ماجرای سقوط ۱۵ درصدی ناتکوین و تون کوین چیست؟

محتوای جدول

چرا قیمت ارز تون و ناتکوین ۱۵ درصد سقوط کرد؟

بازداشت پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، در شب گذشته جنجال زیادی به پا کرد و تأثیر منفی روی قیمت ارز تون و نات کوین گذاشت.

به گزارش کوین دسک، در شب گذشته، رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند که پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، در فرودگاه لو بورژه دستگیر شده است. لازم به ذکر است که این دستگیری توسط دفتر پلیس ملی فرانسه (OFIM)، که مسئول مبارزه با خشونت علیه کودکان است، انجام شده است.

شبکه فرانسوی TF1 گزارش داد که در سال ۲۰۲۳، OFIM دوروف را به دلیل عدم نظارت کافی بر تلگرام، در جرایمی مانند قاچاق مواد مخدر، تروریسم، و کلاهبرداری همدست دانسته است. همچنین یکی دیگر از اتهامات او عدم همکاری با مقامات انتظامی است. شبکه TF1 به نقل از یک منبع اعلام کرد:

اتهامات زیادی متوجه دوروف است و او هیچ تلاشی برای همکاری نکرده است. تلگرام برای سال‌ها به پلتفرم اصلی جرایم سازمان‌یافته تبدیل شده است.

برخی منابع از سفر دوروف به فرانسه شگفت‌زده شدند، چرا که او می‌دانست در این کشور تحت تعقیب است. همچنین باید اشاره کرد که خبر این بازداشت توسط رویترز نیز تأیید شده است.

به هر حال، انتشار این خبر باعث شد که قیمت ارزهای مرتبط با اکوسیستم تون به شدت کاهش یابد. به طور مشخص، قیمت تون کوین حدود ۱۵ درصد افت کرد و همچنین نات کوین نیز با کاهش قابل توجهی مواجه شد و حدود ۱۵ درصد از ارزش خود را از دست داد.

نمودار قیمت ارز تون
نمودار قیمت ارز تون

بهترین زمان برای سرمایه گذاری در ارز تون

با توجه به ریزش ارز تون در حال حاضر این ارز مناسب سرمایه گذاری است و فعالان بازار ارز دیجیتال میتوانند به صورت پله ای ارز تون را خریداری کنند. با توجه به اینکه برای کارمزد برداشت توکن بازی های تلگرام مانند بازی داگز و همستر کاربران به ارز تون نیاز دارند، در ادامه با استفاده از سرویس بایتیکل میتوانند به صورت رایگان ارز تون را دریافت کنند.

🎁 دریافت تون رایگان برای فروش داگز

بایتیکل سرویس فروش توکن داگز را به تازگی راه اندازی کرده است. در این سرویس کارمزد ارز تون برای برداشت توکن داگز از کیف پول را بایتیکل برای کاربران واریز میکند. علاوه بر این بدون به نیاز به فرآیند های پیچیده احراز هویت، ثبت نام و سفارش گذاری در صرافی در سه مرحله فروش توکن داگز انجام میشود. همچنین وجه ریالی به صورت آنی و پس از فروش به حساب هر فرد واریز میشود.

بایتیکل در تاریخ ۵ شهریور و زودتر از تمامی صرافی های داخلی و خارجی امکان فروش توکن داگز را برای کاربران فراهم میکند.

برای ثبت نام اولیه در این سرویس و محاسبه و اطلاع میزان ارز تون مورد نیاز برای کارمزد برداشت توکن داگز از لینک زیر ثبت نام کنید.

5/5 (1 نظر)
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *