آموزش بازی تلگرامی جدید ناتکوین(نات پیکسل)

فهرست محتوا

معرفی بازی تلگرام نات پیکسل

نات پیکسل یک بازی تلگرامی است که در قالب یک مینی اپلیکیشن تلگرام توسط تیم نات کوین ارائه شده است. هنوز اطلاعات رسمی دقیقی درباره ایردراپ نات پیکسل در دسترس نیست و مشخص نشده که آیا این بازی ایردراپی مشابه دیگر بازی‌های تلگرامی خواهد داشت یا خیر. همچنین، معلوم نیست که ایردراپ احتمالی از طریق توکن‌های موجود مثل نات کوین انجام می‌شود یا اینکه توکن جدیدی برای این بازی در نظر گرفته خواهد شد.

در بازی نات پیکسل، کاربران با یک صفحه سفید روبرو می‌شوند که می‌توانند هر پیکسل از آن را با رنگ دلخواه خود پر کنند و به شکل گروهی یک تصویر را خلق نمایند. هرچه تعداد بیشتری از پیکسل‌ها را کنترل کنید، سرعت کسب امتیازتان در بازی افزایش می‌یابد. با دعوت دوستان یا انجام تسک‌هایی مثل دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی نات پیکسل، می‌توانید سرعت کسب امتیاز خود را نیز بیشتر کنید. در ادامه، نحوه انجام این بازی را با جزئیات بیشتری توضیح می‌دهیم.

نحوه فعالیت در بازی نات پیکسل

ابتدا برای شروع بازی باید به ربات نات پیکسل از طریق لینک زیر مراجعه کنید. در صفحه اول بازی تصویر زیر را مشاهده میکنید که بخش‌هایی از آن توسط کاربران رنگ شده است. بازیکنان با رنگ‌ کردن هر پیکسل از صفحه بازی، به نوعی مالکیت آن پیکسل را بدست آورده و هرچه در مجموع پیکسل‌های بیشتری را رنگ کرده باشند، پاداش بیشتری را جمع آوری میکنند. دقت کنید که پیکسل رنگ شده توسط شما، همیشه برای شما نخواهد بود و فقط تا زمانی که شخص دیگری آن را رنگ نکرده باشد می‌توانید امتیاز آن را جمع آوری کنید.

بازی تلگرام نات پیکسل
بازی تلگرام نات پیکسل

برای رنگ کردن پیکسل‌ها، لازم است که به سادگی در تصویر زوم و روی پیکسل دلخواه خود کلیک کنید. سپس میتوانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب و با زدن روی دکمه Paint، آن را رنگ کنید. با زدن روی دکمه «info» هم اطلاعات آخرین کاربری که پیکسل را رنگ کرده است را میتوانید مشاهده کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که ظرفیت رنگ کردن شما محدود است و در هر ساعت می‌توانید تعداد محدودی از پیکسل ها را رنگ کنید. برای رنگ کردن پیکسل های بیشتر باید صبر کنید تا بازی به شما انرژی اضافه بدهد. علاوه بر این ظرفیت رنگ کردن پیکسل ها را میتوانید از طریق بوسترها افزایش دهید که در ادامه عملکرد بوستر را بررسی میکنیم.

بخش بوستر در بازی نات پیکسل
بخش بوستر در بازی نات پیکسل

بخش Boosts در نات پیکسل

همان‌طور که گفته شد، با خرید برخی بوسترهای بازی می‌توانید ظرفیت فعالیت‌های خود را بالاتر ببرید. برای این کار از همان صفحه موجود در تصویر بالا روی تب Bossts بزنید. بوسترهایی که می‌توانید خریداری کنید عبارت‌اند از:

  • Paint Reward: با استفاده از این قابلیت امتیاز دریافتی شما از رنگ کردن هر پیکسل افزایش پیدا میکند.

  • Recharging Speed: با استفاده از این قابلیت سرعت دریافت ظرفیت برای رنگ‌کردن پیکسل‌های شما افزایش پیدا میکند.

  • Energy Limit: این قابلیت ظرفیت رنگ کردن پیکسل های بازی را افزایش میدهد.

خرید قابلیت های مختلف در بازی نات پیکسل

در بازی نات پیکسل قابلیت‌هایی هستند که از بخش‌های مشخص‌شده در تصویر زیر به آنها دسترسی خواهید داشت، اما برای استفاده از آنها باید ارز استارز تلگرام پرداخت کنید. در ادامه این قابلیت ها به صورت کامل معرفی شده اند.

  • Restoring charges:  این ظرفیت رنگ‌کردن شما را به‌طور کامل پر می‌شود.

  • Dynamite: با استفاده از دینامیت می‌توانید ۲۵ عدد پیکسل را مال خود کنید.

  • Pipette: با استفاده از این قابلیت می‌توانید رنگ پیکسل ها در صقحه اصلی کپی کنید.

  • Fast mode: با استفاده از این قابلیت می‌توانید با  لمس صفحه میتوانید به اندازه کل ظرفیت خود پیکسل صفحه را رنگ کنید.

بخش خرید ابزار در بازی نات پیکسل
بخش خرید قابلیت در بازی نات پیکسل

سوالات متداول

بله، این بازی توسط تیم نات کوین توسعه داده شده است.

بله، نات پیکسل ایردراپ دارد ولی هنوز جزییات آن مشخص نیست.

لزوما نه، ولی میتوانید از لینک های مشخص شده برای ورود به بازی نات پیکسل استفاده کنید.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *