فهرست محتوا

بهترین بازی جایگزین داگز چیست؟

بازی تلگرام میجر بهترین بازی جایگزین داگز است که به زودی ایردراپ خود را میان کاربران توزیع خواهد کرد. این بازی با حمایت تلگرام راه اندازی شده است و به احتمال زیاد ایردراپ خود را به صورت استارز تلگرام میان کاربران توزیع خواهد کرد. شما میتوانید استارز تلگرام را به ارزهای دیجیتال مانند ارز تون تبدیل کنید و یا برای خرید اکانت پریمیوم تلگرام استفاده کنید. در ادامه تمامی ترفندها برای افزایش امتیاز در ربات تلگرام میجر آموزش داده شده است. بازی تلگرام میجر در مهر ماه ایردراپ خود را میان کاربران توزیع میکند.

بخش تسک در ربات تلگرام میجر

کاربران با شروع فعالیت در ربات تلگرام میجر با تسک های مختلفی مواجه میشوند که با انجام دادن آن ها میتوانند امتیاز بیشتری جمع آوری کنند. این تسک ها مانند دنبال کردن شبکه های اجتماعی و پرداخت استارز تلگرام است که پیشنهاد میکنیم تسک های غیر پولی این قسمت را تا جای ممکن انجام دهید.

بازی تلگرام میجر
بازی تلگرام میجر

بخش دعوت از دوستان در ربات تلگرام میجر

در بخش دعوت از دوستان در ربات تلگرام میجر کابران میتوانند با دعوت از دوستان امیتازهای بیشتری جمع آوری کنند.

بخش دعوت از دوستان در ربات تلگرام میجر
بخش دعوت از دوستان در ربات تلگرام میجر

بخش بازی در ربات تلگرام میجر

در بخش بازی از ربات تلگرام میجر کاربران هر ۸ ساعت میتوانند با انجام دادن سه بازی مشخص شده استارز جمع آوری کنند. امتیازهای جمع آوری شده در آینده و در ایردراپ ربات میجر موثر خواهد بود. پیشنهاد میکنیم روزانه بازی های مشخص شده را انجام داده و امتیاز خود را افزایش دهید. در ادامه آموزش هر کدام این بازی ها توضیح داده شده است.

بخش بازی در ربات تلگرام میجر
بخش بازی در ربات تلگرام میجر

آموزش بازی Hold Coin

در این بازی که هر ۸ ساعت یکبار میتوانید بازی کنید با نگه داشتن بر روی صفحه در طول یک دقیقه امتیاز جمع آوری میکنید.

بازی هولد تو ارن در ربات تلگرام میجر
بازی هولد تو ارن در ربات تلگرام میجر

آموزش بازی Roulette

در این بازی که هر ۸ ساعت یکبار میتوانید بازی کنید یکبار میتوانید  که گردونه شانس را بچرخانید و جوایز مختلفی مانند امتیاز داخل بازی را کسب کنید.

گردونه شانس در ربات تلگرام میجر
گردونه شانس در ربات تلگرام میجر

آموزش بازی Swipe Coin

در این بازی که هر ۸ ساعت یکبار میتوانید بازی کنید میتوانید با کشیدن دست بر روی صفحه سکه ها و امتیازها را جمع آوری کنید.

بازی سوایپ تو ارن در ربات تلگرام میجر
بازی سوایپ تو ارن در ربات تلگرام میجر

جمع بندی

بازی تلگرام میجر یکی از بهترین بازی های تلگرام است که در مهر ماه ایردراپ خود را میان کاربران توزیع میکند. این بازی حمایت تلگرام را دارد و یکی از بازی هایی است که بیشترین میزان ایردراپ را میان کاربران توزیع خواهد کرد. در این مقاله راهنمای کامل فعالیت در بازی آموزش داده شده است. پیشنهاد میکنیم در زمان باقی مانده در این بازی فعالیت داشته باشید تا بتوانید درامد خوبی را از ایردراپ آن کسب کنید.

2.3/5 (3 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *