آیا قیمت همستر مانند ناتکوین رشد میکند؟

فهرست محتوا

دلایل ریزش توکن همستر

پس از ریزش شدید توکن همستر پس از توزیع ایردراپ و لیست شدن آن در صرافی ها عده زیادی از معامله گران ناامید شده اند. در حال حاضر برخی از معامله گران اعتقاد دارند که توکن همستر میتواند مانند ارز ناتکوین پس از ریزش با رشد خوبی مواجه شود.

تحلیلگران بر این باور هستند که زمانیکه قیمت توکن همستر از مقاومت ۰٫۰۰۸ عبور کند میتواند جهش قیمتی داشته باشد. انتظارات کاربران در ابتدا از پروژه همستر بسیار زیاد بود و با توجه به این انتظارات حجم بازار این توکن به عدد ۵۰۰ میلیون دلار رسید. در ادامه و پس از توزیع ایردراپ همستر قیمت این توکن تا ۴۶ درصد ریزش داشت.

 در این میان تعداد قابل توجهی از کاربران همچنان هولدر توکن همستر هستند و اخبار لیست شدن همستر در صرافی های جدید باعث شده است که این دسته از کاربران باور داشته باشند که قیمت توکن همستر در آینده رشد خوبی را تجربه خواهد کرد.

تحلیل قیمت توکن همستر
تحلیل قیمت توکن همستر

تحلیل توکن همستر

با توجه به وضعیت چارت توکن همستر و شکستن خط روند به سمت پایین میتوان پیش بینی کرد که توکن همستر از قیمت ۰٫۰۰۵ تا محدوده ۰٫۰۰۴۷ ریزش خواهد داشت. 

تحلیلگران رمزارز انتظار دارند که در بلندمدت اگر قیمت توکن همستر از عدد ۰٫۰۰۸ عبور  کند، احتمال رشد قیمتی وجود دارد. در صورت عبور قیمت توکن همستر از قیمت ۰٫۰۰۸ دلار، قیمت توکن همستر میتواند به عدد ۰٫۰۱ برسد.

وجه تمایز پروژه همستر کامبت و ناتکوین این است که هر دو پس از توزیع ایردراپ با ریزش قیمت مواجه شدند ولی در مورد بازی همستر کامبت به دلیل ناامیدی بخش زیادی از کاربران، در کوتاه مدت انتظار رشد قیمتی زیادی برای همستر وجود ندارد.

تصویر چارت بالا با استفاده از قابلیت استودیو بایتیکل تحلیل شده است که در قسمت تکنیکال به صورت خودکار خط روند، حمایت و مقاومت و انواع استراتژی ها بر روی نمودار رسم میشود. برای استفاده از استودیو بایتیکل که تمامی داده های بازار ارز دیجیتال شامل اقتصاد کلان، آنچین، سنتیمنت و تکنیکال را در اختیار شما قرار میدهد، از لینک زیر اقدام کنید.

فروش توکن همستر بدون احراز هویت پیچیده

احراز هویت‌های پیچیده و فرآیندهای طولانی در صرافی‌ها واقعاً خسته‌کننده است، و حتی برخی ممکن است در انتقال توکن‌ها به صرافی دچار اشتباه شوند و دارایی خود را از دست بدهند.

اما خبر خوب این است که شما می‌توانید به راحتی و بدون مراحل پیچیده یا نیاز به احراز هویت‌های سخت، توکن‌های ایردراپ خود مانند همستر، داگز، و کتیزن را فقط با یک کلیک به فروش برسانید!

ربات بایتیکل به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سرعت توکن‌های ایردراپ را به ریال تبدیل کنید و حتی اگر نیاز داشته باشید، ارز TON را خریداری کنید.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *