توکن بازی دات کوین راه اندازی میشود

محتوای جدول

همه چیز درباره توکن بازی دات کوین

اگر تا به حال بازی دات کوین را انجام نداده اید از لینک زیر اقدام کنید.

شروع بازی دات کوین

اگر هم جزو آن دسته از کسانی هستید که در بازی تلگرام دات کوین فعال بودید لازم است که بدانید اخیرا تیم پروژه دات کوین در خبری اعلام کردند که توکن خود را (DTC) به جای شبکه تون روی شبکه ونوم (Venom) راه‌اندازی خواهند کرد. آن‌ها تایید کردند که راه اندازی توکن دات کوین بر روی شبکه ونوم اهمیت زیادی برای کل اکوسیستم دات کوین دارد. علاوه بر این آن‌ها اشاره کردند کردند که توکن خود را در بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال لیست خواهند کرد. تیم بازی تلگرام دات کوین در تلاش هستند با پروژه ونوم برای گسترش اکوسیستم خود همکاری کنند. آن‌ها از کاربران خود درخواست کردند که نگران نباشند؛ زیرا آموزش‌های لازم به زودی برای آن ها فراهم خواهد شد. برای آموزش کامل کسب درامد از بازی تلگرام دات کوین مقاله آموزش کسب درامد از بازی تلگرامی جدید دات کوین را مطالعه کنید. همچنین اگر چیزی از ایردراپ و درامدزایی از آن نمیدانید لازم است که مقاله ایردراپ چیست؟ روش جذاب درامد دلاری در دنیای کریپتو را مطالعه کنید.

توکن بازی دات کوین راه اندازی-میشود
توکن بازی دات کوین در شبکه ونوم راه اندازی می شود

سوالات متداول

دات کوین یک بازی کلیکی تلگرامی مشابه نات کوین است که برای درامدزایی فرصت بسیار خوبی را برای کاربران فراهم کرده است.

خیر، در حال حاضر توکن دات کوین در صرافی ها لیست نشده ولی تیم پروژه دات کوین اعلام کردند به زودی توکن این بازی را بر روی شبکه ونوم راه اندازی و پس از آن در صرافی ها لیست میکنند.

بله، به دلیل اینکه تعداد کاربران دات کوین از پروژه های بسیار معروف تلگرام کمتر است میزان توکن های بیشتر و با مبلغ بالاتری به کاربران خود خواهد کرد.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *