تپ سواپ، بلوم و همستر چه زمانی لیست میشوند؟

فهرست عناوین

مقدمه

در دنیای ارزهای دیجیتال، لیست شدن توکن‌ها در صرافی‌های بزرگ، یکی از مراحل مهم و سرنوشت‌ساز برای پروژه‌های نوظهور به حساب می‌آید. ایردراپ هایی مانند تپ سواپ (TapSwap)، بلوم (BLUM) و همستر (HAMSTER) هم از این قاعده مستثنی نیستند. بسیاری از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به این پروژه‌ها در انتظار روز لیست شدن این توکن‌ها هستند تا شاهد رشد و نوسانات قیمتی آنها باشند. در این مقاله به بررسی تاریخ‌های احتمالی لیست شدن این توکن‌ها در صرافی‌های معتبر، وضعیت کنونی هر یک از پروژه‌ها و تحلیل بازار خواهیم پرداخت.

زمان لیست شدن تپ سواپ

پروژه تپ سواپ (TapSwap) یکی از بازی‌های نوآورانه در دنیای ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید که در حال حاضر در حال آماده‌سازی برای ایردراپ توکن خود است. بر اساس توییت رسمی بنیانگذار پروژه، این ایردراپ تا قبل از تاریخ ۹ آبان انجام خواهد شد. این بدان معناست که تا این تاریخ، توکن‌های رایگان به کاربران توزیع خواهند شد و فرصت‌های بسیاری برای شرکت در این ایردراپ فراهم خواهد بود.

در پایان سپتامبر، تمامی جزئیات مربوط به ایردراپ و نحوه لیست شدن توکن تپ سواپ به طور رسمی اعلام خواهد شد. این اطلاعات شامل تاریخ دقیق لیست شدن توکن در صرافی‌های مختلف و شرایط شرکت در ایردراپ خواهد بود. علاقه‌مندان و کاربران می‌توانند با مراجعه به لینک زیر و ثبت‌نام، از این فرصت ویژه بهره‌برداری کنند و به جمع کاربران این بازی جذاب بپیوندند.

زمان لیست شدن تپ سواپ

زمان لیست شدن بلوم (BLUM)

ایردراپ توکن بلوم (BLUM) که به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز شناخته می‌شود، قرار است تا قبل از تاریخ ۹ مهرماه (۳۰ سپتامبر) در صرافی بایننس عرضه شود. این ایردراپ که تاکنون توانسته است ۵۰ میلیون کاربر را جذب کند، در ۳۰ شهریور (۲۰ سپتامبر) نیز یک آپدیت هیجان‌انگیز با جوایزی جدید برای کاربران ارائه خواهد داد و دامنه دسترسی خود را گسترش خواهد داد. انتظار میرود تا قبل از این تاریخ بلوم حداقل در یک صرافی حتی به صورت پیش عرضه هم که شده لیست شده باشد!

زمان لیست شدن بلوم (BLUM)

زمان لیست شدن همستر کامبت (HAMSTER)

توکن همستر کامبت، که یکی از بازی‌های پرطرفدار بر بستر تلگرام به شمار می‌رود، در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۴ (۵ مهر ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد. این تاریخ برای ایردراپ توکن و لیست شدن آن در صرافی‌ها مشخص شده است، و انتظار می‌رود که کاربران بتوانند توکن‌های خود را از طریق پلتفرم‌های مختلف مبادله کنند. با توجه به پیشرفت‌های اخیر و تبلیغات گسترده، این ایردراپ می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر بازار داشته باشد و توجه زیادی را به خود جلب کند.

زمان لیست شدن همستر کامبت (HAMSTER)

جمع بندی

در مقاله حاضر، به بررسی زمان و جزئیات ایردراپ توکن‌های مختلف در دنیای کریپتو پرداختیم. ایردراپ توکن بازی تپ سواپ قرار است تا قبل از تاریخ ۹ آبان (۳۰ اکتبر) انجام شود و اطلاعات دقیق‌تر و نحوه لیست شدن توکن بازی تا پایان سپتامبر منتشر خواهد شد. بلوم (BLUM) نیز به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز، قرار است تا قبل از ۹ مهرماه (۳۰ سپتامبر) در صرافی بایننس عرضه شود و به دنبال آپدیت‌های جدیدی در ۳۰ شهریور (۲۰ سپتامبر) است. از سوی دیگر، توکن همستر کامبت در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۵ مهر) عرضه خواهد شد، و کاربران می‌توانند آن را در صرافی‌های مختلف مبادله کنند. با توجه به تحولات و برنامه‌های اعلام‌شده، این ایردراپ‌ها می‌توانند تأثیرات قابل توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال و بازی‌های کریپتو داشته باشند.

3.3/5 (8 نظر)

یک نظر

  1. آواتار عاشورمحمدقزلعاشورمحمدقزل پاسخ

    سلام یک پیشنهاد به ادمین محترم
    اگر می خواهی یک محتوی پربازدیدداشته باشی روی این موضوع کارکن که بعنوان مثال یک کاربر بایک میلیارد سکه و۲پرافیت چقدر درپیش فروش همستر فروش خواهد داشت وپس از قیمت قطعی چه قیمتی خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *