آموزش بازی تلگرام کلایتون(Clayton)

فهرست محتوا

کلایتون چیست؟

در سال گذشته، تعداد بازی‌های تلگرامی مبتنی بر بلاک چین تون به طور قابل توجهی افزایش یافته است و هر روزه کاربران بیشتری به این بازی‌ها جذب می‌شوند. برخی از بازی‌های محبوب این پلتفرم شامل نات کوین و همستر کامبت هستند که توانسته‌اند علاقه‌مندان بسیاری در سراسر جهان به دست آورند. یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار تلگرام، کلایتون است، که کاربران می‌توانند با انجام آن، توکن‌های CL کسب کنند.

بازی تلگرامی کلایتون، یکی از جدیدترین بازی‌های کسب درآمد در تلگرام است که تنها سه ماه از عرضه آن می‌گذرد. با وجود اینکه تاریخ دقیق ایردراپ و لیست شدن ارز دیجیتال کلایتون هنوز مشخص نیست، کاربران در تلاش‌اند با بازی کردن و جمع‌آوری پاداش‌ها، تا زمان ایردراپ این توکن را دریافت کنند.

کلایتون یک ربات تلگرامی است که در ژوئن ۲۰۲۴ به عنوان بخشی از پروژه بلاک چین تون کوین (TON) معرفی شد. این بازی با نماد “گربه آبی رنگ” و جامعه‌ای خاص از کاربران به دلیل ماهیت سرگرم‌کننده خود، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

هدف کلایتون ایجاد یک محیط بازی جامعه‌محور با مجموعه‌ای از مینی‌گیم‌ها است تا کاربران از تعامل با این پلتفرم لذت ببرند. کلایتون همچنین به عنوان یک میم کوین در نظر گرفته می‌شود، زیرا لوگو و طراحی‌های بازی به نوعی طنزآمیز و سرگرم‌کننده هستند.

بازی تلگرام کلایتون
بازی تلگرام کلایتون

چگونه در کلایتون بازی کنیم؟

بازی کلایتون، مشابه بازی معروف “۲۰۴۸” است، اما در آن باید بلوک‌ها را به گونه‌ای ترکیب کنید که به عدد ۱۰۲۴ برسید. هرچه عدد بلوک‌ها بیشتر شود، توکن‌های بیشتری کسب خواهید کرد. بازی رایگان است و جوایز در قالب توکن‌های CL ارائه می‌شود. شما برای هر بار بازی، دو فرصت دارید که هر ۶ ساعت یکبار بازنشانی می‌شود و هر بازی محدودیت زمانی ۲.۵ دقیقه دارد. علاوه بر این بازی های دیگری هم در بخش Game وجود دارد که با انجام آن میتوانید توکن CL کسب کنید.

بازی 1024 در ربات کلایتون
بازی ۱۰۲۴ در ربات کلایتون

آموزش وصل کردن کلایتون به کیف پول تلگرام

برای اتصال بازی به کیف پول، ابتدا باید یکی از کیف پول‌های پشتیبانی شده مانند تون کیپر را دانلود و نصب کنید. سپس با ورود به بازی و انتخاب گزینه «Connect Wallet»، کلایتون را به کیف پول خود متصل کنید و توکن‌های CL خود را مدیریت کنید. با مطالعه مقاله آموزش اتصال ولت تون کیپر میتوانید ولت تون کیپر خود را به ربات کلایتون متصل کنید.

کسب توکن CL در کلایتون

کاربران می‌توانند از طریق ترکیب بلوک‌ها در بازی، دعوت دوستان و انجام وظایف مختلفی که به صورت منظم به‌روز می‌شوند، توکن CL به دست آورند. همچنین، جوایز ویژه مانند NFTها نیز برای کاربران فعال در نظر گرفته شده است.

آینده کلایتون

در حال حاضر، ارز دیجیتال کلایتون در صرافی‌ها لیست نشده است و قیمت آن مشخص نیست. با این حال، اگر این بازی تلگرامی بتواند جامعه گسترده‌ای از کاربران جذب کند و توسعه‌های مداومی داشته باشد، می‌توان به رشد قیمت آن در آینده امیدوار بود. اما مانند سایر ارزهای دیجیتال، کلایتون نیز تحت تأثیر نوسانات بازار قرار خواهد گرفت.

در نهایت، کاربران منتظر اطلاعیه‌های رسمی برای ایردراپ و لیست شدن ارز کلایتون در صرافی‌ها هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از به‌روزرسانی‌ها، کانال‌های رسمی کلایتون در شبکه‌های اجتماعی را دنبال کنید. 

سوالات متداول

بازی تلگرامی کلایتون اخیرا در بشتر شبکه تون راه اندازی شده است. با انجام بازی‌های رایگان ربات کلایتون کاربران می‌توانند توکن CL جمع آوری کنند.

هنوز تاریخ مشخصی برای ایردراپ کلایتون اعلام نشده است. برای اطلاع از تاریخ ایردراپ کلایتون کانال تلگرام بایتیکل را دنبال کنید.

ارز دیجیتال کلایتون تاکنون در صرافی‌ها لیست نشده است. کاربران باید منتظر باشند تا اعلامیه رسمی ایردراپ و لیست شدن توکن این بازی اعلام شود.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *