نحوه دریافت ایردراپ ۱۰۰۰ دلاری بلست آپ(BlastUp)

آموزش کسب درامد از ایردراپ بلست آپ(BlastUp)

ایردراپ پروژه Blastup پس از جمع‌آوری ۸ میلیون دلار سرمایه و به عنوان نخستین پلتفرم لانچ پد شبکه بلست، تأیید کرد که ۳۰ میلیون توکن خود را به کاربرانش ایردراپ خواهد کرد.

بلست آپ قصد دارد ۳۰ میلیون توکن BLASTUP را میان مشارکت‌کنندگان توزیع کند. این ایردراپ بر اساس امتیازات کسب شده توسط کاربران انجام خواهد شد. طبق گزارش ایردراپس، پروژه بلست آپ (Blastup) به عنوان اولین لانچ پد در شبکه بلست به دستاوردهای امیدوارکننده‌ای دست یافته است. از جمله این دستاوردها، پیش‌فروش توکن این پروژه بوده که باعث شده سرمایه‌گذاران بیش از ۳۰۰ درصد سود کنند. بلست آپ توانسته بیش از ۸ میلیون دلار سرمایه جذب کند.

بلست آپ در نظر دارد ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ توکن BLASTUP را به مشارکت‌کنندگان پروژه ایردراپ کند. برای شرکت در این ایردراپ، باید مراحل زیر را انجام دهید:

به صفحه ایردراپ بلست آپ مراجعه کنید. از لینک زیر روی دکمه کلیک کنید.

لینک صفحه ایردراپ بلست آپ(BlastUp)

 ابتدا اولین مرحله از تاییدیه‌ها را تکمیل کنید. ۱۰ امتیاز به شما تعلق می‌گیرد. یک مأموریت را آغاز کرده و تسک‌های موجود در صفحه ایردراپ را به پایان برسانید. با انجام این تسک‌ها می‌توانید بیش از ۵۰۰ امتیاز کسب کنید. با دعوت از دوستان خود، ۱۰۰ امتیاز اضافی به دست می‌آورید و ۲۰ درصد از امتیازات آن‌ها نیز به شما اختصاص خواهد یافت. با تکمیل ۵ تسک اولیه، تسک‌های بیشتری برای شما باز خواهند شد. در این دوره ایردراپ، ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ توکن BLASTUP بین کاربران توزیع می‌شود و توزیع ایردراپ بر اساس امتیازات ثبت‌شده در زمان اسنپ‌شات خواهد بود. شما میتوانید تا ۱۰۰۰ دلار از طریق ایردراپ پروژه بلست آپ کسب درامد کنید. برای اطلاع از بهترین ایردراپ ها و بازی های تلگرام برای کسب درامد کانال تلگرام بایتیکل را دنبال کنید.

بایتیکل دستیار هوشمند ارز دیجیتال است که با ثبت نام در آن به سرویس های تریدینگ ویو بدون محدودیت و رایگان، دستیار ترید، آموزش های تعاملی ارز دیجیتال، ربات ترید و سرویس مدیریت حساب همه صرافی ها از یکجا به صورت رایگان دسترسی دارید. برای استفاده از تمامی قابلیت ها از لینک زیر ثبت نام کنید.

4.5/5 (2 نظر)
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *