🎉توکن داگز در بایننس لیست میشود! + آموزش فروش توکن داگز

فهرست محتوا

لیست شدن توکن داگز در صرافی بایننس

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی جهان اعلام کرده است که توکن داگز🐶 را لیست می‌کند و کاربران این صرافی از روز ۵ شهریور با استیک کردن 💰 BNB و FDUSD می‌توانند داگز دریافت کنند.

معامله داگز در این صرافی از روز ۲۶ اوت (۵ شهریور)‌ آغاز خواهد شد. به گفته بایننس این صرافی اولین عرضه کننده داگز خواهد بود. لیست کردن توکن داگز در صرافی بایننس رشد قیمت توکن داگز را به همراه خواهد داشت.کاربران ایرانی باید منتظر باشند تا قابلیت انتقال و دریافت توکن داگز در کیف پول تون کیپر در دسترس قرار گیرد و پس از آن شرایط نقد کردن داگز در صرافی ها امکانپذیر خواهد بود.

قبل از لیست شدن توکن داگز در مسابقه بایتیکل شرکت کنید و ۱۰۰ هزار توکن داگز جایزه دریافت کنید. برای شرکت در این مسابقه به مقاله زیر مراجعه کنید و با پیش بینی قیمت داگز در کامنت های این مقاله در قرعه کشی جایزه بایتیکل شرکت کنید.

🎁🎁قیمت داگز رو حدس بزن، ۱۰۰ هزار توکن داگز جایزه بگیر🎁🎁

در حال حاضر سوال اصلی این است که بهترین صرافی برای فروش توکن داگز که به ایرانی ها سرویس میدهد کدام است؟

بهترین صرافی برای فروش توکن داگز کدام است؟

با توجه به اینکه توکن داگز در حال لیست شدن در صرافی ها هست سوال اصلی این است که این توکن در کدام صرافی زودتر از همه لیست میشود. همچنین باید به دنبال صرافی ای باشیم که به ایرانی ها سرویس میدهد و امکان فروش توکن داگز به بالاترین قیمت در آن امکانپذیر است. پلتفرم بایتیکل به عنوان بروکر رسمی صرافی ال بانک که یکی قدیمی ترین و معتبرترین صرافی های خارجی است همکاری دارد. با توجه به صحبت های انجام شده با تیم صرافی ال بانک این صرافی توکن داگز را در تاریخ دوشنبه ۵ شهریور ساعت ۱۱ و نیم صبح و زودتر از همه صرافی ها لیست خواهد کرد.

صرافی ال بانک بدون مشکل با ایرانی ها کار میکند و تمامی قابلیت های پیشرفته معامله گری را با کمترین کارمزد ارائه میدهد.

لینک ثبت نام در صرافی ال بانک

با ثبت نام از طریق لینک پلتفرم بایتیکل در صرافی ال بانک تا ۴۵۰ دلار سرمایه اولیه دریافت میکنید. همچنین با ثبت نام  ۲۰ درصد سرمایه بیشتر بدست می آورید. این سرمایه بدین شکل است که به هر میزان ارز دیجیتال دارید با ۲۰ درصد سرمایه بیشتر میتوانید ترید و سرمایه گذاری کنید. این سرمایه بیشتر در همه بازارهای اسپات و فیوچرز و با تمامی اهرم ها قابل معامله است. همچنین با ثبت نام از طریق لینک بایتیکل در صرافی ال بانک و اعلام یوآیدی با پشتیبانی آنلاین سایت بایتیکل اشتراک ویژه پلتفرم بایتیکل برای شما فعال میشود که شامل : استراتژی ساز ترید، تریدینگ ویو بدون محدودیت، دوره ایردراپ و بازی های تلگرام و مدیریت و اتصال صرافی ها از یکجا در اختیار شما قرار میگیرد.

بهترین صرافی ایرانی برای فروش توکن داگز

صرافی نوبیتکس اولین و بزرگترین صرافی در ایران است که اعلام کرده زودتر از همه صرافی ها توکن داگز را لیست میکند و شما متیوانید به راحتی آن را به ریال تبدیل کنید. همچنین به دلیل اینکه صرافی نوبیتکس بیشترین حجم معاملات را در میان صرافی ها دارد بالاترین قیمت توکن داگز در این صرافی خواهد بود که باعث میشود مبلغ بیشتری را از فروش توکن داگز کسب کنید.

اگر از طریق لینک بایتیکل در صرافی نوبیتکس ثبت نام و احراز هویت کنید ۱۰ درصد تخفیف کارمزد برای شما فعال میشود. علاوه بر این با ارسال شماره ای که با آن از طریق لینک بایتیکل در صرافی نوبیتکس ثبت نام کردید به پشتیبانی بایتیکل، اشتراک ویژه بایتیکل به ارزش ۵ میلیون تومان شامل تریدینگ ویو بدون محدودیت، دوره ایردراپ و بازی های تلگرام، استراتژی ساز ترید و سرویس مدیریت همه صرافی ها از یکجا برای مشل فعال میشود.

5/5 (2 نظر)

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *