آموزش کلی استفاده از پلتفرم بایتیکل

عنوان های آموزش استفاده

آموزش استفاده از محصول بایتیکل

بایتیکل دستیار هوشمند ارز دیجیتال هست که تمامی ابزارهای موردنیاز برای موفقیت در ترید ارز دیجیتال را در اختیار کاربران قرار میدهد. در بایتیکل به همه ابزارهای آموزش و ترید ارز دیجیتال مانند تریدینگ ویو رایگان، دستیار و ربات ترید، دستیار آموزش، آکادمی و ترمینال ترید دسترسی دارید. بایتیکل برای طیف وسیعی از کاربران محصولات مختلفی را ارائه میدهد.

در ویدئوهای زیر کاربرد و نحوه استفاده هر یک از این محصولات آموزش داده شده است.

داشبورد بایتیکل

در داشبورد بایتیکل میتوانید تنظیمات اولیه حساب مجازی خود را مشخص کنید. همچنین با استفاده از لینک اختصاصی میتوانید از دوستان خود برای ثبت نام دعوت کنید و از بایتیکل جایزه دریافت کنید. از طریق شارژ و تمدید حساب میتوانید سطح اشتراک خود را ارتقا دهید.

آموزش و معرفی داشبورد بایتیکل
پخش ویدیو

آکادمی بایتیکل

آکادمی بایتیکل فضائی است که کاربران به انواع محتوای آموزشی و دوره های آموزشی اختصاصی دسترسی دارند. بایتیکل بالاترین سطح کیفیت آموزش را همراه با تمرین و منتورینگ اختصاصی به کاربران ارائه میدهد.

آموزش و معرفی آکادمی بایتیکل
پخش ویدیو

دستیار آموزش ارز دیجیتال

دستیار آموزش ارز دیجیتال وظیفه همراهی کاربران در مسیر آموزش را برعهده دارد. دستیار آموزش پس از انجام هر معامله در فضای شبیه ساز به کاربران بازخورد میدهد. بازخورد در دسته بندی های مختلفی مانند تحلیل تکنیکال به کاربران داده می­شود. در بایتیکل هر کاربر مسیری شخصی سازی شده و تعاملی را برای یادگیری ترید ارز دیجیتال دارد. مسیر یادگیری کاربران در بایتیکل شامل بازخورد معاملات در فضای شبیه ساز، آموزش های سطح بندی شده و تمرین ترید به صورت تجربه محور طراحی می­شود.

آموزش و معرفی دستیار هوشمند آموزش بایتیکل
پخش ویدیو

استودیو بایتیکل

استودیو بایتیکل تمامی داده های اختصاصی بازار ارز دیجیتال را ارائه میکند. در استودیو بایتیکل داده های اقتصاد کلان، آنچین، تکنیکال و تحلیل احساسات بازار ارز دیجیتال در اختیار کاربران قرار دارد.

همچنین در قسمت تکنیکال هوش مصنوعی بایتیکل انواع استراتژی های تکنیکال مانند حمایت ها و مقاومت ها را بر روی چارت مشخص میکند. 

آموزش و معرفی استودیو بایتیکل
پخش ویدیو

دستیار و ربات ترید ارز دیجیتال

از دستیار ترید بایتیکل استفاده کنید و انواع استراتژی های معاملاتی خود را ساخته و با رصد بهینه تمامی بازارها، از موقعیت ها و بهترین فرصت های معاملاتی باخبر شوید. شما میتوانید استراتژی­ ترید خودتان را با دیگران برای دیگران ارسال کنید. همچنین میتوانید بهترین ربات های ترید ارز دیجیتال را انتخاب کنید و از طریق نوتیفیکیشن، پیامک و ربات تلگرام از بهترین موقعیت­های معاملاتی با خبر شوید.

آموزش و معرفی دستیار ترید بایتیکل
پخش ویدیو

ترمینال ترید ارز دیجیتال

 ترمینال ترید بایتیکل راحت ترین شیوه مدیریت صرافی و سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال است که به شما کمک میکند تا بتوانید صرافی های مختلف خود را متصل و از یکجا مدیریت کنید. همچنین شما میتوانید از امکاناتی مانند آنالیز کارنامه معاملاتی، مشاهده تاریخچه معاملات، ایجاد و لغو سفارشات و غیره استفاده کنید.

آموزش و معرفی ترمینال ترید بایتیکل
پخش ویدیو

سایر آموزشها

اگر هنوز آموزش دلخواه خودرا پیدا نکردید در این لینک آموزشهای جزیی تری را پیدا خواهید کرد

 

5/5 (1 نظر)
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *