پرسود ترین میم کوین ها برای خرید در سال ۲۰۲۴ چیست؟

فهرست عناوین

مقدمه

در سال‌های اخیر، میم کوین‌ها به عنوان یک شاخه جدید در دنیای ارزهای دیجیتال و دنیای بلاکچین به محبوبیت زیادی دست یافته‌اند. افراد معروفی مانند اسنوپ داگ، ایلان ماسک و مارک کوبان با حضور فعال در این زمینه، جذابیت این ارزهای شوخی را بیشتر کرده‌اند. این توجه به میم کوین‌ها، باعث شده که افراد بیشتری به دنبال بهترین میم کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری شوند.

اما چطور می‌توان بهترین میم کوین‌ها را برای سرمایه‌گذاری شناخت؟ در سال ۲۰۲۳، این مسئله بیشتر از پیش مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به رشد قیمتی بعضی از این ارزها، افراد به دنبال پیدا کردن بهترین میم کوین‌های آینده‌دار برای سرمایه‌گذاری هستند. هرچند این مقاله به هیچ عنوان توصیه به خرید یا فروش ارز خاصی نمی‌کند، اما با بررسی و بررسی موارد مختلف، امیدواریم که به خوانندگان در انتخاب بهترین میم کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری کمک کند. در پلتفرم دستیار ترید ارزدیجیتال بایتیکل شما میتوانید شانس های تحلیلی مختلف رمزارزهای بازار را در استودیو آنچین، تکنیکال و سنتیمنت با چند کلیک ساده، مشاهده و آنالیز کنید.

بهترین میم کوین ها برای خرید در سال ۲۰۲۴

میم کوین های بیس

بیس از بلاکچین های لایه دو اتریوم و نوظهور است که بنیان گذار آن صرافی معروف کوین بیس است و به همین خاطر، رانت و حمایت بالایی را در دنیای کریپتو دارد. پیش بینی میشود توکن های این شبکه، چه میم کوین ها و چه توکن های دیگر، رشد خوبی در آلت سیزن آتی داشته باشند.

۱٫Brett

برت درواقع بزرگترین میم کوین شبکه بیس از نظر مارکت کپ است که مورد توجه سرمایه گذاران بزرگ هم قرار گرفته و سوگولی این بلاکچین در بین میم کوین های دیگر به شمار میرود.

۲٫ Bepe

این میم کوین بسیار بسیار کوچک و با ریسک بسیار بالاتری است که علاوه بر تازه وارد بودن، شدیدا احتمال حرکات پامپ و دامپی دارد اما طبیعتا پتانسیل رشد بیشتری نیز دارد.

۳٫ Toshi

توشی نیز از میم کوین های نسبتا معروف شبکه بیس است که توجهات زیادی را نیز در مدت اخیر به سمت خود جلب کرده و مارکت کپ کمی را برای خود جمع کرده و باتوجه به هایپ بلاکچین بیس میتواند آینده خوبی داشته باشد.

میم کوین سولانا

در سال ۲۰۲۴، با رویکرد جدیدی که سولانا نسبت به وب ۳ و میم کوین‌ها اتخاذ می‌کند، همراه با ایردراپ‌های بیشتر، می‌تواند اکوسیستم سولانا میم کوین را تقویت کند. با نزدیک شدن به سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ و رکورد شکنی‌های بسیار خوب ارز دیجیتال سولانا و میم‌کوین‌های آن، بسیاری از سرمایه‌گذاران اکنون به دنبال بهترین سکه‌های میم سولانا هستند. این میم کوین‌ها به سرمایه‌گذاران با ریسک بالا اجازه می‌دهند تا زمانی که بازار گسترده‌تر صعودی است، سودهای هدف را به دست آورند.

۱٫ Myro

Myro یکی از معروف‌ترین میم کوین‌ها در شبکه ارز دیجیتال سولانا است و به عنوان سومین سکه بزرگ این شبکه و یازدهمین در سطح جهان از نظر ارزش بازار شناخته می‌شود. نام این سکه از حیوان خانگی محبوب راج گوکال، یکی از بنیانگذاران سولانا الهام گرفته است. تیم Myro قصد دارد این سکه دیجیتال جدید را با استفاده از ابزارهای پیشرفته‌تری تجهیز کند تا باعث علاقه بیشتر و پتانسیل رشد بیشتری شود. حامیان خوش‌بین حتی امیدوارند که این سکه در لیست‌های بورسی معروفی مانند Binance (BNB) و Coinbase قرار بگیرد.

۲٫Dogwifhat

رونمایی از Dogwifhat می‌تواند به عنوان یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌ها در اکوسیستم Solana در نظر گرفته شود، زیرا این سکه به عنوان دومین سکه بزرگ میم در شبکه Solana معرفی و شناخته شده است.

این میم کوین سولانا از الگوی رفتاری سگ شیبا اینو که کلاه قلاب بافی صورتی بر سر دارد الهام گرفته است. با توجه به فعالیت بازار، حجم معاملات برای WIF کمی بیش از ۱۲۴ میلیون دلار است و با افزایش ۱۱۵ درصدی قیمت در طی ۷ روز، هفتمین سکه برتر از نظر ارزش بازار در سطح جهان است.

بایننس، بزرگترین صرافی جهان، هنوز به صورت رسمی Dogwifhat را وارد فهرست خود نکرده است، و این رویداد، یعنی ورود Dogwifhat به فهرست، می‌تواند به طور بالقوه باعث افزایش قیمت این ارز دیجیتال شود.

۳٫ Samo

با حجم معاملاتی در حدود ۲.۹۳ میلیون دلار، Samoyedcoin به عنوان چهارمین کوین بزرگ میم در شبکه ارز دیجیتال سولانا برجسته شده است. این ارز دیجیتال با بهره‌گیری از یک رویکرد بازاریابی منحصر به فرد و تمرکز بر جامعه، خود را متمایز کرده است.

علاوه بر نقش اصلی خود در اکوسیستم سولانا، SAMO خدمات اضافی نیز ارائه می‌دهد که شامل NFTs و Samo Swap می‌شود.

طرح‌های آینده Samoyedcoin ارتباط نزدیکی با گسترش بلاک‌چین Solana را پیش‌بینی می‌کند. جامعه طرفداران این ارز دیجیتال تمرکز خود را بر روی بهره‌مندی از کاربران سولانا، آموزش شرکت‌کنندگان در بازار، ایجاد ارتباطات شخصی و حمایت از یکدیگر در مسیرهای مختلف زندگی گذاشته است.

میم کوین های باقی شبکه ها (آربیتروم، آوالانچ و اتریوم)

 

۱٫ AIdoge

AIDOGE یک میم کوین بر بستر شبکه Arbitrum است که با برخی ویژگی‌های منحصر به فرد، از سایر میم کوین‌ها متمایز می‌شود.از هوش مصنوعی استفاده میکند : AIDOGE از هوش مصنوعی برای ایجاد میم‌های جدید استفاده می‌کند که می‌تواند به افزایش محبوبیت آن کمک کند. توزیع عادلانه دارد: عرضه AIDOGE به طور عادلانه توزیع شده است، که می‌تواند به کاهش خطرات مربوط به دستکاری بازار کمک کند. دارای کاربرد واقعی است : AIDOGE قابل استفاده برای خرید محصولات و خدمات در پلتفرم‌های مختلف است، که می‌تواند به افزایش ارزش AIDOGE کمک کند.

۲٫ Coq Inu

کوگ اینو (Coq Inu) به عنوان یک میم کوین بر بستر شبکه آوالانچ، با هدف جذب تریدرهای میم کوین‌ها راه‌اندازی شده است. این میم کوین برای ارائه سرگرمی به جامعه آوالانچ تأسیس شده است و ارزش ذاتی ندارد. هدف اصلی آن ایجاد تفریح برای کاربران است و از هوش مصنوعی برای ایجاد میم‌های جدید استفاده می‌کند. همچنین، عرضه‌ی آن به‌طور عادلانه انجام شده و کاربرد واقعی در پلتفرم‌های مختلفی از جمله Avalanche را دارد. افرادی که در این پروژه مشارکت دارند، امیدوارند با اضافه کردن توکن‌های میم به شبکه آوالانچ، این شبکه را به پروژه‌ای با‌دوام‌تر تبدیل کنند.

۳٫ Turbo

توربو (Token Turbo Toad)، یک توکن ERC-20 بر بستر اتریوم است که از هوش مصنوعی GPT-4 الهام گرفته است. این پروژه با هدف ایجاد یک memecoin بزرگ با بودجه محدودی آغاز شده و بنیانگذار آن تعهد دارد که همه دستورالعمل‌های هوش مصنوعی را رعایت کرده و فرآیند را به طور کامل مستند کند. توربو به عنوان اولین memecoin تولید شده توسط هوش مصنوعی شناخته می‌شود و به عنوان یکی از میم کوین‌های آینده دار تلقی می‌شود. این توکن ارزش بازار ۳۰ میلیون دلاری را به دست آورده است و یکی از کاندیدهای بهترین میم کوین‌های سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود. TURBO اصلی‌ترین کاربرد آن را در توزیع منصفانه و انجام تراکنش‌های ساده برای دارندگان خود دارد.

جمع بندی

میم کوین‌ها در واقع از نوعی آلت‌کوین‌های متفرقه در بازار کریپتوکارنسی هستند که عموماً از طریق تأمین محتوایی کمیک و شوخی‌های اینترنتی به وجود می‌آیند. این ارزها معمولاً از شخصیت‌های مشهور، حیوانات، یا مفاهیمی کمیک الهام گرفته شده و به صورت توکن‌های مبتنی بر بلاک‌چین عرضه می‌شوند. اغلب این ارزها دارای یک جنبه سرگرمی و جذابیت برای جامعه کریپتو و عموم مردم هستند، اما بیشتر آن‌ها ارزش ذاتی یا نقشه راه مشخصی برای توسعه و پیشرفت ندارند و بیشتر بر پایه تعاملات بازار و تقاضا و عرضه تشکیل شده‌اند. این امر باعث می‌شود که بسیاری از میم کوین‌ها به عنوان یک شکل سرگرمی و تفریحی برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به کریپتوکارنسی مورد توجه قرار گیرند. در این مقاله به بررسی میم کوین های معروف هر بلاکچین که پتانسیل خوبی برای رشد دارند پرداختیم. همیشه در نظر داشته باشید میم کوین ها بسیار پر ریسک هستند و حتی شانس نابودی و صفر شدن دارند پس بخش بسیار کمی را از پول خود به آنها اختصاص دهید و شدیدا مدیریت سرمایه را جدی بگیرید.

5/5 (1 نظر)
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *