آموزش کپی ترید در صرافی ال بانک(LBank)

فهرست مطالب

آموزش کپی ترید در صرافی ال بانک(LBank)

با ثبت نام از طریق لینک اختصاصی بایتیکل در صرافی ال بانک(LBank) به شما سرمایه اولیه برای ترید در داده میشود و در قرعه کشی ۱۰ هزار دلار جایزه شرکت میکنید. همچنین ۱۰ درصد تخفیف کارمزد معاملات در صرافی ال بانک برای شما فعال میشود.

لینک ثبت نام صرافی ال بانک(LBank)

کپی ترید یکی از قابلیت های جذاب صرافی ال بانک است که با اتسفاده از آن معاملات تریدرها و تحلیلگران برتر ارز دیجیتال را بر اساس سرمایه شما کپی میکند و میتوانید سود بسیار خوبی از آن کسب کنید. از قسمت بالای سایت بخش کپی ترید را انتخاب کنید. میتوانید لیست تریدرهای فعال را در این قسمت مشاهده کنید. برخی از تریدرها ظرفیت کپی تریدشان تکمیل شده و نمیتوانید معاملات آن ها را کپی کنید. در مرحله بعد بر روی پروفایل تریدر کلیک کنید. در این قسمت میتوانید عملکرد معاملاتی تریدر را مشاهده کنید. در این بخش ۳ گزینه وجود دارد که در ادامه توضیح داده شده است.

Fixed Margin: میتوانید مبلغ معینی از دارایی تان را مشخص کنید که بر اساس آن کپی ترید انجام شود.

Proportional Amount: میتوانید عددی بین ۰٫۰۱ تا ۱۰۰ را انتخاب کنید که به ازای هر معامله با حجم مشخص که تریدر انجام میدهد ترید شما با مضرب عدد مشخص شده در حجم انجام شود.

Smart Ratio: معاملات بر اساس متناسب با نسبت حجم و مدیریت سرمایه معاملات تریدر انجام میشود.

Maximum Follow: در این بخش بیشترین میزان حجم نجمیعی است که هر گاه حجم معاملات کپی شده شما به این میزان برسد دیگر معامله جدید کپی نمی شود. اگر گزینه این باکس بر روی Commulative amount باشد یعنی هر زمان حجم تجمیعی ترید به این میزان برسد دیگر معامله ای کپی نمیشود. اگر گرینه Per Futures را انتخاب کنید یعنی به ازای هر ترید مبلغ تعیین شده شما برای حجم ترید در نظر گرفته می شود.

ویژگی های بخش Advance Setting:

Single Take Profit and Stop Loss:

میتوانید حد سود و حد ضرر مشخصی را به درصد انتخاب کنید که در صورت رسیدن به آن معاملات شما بسته شود.

Follow Position Liquidation:

اگر معامله تریدر لیکویید شود معامله شما نیز لیکویید میشود.

Don’t Follow Position Liquidation:

اگر معامله تریدر لیکویید شود و حجم داشته باشید معامله را همچنان باز نگه میدارد. دقت کنید انتخاب این گزینه ریسک بسیار بالایی دارد زیرا ممکن است به لیکویید شدن کل سرمایه شما منتهی شود.

Select Futures: در این قسمت میتوانید ارزهای مشخصی را انتخاب کنید که فقط معاملات روی آنها کپی شود.

Select Parameter: میتوایند برای هر ارز اهرم و حد سود و حد ضرر به به صورت دستی تنظیم کنید و یا با انتخاب گزینه های دیگر بر اساس اهرم تریدر معاملات شما انجام شود.

برای آموزش کامل نحو استفاده و معرفی همه ی قابلیت های صرافی ال بانک(LBank) مقاله آموزش جامع صرافی ال بانک(LBank) را مطالعه کنید.

نمایش ویدیو درباره آموزش کپی ترید در صرافی ال بانک

سوالات متداول

با ثبت نام از طریق لینک اختصاصی بایتیکل در صرافی ال بانک(LBank) به شما سرمایه اولیه برای ترید در داده میشود و در قرعه کشی ۱۰ هزار دلار جایزه شرکت میکنید. همچنین ۱۰ درصد تخفیف کارمزد معاملات در صرافی ال بانک برای شما فعال میشود.

لینک ثبت نام صرافی ال بانک(LBank)

بله، با استفاده از احراز هویت دو عاملی و کیف پول‌های متنوع، امنیت بالایی دارد.

خیر، کاربران می‌توانند بدون احراز هویت فعالیت کنند.

بله، استفاده از صرافی ال بانک برای کاربران ایرانی بدون محدودیت و بدون احراز هویت امکان‌پذیر است.

5/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *