راحت ترین روش نقد کردن توکن داگز💸💸

راحت ترین و سریعترین روش نقد کردن توکن داگز

توکن داگز در تاریخ ۳۰ مرداد در صرافی ها لیست میشود. بایتیکل به عنوان بروکر رسمی صرافی ال بانک(LBank) شرایطی را فراهم کرده است که با ثبت نام از طریق لینک بایتیکل در صرافی ال بانک در سریعترین زمان ممکن بتوانید توکن داگز را به فروش برسانید و ۲۰ درصد سرمایه بیشتر بدست بیاورید. این سرمایه به صورتی است که هر چقدر واریز توکن داگز در صرافی داشته باشید ۲۰ درصد سرمایه بیشتر برای ترید در اختیار دارید. علاوه بر این پس از ثبت و ارسال یوآیدی به پشتیبانی آنلاین بایتیکل اشتراک ویژه بایتیکل شامل تریدینگ ویو بدون محدودیت، دوره ایردراپ و بازی های تلگرام، استراتژی ساز و ربات ترید و سرویس مدیریت حساب همه صرافی ها از یکجا برای شما به صورت رایگان فعال میشود.

همین الان از لینک زیر در صرافی ال بانک ثبت نام کنید و کد یوآیدی حسابتان را به پشتیبانی بایتیکل ارسال کنید تا شاتراک ویژه و ۲۰ درصد سرمایه بیشتر برای شما فعال شود.

4/5 (5 نظر)

4 نظر

    1. آواتار بایتیکلبایتیکل نویسنده پاسخ

      بله صرافی ال باانک با ایرانی ها کار میکنه و هیچ مشکلی نداره اگر از طریق لینک بایتیکل داخل صرافی ال بانک ثبت نام کنید اشتراک ویژه بایتیکل+سرمایه اولیه و ۲۰ درصد سرمایه بیشتر برای شما فعال میشه
      همچنین این صرافی زودتر از سایر صرافی ها توکن داگز رو لیست میکنه و میتونید توکنتون رو به راحتی نقد کنید

    1. آواتار بایتیکلبایتیکل نویسنده پاسخ

      با واریز ارز دیجیتال و یا ترید در صرافی سرمایه اولیه براتون فعال میشه. علاوه بر این لطفا یوایدیتون رو برای پشتیبانی آنلاین ارسال کنید تا اشتراک ویژه بایتیکل برای شما فعال بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *