصویب این ETFها وجود دارد.

بالکوناس در بخشی از توییت خود اظهار داشت:

“با توجه به اطلاعاتی که امروز بعد از ظهر به دست آوردیم، من و سیفارت پیش‌بینی می‌کنیم که کمیسیون بورس با یک چرخش ۱۸۰ درجه، با احتمال ۷۵٪، به ETFهای اسپات اتریوم موافقت کند.”

احتمال تائید ETF اسپات اتریوم بالاست؟ اتریوم 5000 دلاری در راه است؟

سیفارت هم گفته است :

به تازگی شنیدم که احتمال تصویب ETFهای اتریوم از ۲۵٪ به ۷۵٪ افزایش یافته است. این یک تغییر مهم است که ممکن است تأثیر زیادی بر روند بازار داشته باشد. دو تحلیلگر بلومبرگ، جیمز سیفارت و اریک بالکوناس، بر این باورند که این ETFها احتمالاً به سرعت تصویب خواهند شد. این خبر منجر به افزایش ۱۳٪ قیمت اتریوم شده است که به ۳۵۳۶ دلار رسیده است.

 

جمع بندی

به نظر می‌رسد که تصویب ETFهای اسپات اتریوم یک مسئله سیاسی گسترده است و به همین دلیل احتمال تصویب آن‌ها به ۷۵٪ رسیده است. سیفارت و بالکوناس اعلام کرده‌اند که این احتمال از منابع قابل اعتمادی شنیده شده است. در صورت تایید این ادعا، احتمالاً در روزهای آتی بسیاری از این پرونده‌ها تصویب خواهند شد.

کمیسیون بورس باید قبل از ۲۳ مه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تصمیم نهایی خود را در مورد ETF اسپات اتریوم شرکت ون‌اک (VanEck) اعلام کند. در حال حاضر، شرکت‌های معتبری مانند آرک توئنتی وان شرز (ARK 21Shares)، هش دکس (Hashdex)، اینوسکو گلکسی (Invesco Galaxy)، بلک راک (BlackRock) و فیدلیتی (Fidelity) نیز در حال انتظار نتایج درخواست‌های خود هستند.

منبع : Benzinga

5/5 (1 نظر)
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *