فوری : شرایط و معیارهای ایردارپ راکی ربیت مشخص شد!

فهرست عناوین

راکی ربیت و مینت توکن روی شبکه TON

بازی راکی ربیت (Rocky Rabbit)، یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین بازی‌های کلیکی مبتنی بر تلگرام، در آستانه راه‌اندازی توکن بومی خود با نام “RabBitcoin” با نماد RBTC است. این بازی که در شبکه TON اجرا می‌شود، تنها یک هفته تا آغاز ایردراپ بزرگ خود فاصله دارد و به‌تازگی با اضافه کردن حالت جدید نبرد (Battle Mode) در بازی، توجه کاربران بیشتری را به خود جلب کرده است. تیم توسعه‌دهنده همچنین برای شرکت در این ایردراپ، ۳ تسک جدید را معرفی کرده که بازیکنان برای دریافت سهم خود از توکن‌های RBTC باید آن‌ها را انجام دهند.

شرایط ایردراپ راکی ربیت

بازی راکی ربیت (Rocky Rabbit) در آستانه ایردراپ توکن خود با نام “RabBitcoin” (RBTC)، معیارها و شرایط لازم برای واجد شرایط شدن در این ایردراپ را اعلام کرده است. این بازی برای شرکت در ایردراپ سه تسک مشخص کرده که کاربران باید انجام دهند:

۱٫ اتصال کیف پول به بازی

۲٫ انجام یک تراکنش در شبکه TON (با کارمزد ۰٫۵ تون)

۳٫ عضویت در کانال تلگرامی راکی ربیت

کاربران تنها ۵ روز فرصت دارند تا این تسک‌ها را انجام دهند و افرادی که زودتر این مراحل را تکمیل کنند، در زمان توزیع ایردراپ در اولویت قرار خواهند گرفت.

فوری شرایط و معیارهای ایردارپ راکی ربیت مشخص شد! (1)

زمان لیست شدن توکن راکی ربیت کی است؟

با توجه به اینکه تنها یک هفته تا ایردراپ باقی مانده، انتظار می‌رود توکن RBTC در اوایل یا اواسط هفته آینده لیست شود. برای اطلاعات دقیق‌تر، می‌توان به کانال تلگرامی یا اطلاعیه‌های رسمی راکی ربیت مراجعه کرد.

5/5 (3 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *