فهرست محتوا

پیش بینی قیمت داگز

بر اساس قیمت توکن داگز در بازار پیش از عرضه صرافی های مختلف و تحلیل احساسات کاربران در رابطه با توکن داگز تحلیلگران پیش بینی میکنند هر ۱ توکن داگز با قیمتی نزدیک به ۳ سنت در صرافی ها لیست شود. دقت داشته باشید بر اساس تحلیل معامله گران است و ممکن است قیمت توکن داگز بالاتر و یا پایین تر از این قیمت باشد.

قیمت توکن داگز در روز شنبه ۳ شهریور

قیمت امروز توکن داگز (DOGS) در بازار پیش از عرضه صرافی ارز دیجیتال Gate.io حدود ۰.۰۰۲۵ دلار یا حدود ۱۴۷ تومان است.

توکن داگز تاکنون در بازار پیش از عرضه صرافی‌هایی مثل گیت، اوکی اکس و بیت‌ گت لیست شده است. معمولا ارزهای دیجیتال پیش از لیست شدن‌ در بازار اسپات، در بازار پیش از عرضه لیست می‌شوند تا قیمت آن ها مشخص شود. دقت کنید که قیمت در بازار پیش از عرضه تغییرات زیادی دارد و به طور دقیق نمایانگر قیمت توکن نخواهد بود و قیمت توکن داگز در بازار اصلی صرافی ها کمتر یا بیشتر از این مقدار خواهد بود.

🎁 دریافت تون رایگان برای فروش داگز

بایتیکل سرویس فروش توکن داگز را به تازگی راه اندازی کرده است. در این سرویس کارمزد ارز تون برای برداشت توکن داگز از کیف پول را بایتیکل برای کاربران واریز میکند. علاوه بر این بدون به نیاز به فرآیند های پیچیده احراز هویت، ثبت نام و سفارش گذاری در صرافی در سه مرحله فروش توکن داگز انجام میشود. همچنین وجه ریالی به صورت آنی و پس از فروش به حساب هر فرد واریز میشود.

بایتیکل در تاریخ ۵ شهریور و زودتر از تمامی صرافی های داخلی و خارجی امکان فروش توکن داگز را برای کاربران فراهم میکند.

برای ثبت نام اولیه در این سرویس و محاسبه و اطلاع میزان ارز تون مورد نیاز برای کارمزد برداشت توکن داگز از لینک زیر ثبت نام کنید.

شمارش معکوس لیست شدن توکن داگز

روزها
ساعت
دقیقه
ثانیه ها
5/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *