۳ بازی تلگرام مشابه داگز(Dogs) برای درامدزایی

اگر ایردراپ بازی داگز(Dogs) را از دست دادید نگران نباشید! هنوز ایردراپ‌های CATS ، PIGS و DUCKS وجود دارد که بر اساس سن حساب تلگرامتان به شما ارز دیجیتال پرداخت می‌کند. بازی داگز(Dogs) پس از بازی همستر کامبت و با طراحی آسانتر ایجاد شده است. برای اطلاع از قیمت و نحوه فروش توکن بازی همستر کامبت مقاله بررسی قیمت و ایردراپ همستر را مطالعه کنید. 

اخیرا ایردراپ DOGS با معرفی یک قابلیت جدید برای کاربران این امکان را فراهم کرد تا کیف پول تون کیپر (Tonkeeper) خود را متصل کنند. اکنون کاربران میتوانند کیف پول تون(TON) خود را به حساب DOGS  متصل کنند و ۱٬۰۰۰ توکن DOGS پاداش دریافت کنند.

این روش به منظور افزایش امتیاز و رتبه کاربران ایجاد شده است و به زودی تسک های مانند این نیز به بازی اضافه میشود. برای آشنایی و آموزش کامل بهترین بازی های تلگرام برای کسب درامد کانال تلگرام بایتیکل را دنبال کنید.

بهترین بازی های مشابه داگز(Dogs)

اگر علاقمند به بازی داگز(Dogs) هستید، چند ربات دیگر را به مشابه آن وجود دارد که بر اساس سن حساب تلگرامتان به شما پاداش خواهند داد:

این ربات ها ساده ترین راه کسب سود ارز دیجیتال است زیرا تنها باید یکبار وارد ربات تلگرام شوید و سپس بر اساس سن اکانت تلگرام شما به شما امتیاز میدهد. در هر کدام از این ربات‌ها می‌توانید به راحتی شرکت کرده و پاداش دریافت کنید. ربات DUCKS از قابلیت استیکینگ را نیز فراهم کرده و با توکن دیگری به نام DUMP همکاری دارد که این توکن لیست شده است.

بازی کتز(Cats) مشابه بازی داگز(Dogs) برای درامدزایی
بازی داکز(Ducks) مشابه بازی داگز(Dogs) برای درامدزایی
بازی پیگز(Pigs) مشابه بازی داگز(Dogs) برای درامدزایی
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *