ویژگی جدید اسکین(Skin) بازی همستر کامبت

بازی همستر کامبت در آخرین به روز رسانی خود ویژگی مینی گیم(Mini Game) و اسکین(Skin) را به بازی خود اضافه کرده است. برای آشنایی و کلید مینی گیم همستر مقاله کلید مینی گیم همستر را مطالعه کنید.

در قسمت اسکین(Skin) کاربران میتوانند کاراکترهای جدیدی بخرند و ظاهر همستر خود را تغییر بدهند. البته این تغییرات هزینه دارد و هر پوسته یا اسکین(Skin) هزینه های متفاوتی دارد.

ویژگی اسکین همستر کامبت

دقت داشته باشید برای خرید بعضی از اسکین های همستر کامبت نیاز به ارتقا و سطح خاصی است. مثلا برای پوسته زیر نیاز به سطح لیگ Lord است و قیمت آن ۲۰۰ میلیون امتیاز است.

 

قابلیت اسکین بازی همستر کامبت

هنوز تاثیر خرید اسکین(Skin) و تغییر ظاهر کاراکتر همستر برای ایردراپ توکن همستر کامبت مشخص نیست. کاربران در حال حاضر حدس و گمان هایی دارند که ممکن است ارتقا اسکین و پوسته همستر بر شانس دریافت توکن بیشتر در ایردراپ هسمتر کامبت تاثیر داشته باشد.

سوالات متداول

توکن همستر کی لیست میشود؟

برای اطلاع از قیمت و لیست شدن همستر مقاله قیمت هر یک میلیون سکه همستر+لیست شدن در صرافی را مطالعه کنید.

بهترین ترفندهای بازی همستر برای دریافت توکن بیشتر کدام هستند؟

برای آموزش کامل همستر به همراه تمامی ترفندها مقاله آموزش جامع درامد از بازی همستر کامبت را مطالعه کنید که در آن تمامی نکات لازم برای دریافت سکه و توکن بیشتر توضیح داده شده است.

آموزش شرکت در ایردراپ و کسب سود از بازی تلگرامی را چطور پیدا کنم؟

کانال تلگرام بایتیکل روزانه بهترین فرصت های ایردراپ و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال به همراه آموزش آنها را منتشر میکند. حتما در کانال تلگرام بایتیکل عضویت داشته باشید تا از آخرین اخبار ایردراپ، همستر، بازی های کلیکی و فرصت های سرمایه گذاری جا نمانید.

5/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *