معرفی ۲ بازی تلگرام که نباید از دست بدهید!

فهرست محتوا

بازی های ترند شبکه تون

برای شناسایی بازی‌های آینده‌داری که در شبکه TON ممکن است محبوب شوند، می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی شرکت‌های بزرگ مانند سیف پل و بیت گت را بررسی کرد. بررسی بازی های شرکت های بزرگ به ما نشان میدهد که وارد دوران بازی های پیچیده تر و جذاب تری خواهیم شد.

بهترین بازی‌های بلاکچین تون


سیف پل، به عنوان یک شرکت فعال در زمینه کیف پول‌های دیجیتال، با همکاری با TON رویدادی به نام «فستیوال TON» برگزار کرده است. در اولین فصل این رویداد که از ۲۷ آگوست تا ۸ سپتامبر (۶ تا ۱۸ شهریور) برگزار شد، کاربران با شرکت در پنج بازی از جمله Noknok و TonHeroes، می‌توانستند دارایی‌های درون بازی و توکن‌های TON را به‌دست آورند. در ادامه، این دو بازی را بیشتر بررسی میکنیم.

Ton Heroes


بازی Ton Heroes در دسته بازی‌های نقش‌آفرینی بر روی بلاکچین TON قرار می‌گیرد. بازیکنان به جای رویارویی با دشمنان یا جستجو در سیاه‌چال‌ها، به گشودن صندوق‌های گنج که حاوی تجهیزات، تجربه و سکه طلا هستند، می‌پردازند و به این شکل پاداش کسب می‌کنند.

این بازی با الهام از پروژه Loot (یک پروژه NFT محبوب در زمان خود)، طبقه‌بندی سلاح‌ها را به ۹ دسته تقسیم کرده است. برخلاف Loot که تنها بر تولید NFTها تمرکز داشت، Ton Heroes به خوبی به حوزه تولید و استفاده از تجهیزات بازی پرداخته است. بازیکنان می‌توانند با گشودن صندوق‌های گنج، تجهیزاتی باکیفیت و قابلیت‌های پیشرفته به‌دست آورده و با انتخاب‌های خود قهرمان بازی را تقویت کنند.

بازیکنان می‌توانند از طریق مبارزه با هوش مصنوعی (PVE) به منابع و صندوق‌های بیشتر دست یابند و یا در نبرد با دیگر بازیکنان (PVP) جوایز و رتبه‌های بالاتری کسب کنند. این بازی با نرخ پرداخت ۷.۷٪ و زمان حضور ۶۰ دقیقه برای هر کاربر، توانایی بالایی در جذب کاربران و کسب درآمد دارد. حضور در پیشنهادهای رسمی TonKeeper و OKX همچنین معرفی به عنوان یکی از بهترین پیشنهادهای AppCenter تلگرام نشان‌دهنده قدرت تیم توسعه‌دهنده است و احتمال ترند شدن آن در شبکه TON را افزایش می‌دهد.

بازی تلگرام TonHero
بازی تلگرام TonHero

NokNok


بازی NokNok یک بازی اجتماعی است که روی اقتصاد کاربران و تعاملات اجتماعی تمرکز دارد. این بازی در دسته‌بندی میم‌ها قرار گرفته و بازیکنان می‌توانند با استفاده از چکش‌های خود به شخصیت‌های معروفی مانند ترامپ، ماسک و هریس ضربه زده و آن‌ها را رتبه‌بندی کنند. تعداد ضربه‌ها، رتبه شخصیت‌ها را تعیین می‌کند.

یکی از امکانات NokNok، به دست آوردن سکه‌های چکش (Hammer Coins) با انجام فعالیت‌های درون بازی است. همچنین بازیکنان می‌توانند از طریق گشودن صندوق‌های گنج، پوسته‌های مختلفی برای چکش‌های خود دریافت کنند. بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده، سیستم NFT نیز به زودی به بازی افزوده می‌شود و بازیکنان می‌توانند پوسته‌های چکش خود را به NFT تبدیل کنند.

ناک‌ناک اولین بازی شبکه TON است که قابلیت اجرا در چندین پلتفرم را دارد، علاوه بر نسخه مینی‌اپ تلگرامی، نسخه PC آن بر روی استیم نیز منتشر شده است. برخلاف بسیاری از بازی‌های کلیکی، NokNok با گیم‌پلی سبک‌تر، به بازیکنان امکان کسب سود حتی در حالت غیرفعال را می‌دهد و شامل رویدادهای متنوعی برای دریافت جوایز است.

در لیست وظایف بازی، لوگوی بایننس و سیف پل دیده می‌شود؛ اگر همکاری بین NokNok و سیف پل به موفقیت برسد، احتمال همکاری با بایننس نیز افزایش می‌یابد. معمولاً هدف از چنین بازی‌هایی، جلب توجه کاربران تلگرام به سمت صرافی‌های متمرکز (CEX) است. بنابراین اگر NokNok بتواند توجه بایننس، بزرگ‌ترین صرافی متمرکز را جلب کند، ممکن است به عنوان ترند بعدی شبکه TON شناخته شود.

بازی تلگرام NokNok
بازی تلگرام NokNok

جمع‌بندی

بخش بازی در شبکه تون(TON) یکی از جذاب‌ترین حوزه‌های این اکوسیستم است. توجه به سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و همکاری‌های تجاری، یکی از روش‌های شناسایی بازی‌های ترند آینده این شبکه است. Ton Heroes به دلیل گیم‌پلی ساده و تمرکز بر پاداش‌دهی با گشودن صندوق‌های گنج، یکی از بازی‌هایی است که احتمال محبوبیت در آینده را دارد. همچنین NokNok، با سیستم پاداش‌دهی خاص، NFTها و گیم‌پلی چندپلتفرمی، پتانسیل بالایی برای جلب توجه و هایپ شدن در شبکه TON را دارد.

نظر شما در مورد بازی‌های شبکه تون(TON) چیست؟ به نظرتان کدام یک ترند بعدی خواهند بود؟

5/5 (1 نظر)
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *