قیمت داگز در صرافی ها چقدر است؟+آموزش فروش توکن داگز

فهرست محتوا

قیمت توکن داگز در بازار پیش از عرضه

اگر تاکنون در ربات تلگرام داگز فعالیت نداشتید از لینک زیر اقدام کنید.

لینک شروع ربات تلگرام تلگرام داگز

قیمت داگز (DOGS) در بازار پیش از عرضه مشخص شده‌ و نوسانات آن در این بازار همچنان ادامه دارد.

  • قیمت داگز در بازار پیش از عرضه به ۰.۰۰۶ دلار رسیده‌ است.

  • بازار پیش از عرضه نوسان زیادی دارد و قیمت توکن داگز هر لحظه تغییر میکند.

صرافی‌های ارز دیجیتال مانند بیت‌گت توکن ربات تلگرام داگز را در بازار پیش از عرضه خود لیست کرده‌اند. توکن های ارز دیجیتال معمولاً قبل از لیست شدن‌ در بازار اسپات، در بازار پیش از عرضه لیست می‌شوند تا قیمت آن ها مشخص شود و سپس در بازار اسپات لیست شدن آن ها انجام می شود.

در حال حاضر بازار پیش از عرضه توکن داگز نوسان زیادی دارد و به همین دلیل اکثر تریدرها در آن فعالیت نمی‌کنند. نکته قابل توجه بازار پیش از عرضه این است که حدود قیمت توکن داگز مشخص می شود. همچنین باید توجه داشته باشید که قیمت توکن داگر در بازار پیش از عرضه تضمین شده نیست و ممکن در آینده تغییرات زیادی داشته باشد.

 داده های قیمت در صرافی بیت‌گت نشان می‌دهد که قیمت توکن داگز به محدوده ۰.۰۰۶ دلار رسیده‌ است. در این پلتفرم قیمت توکن داگز(DOGS) نسبت به روز قبل حدود ۴۰ درصد رشد کرده است.قابل توجه است که  قیمت‌ توکن داگز در روز قبل در صرافی بیت گت در محدوده ۰.۰۰۴ دلار قرار داشت.

بهترین صرافی برای فروش توکن داگز کدام است؟

با توجه به اینکه توکن داگز در حال لیست شدن در صرافی ها هست سوال اصلی این است که این توکن در کدام صرافی زودتر از همه لیست میشود. همچنین باید به دنبال صرافی ای باشیم که به ایرانی ها سرویس میدهد و امکان فروش توکن داگز به بالاترین قیمت در آن امکانپذیر است. پلتفرم بایتیکل به عنوان بروکر رسمی صرافی ال بانک که یکی قدیمی ترین و معتبرترین صرافی های خارجی است همکاری دارد. با توجه به صحبت های انجام شده با تیم صرافی ال بانک این صرافی توکن داگز را در تاریخ دوشنبه ۲۹ مرداد ساعت ۱۰ و نیم صبح و زودتر از همه صرافی ها لیست خواهد کرد.

صرافی ال بانک بدون مشکل با ایرانی ها کار میکند و تمامی قابلیت های پیشرفته معامله گری را با کمترین کارمزد ارائه میدهد.

لینک ثبت نام در صرافی ال بانک

با ثبت نام از طریق لینک پلتفرم بایتیکل در صرافی ال بانک ۲۰ درصد سرمایه بیشتر بدست می آورید. این سرمایه بدین شکل است که به هر میزان ارز دیجیتال دارید با ۲۰ درصد سرمایه بیشتر میتوانید ترید و سرمایه گذاری کنید. این سرمایه بیشتر در همه بازارهای اسپات و فیوچرز و با تمامی اهرم ها قابل معامله است. همچنین با ثبت نام از طریق لینک بایتیکل در صرافی ال بانک و اعلام یوآیدی با پشتیبانی آنلاین سایت بایتیکل اشتراک ویژه پلتفرم بایتیکل برای شما فعال میشود که شامل : استراتژی ساز ترید، تریدینگ ویو بدون محدودیت، دوره ایردراپ و بازی های تلگرام و مدیریت و اتصال صرافی ها از یکجا در اختیار شما قرار میگیرد.

بهترین صرافی برای فروش توکن داگز
بهترین صرافی برای فروش توکن داگز

بایتیکل دستیار هوشمند ارز دیجیتال است که با ثبت نام در آن به سرویس های تریدینگ ویو بدون محدودیت و رایگان، دستیار ترید، آموزش های تعاملی ارز دیجیتال، ربات ترید و سرویس مدیریت حساب همه صرافی ها از یکجا به صورت رایگان دسترسی دارید. برای استفاده از تمامی قابلیت ها از لینک زیر ثبت نام کنید.

سوالات متداول

بله، توکن داگز در بازار پیش از عرضه برخی صرافی ذها لیست شده است ولی هنوز ایردراپ توکن ان انجام نشده و به توکن داگز به صورت عمومی قابل برداشت و فروش نیست.

بهترین روش افزایش امتیاز در ربات تلگرام داگز دعوت از دوستان است.

برای اطلاع از آخرین اخبار لیست شدن و ایردراپ توکن داگز کانال تلگرام بایتیکل را دنبال کنید.

3.5/5 (25 نظر)

4 نظر

  1. آواتار بازیگرهمستربازیگرهمستر پاسخ

    سلام این همه لفت میدهندتالیست بشه لااقل به آنهایی که چندماهه وقتشانوگذاشتندلااقل کمی وام مثلاهمستربدهندتادست بازیکنان خالی نباشد

    1. آواتار مهدیمهدی پاسخ

      چشم بازیگر همستر !!!بهشون اطلاع رسانی کردیم حتما شما در لیست نفر اول صندلی جلو و با کمربند طلای ایمنی رزو شد اصلا خودتون را ناراحت نفرمایید مجانی آوردن درب خانه شما ….اینقدر جدی اگر درس و مملکت و کشور و هموطنان خود را گرفته بودیم ایران ما طلا می‌بارید برای یک بازی که آخرش بعد از یکسال یا دو سال صد یا اصلا هزار دلار میخواد درآمد داشته باشه مخ و مغزتان را استپ کردن و از کار و زندگی روزمره هم افتادید والله خجالت آور است والله شیرین عقلیست

  2. آواتار رسول منوچهریرسول منوچهری پاسخ

    والا خدمت شما که میگین شیرین عقلیست عرض کنم که شما اطلاع ندارین تو هر کاری افراد مبتدی و حرفه‌ای وجود دارد و بعضی ها به وقتش و به فصلش کار و در آمدشون از همین ایردراپ ها هست ولی نه اینکه همه وقتشون رو بزارن روی همستر پس تا مطمئن نشدید همه رو جمع نبدین لطفاً هستن کس هایی که در آمد قابل توجهی دارن هر کاری راهی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *