قیمت توکن داگز پنجشنبه ۱ شهریور+آموزش فروش داگز🐶

فهرست محتوا

قیمت توکن داگز در روز پنجشنبه ۱ شهریور

قیمت امروز توکن داگز (DOGS) در بازار پیش از عرضه صرافی ارز دیجیتال Gate.io حدود ۰.۰۰۲۴ دلار یا حدود ۱۴۱ تومان است.

توکن داگز تاکنون در بازار پیش از عرضه صرافی‌هایی مثل گیت، اوکی اکس و بیت‌ گت لیست شده است. معمولا ارزهای دیجیتال پیش از لیست شدن‌ در بازار اسپات، در بازار پیش از عرضه لیست می‌شوند تا قیمت آن ها مشخص شود. دقت کنید که قیمت در بازار پیش از عرضه تغییرات زیادی دارد و به طور دقیق نمایانگر قیمت توکن نخواهد بود و قیمت توکن داگز در بازار اصلی صرافی ها کمتر یا بیشتر از این مقدار خواهد بود.

بهترین صرافی برای فروش توکن داگز کدام است؟

با توجه به اینکه توکن داگز در حال لیست شدن در صرافی ها هست سوال اصلی این است که این توکن در کدام صرافی زودتر از همه لیست میشود. همچنین باید به دنبال صرافی ای باشیم که به ایرانی ها سرویس میدهد و امکان فروش توکن داگز به بالاترین قیمت در آن امکانپذیر است. پلتفرم بایتیکل به عنوان بروکر رسمی صرافی ال بانک که یکی قدیمی ترین و معتبرترین صرافی های خارجی است همکاری دارد. با توجه به صحبت های انجام شده با تیم صرافی ال بانک این صرافی توکن داگز را در تاریخ دوشنبه ۲۹ مرداد ساعت ۱۰ و نیم صبح و زودتر از همه صرافی ها لیست خواهد کرد.

صرافی ال بانک بدون مشکل با ایرانی ها کار میکند و تمامی قابلیت های پیشرفته معامله گری را با کمترین کارمزد ارائه میدهد.

لینک ثبت نام در صرافی ال بانک

با ثبت نام از طریق لینک پلتفرم بایتیکل در صرافی ال بانک تا ۴۵۰ دلار سرمایه اولیه دریافت میکنید. همچنین با ثبت نام  ۲۰ درصد سرمایه بیشتر بدست می آورید. این سرمایه بدین شکل است که به هر میزان ارز دیجیتال دارید با ۲۰ درصد سرمایه بیشتر میتوانید ترید و سرمایه گذاری کنید. این سرمایه بیشتر در همه بازارهای اسپات و فیوچرز و با تمامی اهرم ها قابل معامله است. همچنین با ثبت نام از طریق لینک بایتیکل اشتراک ویژه پلتفرم بایتیکل برای شما فعال میشود که شامل : استراتژی ساز ترید، تریدینگ ویو بدون محدودیت، دوره ایردراپ و بازی های تلگرام و مدیریت و اتصال صرافی ها از یکجا است که در اختیار شما قرار میگیرد.

بهترین صرافی ایرانی برای فروش توکن داگز

صرافی نوبیتکس اولین و بزرگترین صرافی در ایران است که اعلام کرده زودتر از همه صرافی ها توکن داگز را لیست میکند و شما متیوانید به راحتی آن را به ریال تبدیل کنید. همچنین به دلیل اینکه صرافی نوبیتکس بیشترین حجم معاملات را در میان صرافی ها دارد بالاترین قیمت توکن داگز در این صرافی خواهد بود که باعث میشود مبلغ بیشتری را از فروش توکن همستر کسب کنید.

اگر از طریق لینک بایتیکل در صرافی نوبیتکس ثبت نام و احراز هویت کنید ۱۰ درصد تخفیف کارمزد برای شما فعال میشود. علاوه بر این با ارسال شماره ای که با آن از طریق لینک بایتیکل در صرافی نوبیتکس ثبت نام کردید به پشتیبانی بایتیکل، اشتراک ویژه بایتیکل به ارزش ۵ میلیون تومان شامل تریدینگ ویو بدون محدودیت، دوره ایردراپ و بازی های تلگرام، استراتژی ساز ترید و سرویس مدیریت همه صرافی ها از یکجا برای مشل فعال میشود.

2.9/5 (7 نظر)

9 نظر

    1. آواتار یوسف تلخابییوسف تلخابی پاسخ

      سلام تو تلگرام من بازی داگز رو زده کلاهبرداری ..بنظرم کل این بازی ها فیط برای سرگرم کردن مردم ایران بوده.ومعلوم نیست چه نقشه ای پشت این بازیها هست…فقط میخواستن ببینن مردم واسه چقدر پول وبه چه امیدی میان وخودشونو درگیر یسری درگیرمیکنند

    1. آواتار بایتیکلبایتیکل نویسنده پاسخ

      دوشنبه ۵ شهریور توکن داگز در صرافی ها لیست میشه

  1. آواتار سحرابادیانسحرابادیان پاسخ

    هتما باید تو حسابمون پول باشه تا بپونیم داگزمونو پرداشت کنیم

    1. آواتار بایتیکلبایتیکل نویسنده پاسخ

      باید داخل کیف پول تون کیپر ارز دیجیتال تون داشته باشید تا بعد از برداشت توکن داگز امکان ارسال به صرافی و فروش توکن رو داشته باشید

        1. آواتار بایتیکلبایتیکل نویسنده پاسخ

          دوست عزیز برای تبدیل کردن توکن داگز به ارز تون نیاز به کارمزد دارید که باید تون پرداخت بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *