زمان ایردراپ توکن کتس(CATS) و تاریخ لیست شدن در صرافی ها

فهرست محتوا

تاریخ ایردراپ توکن کتس(CATS)

توکن کتس (CATS) در آستانه لیست شدن در صرافی‌های مهمی مثل بای بیت، بیت گت، کوکوین و ال بانک قرار دارد. برنامه‌ریزی شده که این توکن به طور رسمی در تاریخ سه شنبه ۱۷ مهر و ساعت ۱۳:۳۰ عرضه می شود.

علاوه بر این، دریافت آن‌چین دو روز پس از عرضه آغاز خواهد شد و به کاربران این امکان را می‌دهد که توکن‌های ایردراپ شده خود را دریافت کنند. این توزیع براساس عواملی نظیر سن حساب تلگرام، داشتن وضعیت پریمیوم و سطح فعالیت کاربران انجام می‌شود.

پیش‌بینی شده بود که فصل اول در تاریخ ۳۰ سپتامبر به پایان برسد، اما به دلیل مشکلات فنی در اپلیکیشن، زمان اسنپ‌شات نهایی به سه روز دیگر تمدید شد و در نهایت در تاریخ ۳ اکتبر این اسنپ‌شات انجام شد.

تعداد کل توکن CATS برابر با ۶۰۰ میلیارد واحد است که ۵۵ درصد آن برای ایردراپ در فصل‌های ۱ و ۲ اختصاص یافته است. کاربران می‌توانند با دعوت از دوستان یا انجام فعالیت‌های ساده، مثل پیوستن به کانال تلگرام CATS، درآمد خود را افزایش دهند.

در فصل اول، ۳۰ درصد از کل عرضه (۱۸۰ میلیارد توکن) به عنوان پاداش به جامعه کاربران تعلق می‌گیرد، که ۷۰ درصد از این مقدار به کاربران دارای نشان OG و افرادی که تراکنش‌های روزانه انجام می‌دهند، اختصاص خواهد یافت.

فصل دوم پروژه کتس بر روی ویژگی‌های جدید و خلاقانه مانند فارم عکس با هوش مصنوعی و تصاویر پروفایل منحصربه‌فرد گربه (PFP) تمرکز خواهد داشت.

بهترین روش نقد کردن توکن کتس(CATS)

توکن کتس پس از عرضه دچار ریزش قیمت شدیدی مانند همستر و داگز خواهد شد. برای اینکه بتوانید توکن کتس را در بالاترین قیمت به فروش برسانید نیاز است که در ساعات اولیه توزیع ایردراپ توکن کتس را نقد کنید.

صرافی ال بانک زودتر از تمامی صرافی ها توکن کتس را لیشت میکند و میتوانید توکن کتس را نقد کنید. علاوه بر این با ثبت نام از طریق لینک بایتیکل اگر جزو ۵۰۰ کاربر اول باشید مبلغ ۳۰۰ هزار تومن معادل ۵ دلار به صورت بونس دریافت میکنید. این بونس محدودیت اهرم، تعداد معامله، دفعات استفاده ندارد و میتوانید با استفاده از این بونس سود کسب کنید و سود خود را برداشت کنید. از طریق لینک زیر میتوانید فقط با ثبت نام بونس را دریافت کنید.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *