صرافی غیرمتمرکز سولانا (Jupiter) یونی سواپ را پشت سر گذاشت! ایردراپ wen غوغا کرد

حجم معاملات در صرافی غیرمتمرکز Jupiter مبتنی بر Solana در ۲۴ ساعت گذشته به میزان ۴۸۰ میلیون دلار رکورد شده است، در هوس یک ایردراپ جدید برای یک ممکوین و تبادل‌های فعال ارز ثابت.

بر اساس داده‌های CoinGecko فعالیت زیاد و حجم بالای معاملات حتی منجر به پیشروی Jupiter در حجم معاملات مبتنی بر اتریوم در صرافی Uniswap از هر دو پروتکل v2 و v3 به اختلاف ۱۰ میلیون دلار شده است، که در نهایت حجم معاملات ترکیبی این پروتکل تنها به میزان ۴۷۰ میلیون دلار در ۲۴ ساعت گذشته رسیده است.

Capture

همچنین ۳ روز پیش فاندر این صرافی غیرمتمرکز بر بستر سولانا، یک میم کوین جدید را معرفی کرد. نکته جالب ایردراپ این میم کوین بود که به تمام افرادی که روی بلاکچین سولانا تراکنش داشتند، تعلق میگرفت و تعداد آن چیزی حدود ۴۴۰ هزار توکن برای هر آدرس ولت است که با ارزش کنونی آن چیزی حدود ۶۰ دلار بها دارد.
معرفی این میم کوین و ایردراپ آن باعث جلب توجهات زیادی به سمت سلاکچین سولانا شد و حجم معاملات صرافی های غیرمتمرکز آن و البته TVL این شبکه رشد بالایی داشته باشد.
میم کوین WEN نیز در چند روز گذشته عملکرد خوبی داشته و مورد توجه کاربران زیادی در رسانه های اجتماعی نیز قرار گرفته است که با این شرایط به نظر میرسد در میان مدت درخشش بیشتری نیز از خودش نشان دهد.

از دلایلی که میتوان به این میم کوین خوش بین بود، سوزانده شدن تعداد زیادی از توکن ها و همچنین استقبال بالای افراد کامیونتی شبکه سولانا از WEN است.

0/5 (0 نظر)
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *