توکن همستر لیست میشود یا نه؟ پاسخ دقیق به شایعات اخیر بازی همستر

فهرست محتوا

آیا توکن همستر لیست میشود؟

اخیرا شایعاتی در فضای مجازی شنیده میشود که توکن بازی همستر به دلیل درگیری داخلی میان هم بنیانگذاران این بازی تلگرامی لیست نخواهد شد. در ادامه به این شایعات پاسخ خواهیم داد.

شایعات لیست نشدن توکن همستر از آنجا شروع شد که مدیر صرافی ارز دیجیتال سیمپل(SIMPLE) در کانال تلگرام خود اعلام کرد که بازی تلگرام همستر کامبت هیچوقت لیست نخواهد شد.

او در کانال تلگرام خود اعلام کرد که بازی همستر ۲۰۰ میلیون کاربر دارد که منتظر هستند تا ایردراپ توکن همستر انجام شود اما اخیرا درگیر داخلی میان تیم همستر شکل گرفته و ممکن است باعث شود توکن همستر در صرافی ها لیست نشود. همچنین در شبکه های اجتماعی، یک شرکت تبلیغاتی روسی با قصد تخریب پروژه همستر به نام Lenta اعلام کرد که قبلا با تیم بازی همستر پروژه ای را انجام داده و در آن پروژه ایردراپ توکن صورت نگرفته است و به همین دلیل ممکن است همین اتفاق برای بازی همستر کامبت رخ دهد. این شرکت تبلیغاتی نوشت که در آن پروژه سهم این شرکت داده نشده است و به همین دلیل این شرکت به دنبال شکایت از تیم سابق بازی همستر است. 

بنیانگذار بازی همستر در اکانت رسمی توییتر خود به این شایعات پاسخ داد و بیان کرد که این بازی توکن خود را در ماه های آتی لیست خواهد کرد. در حال حاضر افراد در شبکه های اجتماعی نظرات مختلفی در خصوص لیست شدن توکن همستر دارند و با قطعیت نمیتوان درباره لیست شدن توکن این بازی نظر داد ولی همچنان احتمال لیست شدن توکن همستر بیشتر از لیست نشدن آن است.

با عضو شدن در کانال تلگرم بایتیکل از اخبار و بهترین ترفندهای بهترین ایردراپ ها و بازی های تلگرام باخبر شوید.

پیام مدیر صرافی سیمپل در مورد بازی همستر کامبت
پیام مدیر صرافی سیمپل در مورد بازی همستر کامبت

بهترین صرافی برای فروش توکن همستر هنگام لیست شدن کدام است؟

با توجه به اینکه توکن همستر در حال لیست شدن در صرافی ها هست سوال اصلی این است که این توکن در کدام صرافی زودتر از همه لیست میشود. همچنین باید به دنبال صرافی ای باشیم که به ایرانی ها سرویس میدهد و امکان فروش توکن همستر به بالاترین قیمت در آن امکانپذیر است. پلتفرم بایتیکل به عنوان بروکر رسمی صرافی ال بانک که یکی قدیمی ترین و معتبرترین صرافی های خارجی است همکاری دارد. با توجه به صحبت های انجام شده با تیم صرافی ال بانک این صرافی توکن داگز را در تاریخ دوشنبه ۲۹ مرداد ساعت ۱۰ و نیم صبح و زودتر از همه صرافی ها لیست خواهد کرد.

صرافی ال بانک بدون مشکل با ایرانی ها کار میکند و تمامی قابلیت های پیشرفته معامله گری را با کمترین کارمزد ارائه میدهد.

لینک ثبت نام در صرافی ال بانک

با ثبت نام از طریق لینک پلتفرم بایتیکل در صرافی ال بانک تا ۴۵۰ دلار سرمایه اولیه و ۲۰ درصد سرمایه بیشتر بدست می آورید. این سرمایه بدین شکل است که به هر میزان ارز دیجیتال دارید با ۲۰ درصد سرمایه بیشتر میتوانید ترید و سرمایه گذاری کنید. این سرمایه بیشتر در همه بازارهای اسپات و فیوچرز و با تمامی اهرم ها قابل معامله است. همچنین با ثبت نام از طریق لینک بایتیکل در صرافی ال بانک(LBank) و اعلام یوآیدی با پشتیبانی آنلاین سایت بایتیکل اشتراک ویژه پلتفرم بایتیکل برای شما فعال میشود که شامل: استراتژی ساز ترید، تریدینگ ویو بدون محدودیت، دوره ایردراپ و بازی های تلگرام و مدیریت و اتصال صرافی ها از یکجا در اختیار شما قرار میگیرد.

برای دریافت خدمات بایتیکل یوآیدی خود که از طریق لینک پلتفرم بایتیکل در صرافی ال بانک ثبت نام کرده اید را در قسمت پشتیبانی آنلاین ارسال کنید تا اشتراک ویژه برای شما فعال شود.

بهترین صرافی برای فروش توکن داگز
بهترین صرافی برای فروش توکن بازی همستر کامبت
2.8/5 (26 نظر)

28 نظر

  1. آواتار محمدمحمد پاسخ

    شانس ندارم اگه لیست نشه.
    داگز رو فقط یه بار سراغش رفتم، ولی همستر رو هر روز سراغش می رفتم

    1. آواتار علیعلی پاسخ

      به نظرم لیست نمیشه اینااستفاده خودشونوکردن به چیزی که میخواستن رسیدن سوده خوبی هم کردن الان این اختلاف بین تیم همستر هم سیاه بازیه

    1. آواتار بایتیکلبایتیکل نویسنده پاسخ

      بله یوایدیتون رو بعد از ثبت نام از طریق لینک بایتیکل به پشتیبانی آنلاین ارسال کنید تا اشتراک ویژه بایتیکل و سرمایه اولیه برای شما فعال بشه

  2. آواتار پتریک ماهومزپتریک ماهومز پاسخ

    امیدوارم کسی ک این مقاله و تبلیغ صرافیو گذاشته زود جواب سوالو بده و برای ابد،بدون جواب همین ته کامنتا نمونه،
    فیلترشکن برای صرافی لازمه یا نع؟
    برای بایتیکل چی؟

    1. آواتار بایتیکلبایتیکل نویسنده پاسخ

      برای بایتیکل نیاز به فیلترشکن نیست و برای صرافی ال بانک هم برای برخی اینترنت ها مثل اینترنت موبایل نیاز نیست ولی پیشنهاد میشه ترجیحا از وی پی ان برای فعالیت در صرافی استفاده کنید

  3. آواتار شهابشهاب پاسخ

    من که هروز همستر رو بازی می‌کنم . حالا اگه نشه دیگه سرگرمی ندارم . بازی دیگه نمیدونم چی هست

  4. آواتار جوادجواد پاسخ

    .هرگز پاول دورف اعتبار خودش و تعداد زیاد کاربر هاشو داخل اینجور بازی ها نمیکنه چون به یکباره باعث ریزش کاربرهای تلگرام خواهد شد و مردم اعتماد خودشونو به بازی های تلگرامی از دست میدن و همین باعث سقوط به یکباره ی ارزش سهام تلگرام خواهد شد

  5. آواتار مهدیمهدی پاسخ

    با عرض معذرت ازهمه
    ” وقتی عادت داریم ته هر چیزی رو در میاریم تهش میشه همین. بخدا اونوقت که نات کوین اومد هیچکس خبر نداشت فقط خودم میزدم. همه میگفتن دیوونه ای؟
    بابا به کی بگم اینو؟!!!!!!!!…باجناق من مفشم نمیتونه بکشه بالا حالا داره همستر می زنه بعد واسه منی که ۵ ساله دارم در مورد ارزهای دیجیتال مقاله مینویسم، میاد میگه بزار بگم توکن چیه و ارز دیجیتال کدومه…..بله وقتی هر کسی از راه میرسه بازی میکنه، بنیانگذار نمیدونه این پولو بده دست کی…فعلا داره وقت میخره تا امثال باجناق منو از ادامه بازی منصرف کنه بعدم بگه چون یه مدت بازی نکردی الان جریمه میشی و مثلا چیزی بت تعلق نمیگیره. “

    1. آواتار محمدمحمد پاسخ

      بی خـودیه من دیگه بیزار شدم انقدر رفتم کارت کمبو و کد مورس اینارو گرفتم با خطی که داریم دیگه دارم دیونه میشم

  6. آواتار دیاکودیاکو پاسخ

    همستر مال درف و تلگرامه اعتبارشونو خرابدنمیکنن.
    باید بازیکنا رو کم کنن یکم با اءدیتهای جدیدو خسته کننده تو بازی کشیدن کنار یه عده با طولانی شدن زدن بقل یه عده رو هم میخوان با شایعه اختلاف به وجود امدن و احتمال لیست نشدنش کسر میکنن یه عده رو با اخبارهای ساختگی و برنامه ریزی کرده که خبرهای ضد نقیض از همستر بیرون بیاد اشخاص اسیب دیده از همستر تو خبرها و جلوی چشم مردم سبز بشن و با اراعه دلایلی که برای باور حرفهاشون لازم هست از گند کاریهای عجیب پشت پرده همستر حرفهای تخریب کننده بزنن و افرادی باقی مانده با یه نگاهو حساب کتاب ببینه از همستر جز خبر نا امید کننده چیزی نمیشنوه و دلیلی برای دلخوش ماندنش نیست و تیر اخرو به کاربراش بزنه و کاربراش از نا امیدی یا خشم از همستر جدا شن و بلکه به تعدای که میخواد کاربراشو کم کرده باشه و توکن ایردراپو ارزه کنه و ابروشو بخره و به خواستش بزسه و تازه از کسانی که ترکش کردن دلخور و طلب کار باشه که به اون تو روزای سخت پشت کردن و مقصر خودشونن که سهمی نبردن و هیچ شکلی از طرف جامعه و کاربران بی معرفت مورد بازخواست قرار نگیره.
    فهمو شعور و منطق من این اینده رو پیش بینی میکنه…

  7. آواتار م.ام.ا پاسخ

    من‌ثیت نام‌مردم ولی پیغام داد البانک‌یوزرهای اهل ایران و چین و کره شمالی و آمریکا و .. ساپورت نمیکنه:/

    1. آواتار بایتیکلبایتیکل نویسنده پاسخ

      توی صرافی های خارجی همیشه سعی کنید با ایپی غیر ایرانی و غیر کشورهای تحت تحریمی برید

      1. آواتار بایتیکلبایتیکل نویسنده پاسخ

        بله کاملا درسته ترجیحا با وی پی ان از صرافی خارجی استفاده کنید

      2. آواتار بایتیکلبایتیکل نویسنده پاسخ

        بله کاملا درسته ترجیحا از وی پی ان برای فعالیت در صرافی خارجی استفاده کنید.

  8. آواتار اسماعیل نظریاسماعیل نظری پاسخ

    تعداد کاربران ربات تلگرام همستر از ۱۵۵میلیون به ۸۵میلیون رسید .واین باعث افت دنبال کننده های تلگرام میشه

  9. آواتار محمدمحمد پاسخ

    درود
    اگه لیست شه،چجوری باید فروخت همسترو.
    چون کم نیست عده ای مثل من که اصلا نمی دونن بعد از لیست شدنش چی کار باید بکنن…

  10. آواتار MohsenMohsen پاسخ

    ب نظرم لیست نمیشه از خرداد ماه قراره لیست بشه که هی ب تعویق میوفته الانم در گفته در ماااههای آتی کدوم ماه ، همه رو سرکار گذاشتن بی شرفا

  11. آواتار NN پاسخ

    سلام ببخشید کی همستر کی لیست میشه ؟؟؟
    بس مردم چرااا گذاشتین سر کار 😶😐😐😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *