آموزش دریافت ایردراپ همستر

محتوای جدول

مشاهده میزان ایردراپ دریافتی از همستر

برای مشاهده میزان توکن دریافتی از ایردراپ همستر وارد بخش ایردراپ همستر شوید. در این صفحه میزان توکن شما مشخص شده است که در روز ۵ مهر امکان برداشت و فروش توکن همستر را خواهید داشت. در ادامه بهترین روش فروش توکن همستر بررسی شده است.

میزان ایردراپ توکن همستر برای کاربران
میزان ایردراپ توکن همستر برای کاربران

فروش توکن همستر در کمتر از ۱ دقیقه

برای فروش توکن همستر کافیست در ربات بایتیکل ثبت نام کنید. در تاریخ ۵ مهر و زودتر از تمامی صرافی ها همستر در بایتیکل لیست میشود و از طریق ربات بایتیکل و بدون نیاز به احراز هویت پیچیده میتوانید توکن همستر را نقد کنید.

بهترین صرافی ایرانی برای فروش توکن همستر

صرافی نوبیتکس اولین و بزرگترین صرافی در ایران است که اعلام کرده زودتر از همه صرافی ها توکن همستر را لیست میکند و شما متیوانید به راحتی آن را به ریال تبدیل کنید. همچنین به دلیل اینکه صرافی نوبیتکس بیشترین حجم معاملات را در میان صرافی ها دارد بالاترین قیمت توکن همستر در این صرافی خواهد بود که باعث میشود مبلغ بیشتری را از فروش توکن همستر کسب کنید.

اگر از طریق لینک بایتیکل در صرافی نوبیتکس ثبت نام و احراز هویت کنید ۱۰ درصد تخفیف کارمزد برای شما فعال میشود. علاوه بر این با ارسال شماره ای که با آن از طریق لینک بایتیکل در صرافی نوبیتکس ثبت نام کردید به پشتیبانی بایتیکل، اشتراک ویژه بایتیکل به ارزش ۵ میلیون تومان شامل تریدینگ ویو بدون محدودیت، دوره ایردراپ و بازی های تلگرام، استراتژی ساز ترید و سرویس مدیریت همه صرافی ها از یکجا برای مشل فعال میشود.

3/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *