آموزش دریافت ۲۵۰ دلار سرمایه اولیه برای ترید و شرکت در قرعه کشی آیفون ۱۵ و دریافت اشتراک ویژه بایتیکل

فهرست محتوا

۱٫ ثبت نام در بایتیکل

از طریق این لینک با شماره موبایل در بایتیکل ثبت نام کنید و کد پیامک شده رو وارد کنید.

۱
۲
۳

۲٫ ثبت نام در بینگ ایکس با لینک اختصاصی

در مرحله بعد از طریق این لینک در صرافی بینگ ایکس اکانت خودتون رو ایجاد کنید. دقت کنید اگر قبلا اکانت دارید باید در این مرحله با ایمیل دیگری ثبت نام رو انجام بدید تا بتونید سرمایه اولیه رو دریافت کنید. بعد از اینکه وارد اکانتتون شدید در قسمت پروفایل یوآیدی خودتون رو کپی کنید و به صفحه کمپین بایتیکل برگردید. یوآیدی خودتون رو وارد کنید و گزینه ثبت رو بزنید. 

دقت کنید حتما از طریق لینک بایتیکل ثبت نام رو انجام داده باشید در غیر صورت یوآیدی شما تایید نمیشه. 

۳٫ وارد کردن UID صرافی در بایتیکل

 

با وارد شدن به بخش پروفایلتون در صرافی بینگ ایکس میتونید UID خودتون رو مشاهده کنید که باید روی علامت کنارش کلیک کنید تا کپی بشه و بعد به سایت بایتیکل برگردید و اون رو وارد کنید و روی گزینه ثبت بزنید. 
دقت کنید اینجا باید حتما تاییده رو از سایت بایتیکل دریافت کنید که نشون بده با موفقیت UID تون ثبت شده

۴٫ احراز هویت در صرافی

حالا برای دریافت ۲۵۰ دلار سرمایه اولیه دوباره روی گزینه دریافت سرمایه اولیه کلیک کنید. بعد وارد اکانت بینگ ایکستون بشید که از طریق بایتیکل ثبت نام کردید. اگر هم از قبل وارد شدید اوکیه و ادامه مراحل رو با هم پیش میریم. شما با احراز هویت در بینگ ایکس ۱۰۰ دلار بونس بذای ترید دریافت میکنید که میتونید معامله انجام بدید و سود خودتون رو برداشت کنید. علاوه بر اون با واریز ۲۰ تتر در اکانت صرافی بینگ ایکس ۱۵۰ دلار بونس دیگه برای شما فعال میشه.
برای احراز هویت فقط کافیه از طریق بخش پروفایل و قسمت settings وارد بخش verification بشید و روی گزینه individual verification کلیک کنید. بعد روی گزینه continue کیک کنید. در مرحله بعد از لیست کشورها کشور ایران رو انتخاب کنید. Id Card رو انتخاب کنید و تصویر کارت ملیتون رو ارسال کنید. از رو و پست کارت ملیتون به صورتی که خوانا باشه عکس بگیرید. اگر تصویر شما خوانا نباشه باید دوباره عکس بگیرید. بعد از تایید تصویر باید چند ساعت صبر کنید تا احراز هویت شما تکمیل بشه. بعد از اینکه احراز هویت شما نهایی شد از طریق پروفایل به قسمت vouchers برید و از قسمت claimed میتونید بونس خودتون رو فعال کنید.
با فعال کردن بونس ۲۴ ساعت میتونید یک بار معامله انجام بدید و در صورتی که سود کردید سود اون‌ رو برداشت کنید.
دقت کنید که برای اینکه معامله بهتری داشته باشید و بتونید سود کنید با شماره موبایلتون وارد سایت بایتیکل بشید و در قسمت ترمینال ترید و از طریق اتاق معاملات و تحلیلی که براتون فعال شده معاملتون رو انجام بدید.

۱
۲
۳

۵٫ شانستو امتحان کن!

در مرحله بعد روی گزینه شانست رو امتحان کن کلیک کنید و وارد اکانت صرافی بینگ ایکس بشید. اگر هم از قبل وارد شدید گردونه رو بچرخونید و جایزتون رو دریافت کنید.

۱
۲
۳

۶٫ دوستاتو دعوت کن؛ سرمایه بیشتر و اشتراک رایگان بگیر!

بعد از اینکه شانستون رو امتحان کردید به صفحه بایتیکل برگردید. شما میتونید از طریق گزینه دوستاتو باخبر کن تصویر دعوتتون رو دانلود کنید. با به اشتراک گذاشتن لینک دعوت و تصویری که دریافت کردید و با ثبت نام هر کدام از دوستاتون شانس دریافت یک میلیون شیبا رو داشته باشید.

با سرمایه دریافتی ترید کنید!

فقط دقت داشته باشید بعد از احراز هویت و وارد کردن UID تون در سایت بایتیکل چند ساعتی زمان میبره تا بونستون در قسمت Vouchers در صرافی قرار بگیره.

سوالات متداول

شما باید با یک ایمیل یا موبایل دیگری ثبتنام کنید تا عضو کامیونیتی بایتیکل شوید و امکان استفاده از امکانات خاص را داشته باشید و در صورت احراز در حساب قبلی از طریق این لینک احراز خود را به حساب جدید خود منتقل کنید.

بدلیل حجم بالای درخواست ها باید منتظر بمونید و این عملیات بصورت خودکار انجام خواهد شد.

شرایط خاصی نداره شما میتونید با ایجاد حساب در بینگ ایکس و فعال سازی اون از سرمایه اولیه برخوردار بشید.

5/5 (1 نظر)
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *