همستر کامبت صرافی های لیست کننده توکن همستر بعد از ایردراپ را معرفی کرد!

فهرست عناوین

مقدمه

تیم سازنده بازی همستر کامبت، یکی از موفق‌ترین بازی‌های تلگرامی، اطلاعاتی درباره صرافی‌هایی که قرار است توکن این بازی را بعد از ایردراپ معرفی کنند، منتشر کرده است. طبق اعلام این تیم، توکن HMSTER در صرافی‌های بای‌بیت (Bybit)، بیت‌فینکس (Bitfinex) و اوکی‌ایکس (OKX) لیست خواهد شد. اما هنوز خبری از لیست شدن این توکن در صرافی بایننس (Binance) اعلام نشده است.

صرافی هایی که توکن همستر (HMSTR) را بعد از ایردراپ لیست میکنند، معرفی شدند!

همستر کامبت اطلاعات جدیدی درباره لیست شدن توکن‌های خود بعد از ایردراپ منتشر کرده است. این بازی که یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های تلگرامی است، به تدریج اطلاعاتی درباره صرافی‌هایی که قرار است توکن HMSTR را بعد از ایردراپ لیست کنند، ارائه کرده است. این ایردراپ که در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) انجام می‌شود، قرار است به میلیون‌ها کاربر فعال که در بازی حضور دارند توزیع شود. طبق اعلام تیم سازنده، این کاربران سپس به صرافی‌ها هدایت خواهند شد تا توکن‌های خود را معامله کنند.
 
اولین صرافی که تیم همستر کامبت تأیید کرد که توکن HMSTR را لیست می‌کند، صرافی اوکی‌ایکس (OKX) بود که این خبر در تاریخ ۳۰ آگوست منتشر شد. دومین صرافی بای‌بیت (Bybit) بود که در ۳ سپتامبر اعلام کرد توکن همستر را به پلتفرم خود اضافه می‌کند. البته این خبر برای کاربران چندان دور از انتظار نبود، زیرا بای‌بیت از قبل هم گزینه‌های پیش‌فروش این توکن را در بخش معاملات اسپات خود ارائه کرده بود.
 
سپس در ۶ سپتامبر، صرافی بیت‌فینکس (Bitfinex) نیز اعلام کرد که قصد دارد توکن HMSTR را در پلتفرم خود برای معامله قرار دهد. 
 
این لیست شدن‌ها نقش مهمی در افزایش دسترسی کاربران به توکن HMSTR و همچنین رشد محبوبیت این بازی در بین علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال خواهد داشت. از آنجا که تعداد کاربران همستر کامبت به بیش از ۳۰۰ میلیون نفر رسیده است، انتظار می‌رود که این توکن با استقبال زیادی در بازار مواجه شود.
همستر کامبت صرافی های لیست کننده توکن همستر بعد از ایردراپ را معرفی کرد! (1)

بایننس چطور؟!

هیچ خبری در مورد احتمال لیست شدن توکن همستر کامبت در صرافی بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال، منتشر نشده است. اما همچنان تا زمان ایردراپ و رویداد تولید توکن زمان باقی مانده است و ممکن است صرافی‌های شریک بیشتری اعلام شوند.

همستر کامبت در حال حاضر با مشکلات قانونی در روسیه مواجه است. سرمایه‌گذاران اولیه‌ای که ادعا می‌کنند در آغاز پروژه نقش داشته‌اند، علیه تیم همستر شکایت کرده‌اند و می‌گویند که بخشی از سرمایه‌گذاری توسعه بازی را تأمین کرده‌اند و به همین دلیل حق دریافت بخشی از درآمد را دارند.

این موضوع باعث نگرانی رسانه‌های روسیه شده است، چراکه ممکن است این مشکل بر احتمال لیست شدن توکن HMSTR توسط صرافی‌های ارز دیجیتال تأثیر بگذارد. با این حال، با توجه به تعداد صرافی‌هایی که اعلام کرده‌اند با همستر کامبت در عرضه توکن همکاری می‌کنند، به نظر می‌رسد که این مشکلات تاثیری بر مذاکرات تیم با صرافی‌های علاقه‌مند به لیست کردن این توکن نداشته است.

از آنجایی که تاکنون چندین صرافی بزرگ مانند OKX، Bybit و Bitfinex آمادگی خود را برای لیست کردن توکن HMSTR اعلام کرده‌اند، به نظر می‌رسد تیم همستر کامبت همچنان با قدرت در حال ادامه دادن مذاکرات با صرافی‌های دیگر است و این موضوع مانع لیست شدن توکن‌ها نخواهد شد.

زمان اتمام ایردراپ همستر

ایردراپ توکن همستر (HMSTR) در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۵ مهر ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد. این ایردراپ که یکی از بزرگترین و مورد انتظارترین رویدادهای ارز دیجیتال سال است، به کاربران بازی همستر کامبت توکن‌های HMSTR اهدا می‌کند. تیم همستر کامبت همچنین اعلام کرده که این توکن پس از ایردراپ در صرافی‌های بزرگی مانند Bybit، OKX و Bitfinex لیست خواهد شد.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی آخرین اخبار مربوط به لیست شدن توکن همستر کامبت (HMSTR) پس از ایردراپ پرداختیم. تیم توسعه‌دهنده همستر کامبت اعلام کرده است که این توکن در صرافی‌های معتبری مانند OKX، Bybit و Bitfinex پس از ایردراپ در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. با وجود اینکه هنوز خبری از لیست شدن در صرافی بایننس منتشر نشده، احتمال اضافه شدن صرافی‌های بیشتری تا زمان برگزاری ایردراپ وجود دارد. این پروژه یکی از موفق‌ترین بازی‌های مبتنی بر تلگرام است که تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال را به خود جذب کرده است. با این حال، مشکلات حقوقی در روسیه می‌تواند برخی از فرآیندهای لیست شدن توکن را تحت تأثیر قرار دهد، اما تا کنون تاثیری بر روی مذاکرات با صرافی‌ها نداشته است.

3.8/5 (4 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *