آیا چین لینک در انتظار یک رشد ۱۰۰ درصدی است؟ تحلیل LINK

فهرست عناوین

وضعیت LINK

افزایش فعالیت شبکه و شرایط تکنیکالی مطلوب چین لینک (LINK) منجر به رشد قابل توجه قیمت این ارز دیجیتال شده است؛ به طوری که حتی در روز گذشته، علی‌رغم افت عمومی بازار ارزهای دیجیتال، ۷٪ افزایش قیمت داشته است.

در این مقاله از بلاگ بایتیکل وضعیت چین لینک را بررسی میکنیم. داده‌های مثبت چین لینک باعث شده‌اند که سرمایه‌گذاران به این فکر بیفتند که آیا امکان یک رالی تا بیش از ۲۰ دلار وجود دارد یا خیر. در این مطلب، به بررسی عواملی که می‌توانند به افزایش قیمت چین لینک کمک کنند، خواهیم پرداخت.

وضعیت آنچین

براساس گزارش سنتیمنت (Santiment) در ۲۴ می (۴ خرداد)، معیارهای آنچین نشان‌دهنده چشم‌انداز صعودی برای چین‌لینک (LINK) هستند. این ارز دیجیتال با عملکردی قوی‌تر از سایر آلت‌کوین‌ها، در ۲۴ می (۴ خرداد) به بالاترین قیمت ۶ هفته گذشته خود یعنی ۱۷.۷۹ دلار دست یافته است.

داده‌ها حاکی از آن است که نسبت تراکنش‌های سودآور به تراکنش‌های زیان‌ده برای بلاکچین چین‌لینک ۱۱ به ۱ بوده که این نسبت از ۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۷ آذر ۱۴۰۱) تاکنون بی‌سابقه بوده است. علاوه بر این، چین‌لینک دیگر با بازار ارزهای دیجیتال همبستگی ندارد و این عدم همبستگی به همراه رسیدن به بالاترین قیمت ۶ هفته‌ای، منجر به ثبت بالاترین سطح سودآوری در ۱۷ ماه گذشته شده است.

رشد فعالیت آنچین

داده‌های پلتفرم سنتیمنت همچنین نشان می‌دهد که فعالیت روی شبکه چین‌لینک از اواسط ماه می افزایش چشمگیری داشته است. نمودار زیر نشان می‌دهد تعداد آدرس‌های فعال روزانه که با بلاکچین چین‌لینک تعامل دارند، از ۳٬۱۵۹ در ۱۴ می (۲۵ اردیبهشت) به ۱۱٬۳۰۴ در ۲۲ می (۲ خرداد) رسیده است. همچنین، فعالیت توسعه این شبکه نیز از ۴۲۱ ریپازیتوری یکتای گیت‌هاب در اواسط آوریل به ۴۳۶ ریپازیتوری افزایش یافته است.

این داده‌ها نشان‌دهنده افزایش توجه و اعتماد به شبکه چین‌لینک بوده و نویدبخش روند صعودی بیشتری برای این ارز دیجیتال هستند

آیا چین لینک در انتظار یک رشد 100 درصدی است؟ تحلیل LINK

چین لینک و افزایش فعالیت ولت ها

داده‌های دیگری از همین پلتفرم نشان داد که فعالیت روی شبکه چین لینک نیز از اواسط ماه می افزایش یافته است. نمودار زیر نشان می‌دهد تعداد آدرس‌های روزانه فعالی که با بلاکچین چین‌ لینک تعامل دارند از ۳٬۱۵۹ دلار در ۱۴ می (۲۵ اردیبهشت) به ۱۱٬۳۰۴ در ۲۲ می (۲ خرداد) رسیده است. همچنین، فعالیت توسعه آن نیز از ۴۲۱ ریپازیتوری یکتای گیت‌هاب در اواسط آوریل به ۴۳۶ ریپازیتوری رسیده است.

مروری بر تحلیل تکنیکال چین لینک

داده‌های تحلیل تکنیکال از ویو تریدینگ نشان می‌دهند که در تاریخ ۱۵ مه (۲۶ اردیبهشت)، قیمت چین لینک از نقطه ضعف الگوی مثلث کاهشی در سطح ۱۳ دلار، به طور چشمگیری به بالا حرکت کرده و با یک افزایش ۳۶ درصدی، به سقف شش هفته‌ای خود در سطح ۱۷.۷۹ دلار رسیده است.

این حرکت صعودی موجب شده تا چین لینک از الگوی مثلث کاهشی خود خارج شود و به جای آن، سطوح مقاومت مهمی از جمله مقاومت ۱۵ دلاری در نزدیکی میانگین‌های متحرک ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه، و همچنین میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه در حدود ۱۶ دلار را به عنوان نقاط حمایتی مهم شناخته شوند.

همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز نشان می‌دهد که در طی این دوره، این ارز دیجیتال از یک وضعیت ضعف به وضعیت قوت پیدا کرده و هم‌اکنون در سطح ۶۵ قرار دارد. این افزایش نشان‌دهنده این است که بازار در دست کنترل خریداران قرار دارد و احتمال ادامه روند صعودی قیمت به شدت تقویت شده است.

چین لینک در انتظار یک رشد 100 درصدی است؟ تحلیل LINK 1

تحلیل گران از احتمال صعود LINK میگویند

مدل محدوده در ضرر/سود (IOMAP) چین لینک در پلتفرم اینتودبلاک نشان می‌دهد که حمایت‌های این ارز دیجیتال قوی‌تر از مقاومت‌های آن هستند. این موضوع بیانگر احتمال بیشتر افزایش قیمت نسبت به کاهش آن است.

کریپتو یپر (Crypto Yapper)، تحلیل‌گر مطرح، در ۲۴ می (۴ خرداد) در صفحه X (توییتر سابق) خود از شکستن الگوی مثلث کاهشی چین لینک استقبال کرد و گفت که نمودار این ارز دیجیتال صعودی به نظر می‌رسد. وی افزود که در صورت شکستن مقاومت ۱۷.۵۰ دلاری، این سطح به حمایت تبدیل خواهد شد.

تریدر مستر کریپتو (Mister Crypto) نیز به آینده قیمت چین لینک خوش‌بین است و معتقد است که در بازار صعودی فعلی، این ارز دیجیتال می‌تواند به قیمت ۵۰ دلار برسد.

کاربر دیگری با نام چین‌لینک رد پیل (Chainlink Red Pill) در پلتفرم X بیان کرد که با توجه به ارزش و جایگاه فاندامنتال چین لینک، این ارز دیجیتال در حال حاضر بسیار پایین‌تر از ارزش واقعی خود معامله می‌شود. وی همچنین افزود که توکنیزه کردن چین لینک برای بزرگ‌ترین نهادهای مالی جهان بسیار سودآور خواهد بود و انتظار دارد قیمت آن ۵۰ تا ۱۰۰ برابر شود.

در حال حاضر قیمت چین لینک ۱۷.۱۳ دلار است که نشان‌دهنده ۳۰٪ افزایش قیمت آن در ماه می است. این افزایش قابل توجه، نشانه‌ای از اعتماد سرمایه‌گذاران به آینده این ارز دیجیتال و پتانسیل رشد بیشتر آن است.

جمع بندی

در تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال چین لینک، داده‌های تریدینگ ویو نشان می‌دهد که قیمت این ارز از الگوی مثلث کاهشی خارج شده و با یک رشد ۳۶٪ی به سقف شش هفته‌ای خود در سطح ۱۷.۷۹ دلار رسیده است. این افزایش قیمت باعث تقویت نگرش خریداران شده و شاخص قدرت نسبی نشان می‌دهد که بازار تحت کنترل آنان است. از طرفی، مدل محدوده در ضرر/سود (IOMAP) نشان می‌دهد که حمایت‌های چین لینک نسبتاً قوی‌تر از مقاومت‌های آن هستند، که ممکن است به افزایش قیمت بیشتر اشاره کند. نظرات تحلیل‌گران مطرح، از جمله Crypto Yapper و Mister Crypto، نیز به نگرش مثبت نسبت به آینده چین لینک اشاره دارند، با ارائه تحلیل‌هایی که قیمت را به ۵۰ دلار یا حتی ۱۰۰ برابر ارزش فعلی آن تجربه می‌کند. در حال حاضر، قیمت چین لینک در حدود ۱۷.۱۳ دلار است، که نشان دهنده یک رشد ۳۰٪ی در ماه می باشد.

5/5 (1 نظر)
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *