تاریخ لیست شدن و ایردراپ لاست داگز

فهرست محتوا

تاریخ لیست شدن لاست داگز

لاست داگز (Lost Dogs)، یک بازی تلگرام است که با حمایت ناتکوین راه اندازی شده است. بازی لاست داگز به سرعت تعداد زیادی از کاربران را جذب کرده است.  تیم لاست داگز با توجه به تعداد کاربران چند میلیونی این بازی به تازگی اطلاعات جدیدی درباره تاریخ ایردراپ و لیست شدن لاست داگز و فصل دوم این پروژه منتشر کرده است.

علاوه بر این بنیانگذار پروژه نات کوین در رابطه با تاریخ لیست شدن ایردراپ لاست داگز اعلام کرده است که لیست شدن توکن این بازی در آبان ماه انجام میشود.

تیم پروژه لاست داگز با توجه به موفقیت ربات تلگرام داگز قصد دارد با ایردراپ لاست داگز موفقیت دیگری را در بازار ارز دیجیتال رقم بزند.

اگر تاکنون در بازی لاست داگز فعالیت نداشتید میتوانید از لینک زیر اقدام کنید.

بازی تلگرام لاست داگز
بازی تلگرام لاست داگز

توکنومیک لاست داگز (Lost Dogs) و فصل دوم ایردراپ

با توجه به آخرین اعلامیه های تیم لاست داگز این پروژه قصد دارد که ۷۵ درصد از توکن های خود را میان کاربران این بازی توزیع کند. این اقدام در راستنای حمایت از اکوسیستم و جامعه فعالین پروژه لاست داگز انجام میشود. پیش بینی میشود با راه اندازی فصل دوم این بازی تعامل بازیکنان افزایش یابد و جوایز جدید و جذابی میان کاربران توزیع شود.

آمار کاربران بازی لاست داگز

لاست داگز با بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال و ۳ میلیون دنبال کننده در تلگرام به دنبال افزایش کاربران است. همچنین با توجه به آمار فعلی این پروژه و حمایت پروژه نات کوین از این بازی انتظار می رود کاربران ایردراپ خوبی را دریافت کنند.

فروش توکن لاست داگز بدون احراز هویت پیچیده

احراز هویت‌های پیچیده و فرآیندهای طولانی در صرافی‌ها واقعاً خسته‌کننده است، و حتی برخی ممکن است در انتقال توکن‌ها به صرافی دچار اشتباه شوند و دارایی خود را از دست بدهند.

اما خبر خوب این است که شما می‌توانید به راحتی و بدون مراحل پیچیده یا نیاز به احراز هویت‌های سخت، توکن‌های ایردراپ خود مانند همستر، داگز، و کتیزن را فقط با یک کلیک به فروش برسانید!

ربات بایتیکل به محض توزیع ایردراپ بازی لاست داگز این توکن را لیست میکند و شما میتوانید به سادگی آن را نقد کنید.

ربات بایتیکل به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سرعت توکن‌های ایردراپ را به ریال تبدیل کنید و حتی اگر نیاز داشته باشید، ارز TON را خریداری کنید.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *