تاریخ لیست شدن توکن میم فای مشخص شد🎉

فهرست محتوا

توکن میم فای چه زمانی لیست میشود؟

بازی تلگرام میم فای اعلام کرده است که پس از چالش های فراوان تاریخ لیست شدن توکن میم فای مشخص شده است. بازی میم فای اعلام کرده است که تمامی تلاش خود را به کار میگیرد تا لیست شدن توکن این بازی به بهترین نحو ممکن انجام شود. با توجه به اعلامیه تیم بازی میم فای قرار است که توکن آن در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۸ مهر) لیست شود. میم فای ادعا کرده است که توکن آن در صرافی های معتبر لیست خواهد شد و اطلاعات مرتبط با آن‌ها را در طی هفته‌های آینده منتشر خواهد کرد. همچنین  قبل از رویداد تولید توکن میم فای (TGE) به بازیکنان این بازی اجازه می‌دهد شرایط دریافت ایردراپ توکن این بازی را بررسی کنند.

بهترین صرافی ایرانی برای فروش توکن میم فای

صرافی نوبیتکس اولین و بزرگترین صرافی در ایران است که اعلام کرده زودتر از همه صرافی ها توکن میم فای را لیست میکند و شما متیوانید به راحتی آن را به ریال تبدیل کنید. همچنین به دلیل اینکه صرافی نوبیتکس بیشترین حجم معاملات را در میان صرافی ها دارد بالاترین قیمت توکن میم فای در این صرافی خواهد بود که باعث میشود مبلغ بیشتری را از فروش توکن این بازی کسب کنید.

اگر از طریق لینک بایتیکل در صرافی نوبیتکس ثبت نام و احراز هویت کنید ۱۰ درصد تخفیف کارمزد برای شما فعال میشود. علاوه بر این با ارسال شماره ای که با آن از طریق لینک بایتیکل در صرافی نوبیتکس ثبت نام کردید به پشتیبانی بایتیکل، اشتراک ویژه بایتیکل به ارزش ۵ میلیون تومان شامل تریدینگ ویو بدون محدودیت، دوره ایردراپ و بازی های تلگرام، استراتژی ساز ترید و سرویس مدیریت همه صرافی ها از یکجا برای شما فعال میشود.

5/5 (2 نظر)

2 نظر

  1. آواتار محمد رضا پیرامحمد رضا پیرا پاسخ

    عرض ادب و احترام
    آقا صرافی نوبیتکس واقعاً قابل اعتمادترین صرافی به نظر من، در ضمن همیشه توکن‌های مورد نیاز یه تریدرو داره و لیست میکنه، اما ای کاش این داستان صف خرید و فروش کلا حذف بشه، به هر حال میدونم که تیم زحمت کشی پشت این صرافی هست و واقعاً دارن تلاش میکنن هر روز خفنتر بشن
    موفق باشید 🌹🙏

  2. آواتار نازنیننازنین پاسخ

    کارمزدها و حداقل خریدها نسبت به سایر صرافیها خیلی بهتره به نظرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *