قیمت توکن ایکس امپایر در بازار پیش از عرضه

فهرست محتوا

وضعیت ایردراپ ایکس امپایر

بازی تلگرام ایکس امپایر(X Empire)، با الهام از ایلان ماسک کاربران زیادی را جذب کرده است. این موضوع باعث میشود تا تقاضای زیادی برای توکن این بازی ایجاد شود. به دلیل تعامل زیاد کاربران بازی ایکس امپایر پیش بینی میشود ایردراپ این بازی بهتر از سایر بازی های تلگرام عمل کند.

با توجه به اعلامیه های منتشر شده توسط تیم پروژه ایکس امپایر توکن این پروژه با عرضه  ۶۹۰ میلیارد ایجاد میشود و میزان ۷۵ درصد توکن این پروژه به کاربران این بازی اختصاص خواهد داشت. با توجه به انیکه تاریخ ایجاد توکن ایکس امپایر و ایردراپ آن نزدیک است در ادامه قیمت توکن این پروژه را در بازار پیش از عرضه بررسی میکنیم.

قیمت توکن ایکس امپایر در بازار پیش از عرضه

با توجه به اینکه ووچرهای ان اف تی بازی ایکس امپایر در  بازار گت جمز(GetGems) به فروش میرسد مبنای پیش بینی قیمت توکن ایکس امپایر بر همین اساس انجام شده است.

در حال حاضر تعداد ۵۷۱٬۰۰۰ ووچر NFT در این بازار لیست شده است که ۲۵۸٬۰۰۰ نفر مالک آن هستند. حجم کل معاملات ۲۵۶٬۰۰۰ تون است.

با توجه به قیمت هر ووچر که معادل ۶۹٬۰۰۰ توکن ایکس امپایر است، و پایینترین حد قیمت برای فروش هر ووچر که معادل ۳ تون  است، میتواند حدس زد که قیمت توکن بازی ایکس امپایر حدود ۰.۰۰۰۲۳ دلار است.

توجه داشته باشید که قیمت در بازار پیش از عرضه لزوما برابر با قیمت توکن در بازار اصلی نخواهد بود و ممکن است بیشتر یا کمتر از قیمت بازار پیش از عرضه باشد.

فروش توکن لاست داگز بدون احراز هویت پیچیده

احراز هویت‌های پیچیده و فرآیندهای طولانی در صرافی‌ها واقعاً خسته‌کننده است، و حتی برخی ممکن است در انتقال توکن‌ها به صرافی دچار اشتباه شوند و دارایی خود را از دست بدهند.

اما خبر خوب این است که شما می‌توانید به راحتی و بدون مراحل پیچیده یا نیاز به احراز هویت‌های سخت، توکن‌های ایردراپ خود مانند همستر، داگز، و کتیزن را فقط با یک کلیک به فروش برسانید!

ربات بایتیکل به محض توزیع ایردراپ بازی ایکس امپایر این توکن را لیست میکند و شما میتوانید به سادگی آن را نقد کنید.

ربات بایتیکل به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سرعت توکن‌های ایردراپ را به ریال تبدیل کنید و حتی اگر نیاز داشته باشید، ارز TON را خریداری کنید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *