آموزش دریافت هدیه ۳۰۰ هزار تومنی صرافی ال بانک🎁

فهرست محتوا

معرفی صرافی ال بانک

صرافی ال بانک بهترین صرافی خارجی برای فعالیت کاربران ایرانی است که بدون نیاز به احراز هویت کاربران میتوانند از خدمات پیشرفته این صرافی استفاده کنند. این خدمات شامل ربات معامله گر، پشتیبانی از بیش از ۱۵۰۰ بازار مختلف و امکان معامله در بازار فیوچرز است. علاوه بر این صرافی ال بانک خدمات ارزشمند دیگری را به کاربران ارائه میکند که در ادامه توضیح داده شده است.

صرافی ال بانک

ویژگی ها و قابلیت های صرافی ال بانک(LBank)

1. افتتاح حساب آسان: فرآیند ساده و سریع برای ایجاد حساب.

۲٫ پشتیبانی ۲۴/۷: تیم پشتیبانی حرفه‌ای همیشه آماده پاسخگویی به سوالات کاربران.

۳٫ نقدینگی بالا: حجم معاملات بالا و نقدینگی مناسب

۴٫ معاملات فیوچرز و اسپات: امکان انجام معاملات مختلف با استفاده از ابزارهای متنوع.

۵٫ کارمزد پایین: کارمزد صرافی ال بانک(LBank) برای تریدرها و سرمایه گذاران بسیار مناسب است.

۶٫ امکان کپی ترید: در صرافی ال بانک(LBank) میتوانید با مشاهده عملکرد تریدرها معاملات حساب آن ها را کپی کنید و سود کسب کنید.

چرا باید از صرافی ال بانک استفاده کنم؟

با توجه به اینکه صرافی بینگ ایکس احراز هویت خود را اجباری کرده است و امکان فعالیت برای کاربران ایرانی وجود ندارد صرافی ال بانک(LBank) بهترین صرافی جایگزین بینگ ایکس(BingX) است که کمترین کارمزد و بیشترین امکانات را برای سرمایه گذاری و معامله گری در بازار ارز دیجیتال به کاربران ارائه میکند.

پلتفرم بایتیکل به عنوان بروکر رسمی صرافی ال بانک(LBank) و همچنین اولین پلتفرم ایرانی است که قابلیت اتصال اکانت ال بانک(LBank) را انجام داده است. شما میتوانید از طریق پلتفرم بایتیکل نمودار قیمت صرافی ال بانک را مشاهده کنید و با استفاده از ابزارهای پیشرفته بایتیکل مانند تریدینگ ویو بدون محدودیت، استراتژی ساز ترید و اتاق معاملات تحلیل خود را انجام داده و یا با استفاده از بهترین تحلیل ها معاملات خود را در صرافی ذال بانک انجام دهید و سود کسب کنید. همچنین پلتفرم بایتیکل امکان استفاده رایگان از تمامی خدمات بایتیکل شامل اتاق سیگنال، دستیار ترید، کپی ترید، کپی سیگنال، تریدینگ ویو بدون محدودیت، ترید بدون نیاز به وی پی ان(Vpn) و مدیریت همه ی اکانت های ال بنک در یکجا را برای شما فراهم میکند.

با ثبت نام از طریق لینک اختصاصی بایتیکل در صرافی ال بانک(LBank) سرمایه اولیه ۵ دلاری برای ۵۰۰ نفر اول به شما داده میشود که میتوانید بدون محدودیت اهرم و ترید در بازارها با آن معامله و کسب سود کنید.
لینک ثبت نام و دریافت هدیه صرافی ال بانک(LBank)

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *