ایردراپ پیکسل ورس توزیع شد!

نحوه توزیع ایردراپ پیکسل ورس

پیکسل ورس یک بازی تلگرام مشابه بازی ناتکوین و همستر کامبت است که اخیرا ایردراپ خود را توزیع کرده است. اگر با بازی پیکسل ورس آشنایی ندارید مقاله ایردراپ پیکسل ورس را مطالعه کنید.

در حال حاضر آغاز فرآیند مینت NFTهای بازی پیکسل ورس با مشکلاتی همراه بوده که کاربران در اتصال کیف پول خود با آن مواجه شده‌اند.

خلاصه خبر
فرآیند تولید NFTهای پیکسل ورس آغاز شد.
کاربران در اتصال کیف پول با مشکل مواجه هستند.
توسعه‌دهندگان پیکسل ورس اعلام کردند که فرآیند تولید و مینت NFTهای این بازی در شبکه تون شروع شده است. این NFTها اولین دسته‌ای هستند که در جهان مولتیورس پیکسل ورس استفاده می‌شوند و ظاهر منحصر به فرد شخصیت‌های درون بازی را شکل می‌دهند.

اطلاعیه پیکسل ورس در راستای مینت ان اف تی های این بازی در شبکه تون
اطلاعیه پیکسل ورس در راستای مینت ان اف تی های این بازی در شبکه تون

توسعه‌دهندگان پیکسل ورس اعلام کردند که تولید و مینت این NFTها تا ۱۴ اوت (۲۴ مرداد) در دسترس است، اما معاملات آن‌ها از ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) آغاز می‌شود. آن‌ها از کاربران خود خواستند که هر چه زودتر NFT خود را مینت و کلیم کنند.

با این حال، بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که در مینت و کلیم کردن این توکن‌ها با مشکلاتی مواجه شده‌اند. برخی هنوز نتوانسته‌اند کیف پول خود را متصل کنند و تعدادی دیگر حتی پس از اتصال کیف پول و هنگام دریافت NFTها با خطای نامعلومی مواجه شده‌اند. توسعه‌دهندگان پیکسل ورس هنوز به این مشکلات پاسخ نداده‌اند. همانطور که پیشتر گزارش شده بود، ایردراپ پیکسل ورس با انتقادات زیادی روبرو شده است. این بازی ادعا کرده که ایردراپ خود را بین بیش از ۳۸ میلیون کاربر توزیع کرده، اما بسیاری از کاربران هنوز نتوانسته‌اند توکن‌های خود را دریافت کنند. یکی از قوانین عجیب این ایردراپ این بود که اگر کاربران می‌خواستند تمام توکن‌های خود را برداشت کنند، ۹۰ درصد از آن را از دست می‌دادند.

5/5 (4 نظر)

4 نظر

  1. آواتار احمداحمد پاسخ

    تف تو پیکسل وورس که کلاهبرداری عظیمی داره میکنه دو بار هر بار نیم تون از ولت من کسر شد ولی هیچی نیومد الکی سرتون کلاه نره

    1. آواتار ساسانساسان پاسخ

      یعنی آشغالتر دروغگوتر وکلاهبردارتر ازپیکسل ورس وجود نداره.تن هم داخل توییتر توییت زده وپیکسل رو کلاهبردار خطاب کرده ومایه شرمساری

    2. آواتار مهدیمهدی پاسخ

      دقیقا همبن اتفاق برای بنده هم افتاده
      مجبورین تا۲۴مرداد صبر کنیم ببینیم‌جی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *