کارت های امروز همستر کامبت Hamster؛ پنجشنبه ۱۷ خرداد

فهرست عناوین

بازی تلگرامی همستر کامبت Hamster Kombat چیست؟

بازی تلگرامی نات‌ کوین رویکرد جدیدی در زمینه ایردراپ‌های رمزارز ارائه کرده و در مدت زمان کوتاهی میلیون‌ها کاربر را به سوی این نوع ایردراپ‌ها جذب کرده است. بسیاری از پروژه‌ها از نات‌کوین الهام گرفته و ایده مشابهی را دنبال می‌کنند. با این حال، به دلیل افزایش تعداد این پروژه‌های بلاکچینی، نمی‌توان به طور قطع از آنها کسب درآمد کرد. در این مقاله از بلاگ بایتیکل کارت های همستر را به شما معرفی میکنیم با ما همراه باشید تا کارت امروز همستر را بشناسید.

برای آموزش بازی همستر کابمت Hamster Kombat اینجا را کلیک کنید.

برای ورود به بازی اینجا را کلیک کنید.

بازی تلگرامی همستر کامبت، ترند جدیدی در تلگرام و اینستاگرام، کاربران ایرانی را به خوبی سرگرم کرده است. کسب درآمد از بازی‌های تلگرامی یک ایده جذاب برای ما ایرانی‌ها است که با شرایط اقتصادی سخت مواجه هستیم. نات‌کوین نشان داده که این ایده عملی است و می‌توان با صرف چند دقیقه وقت در روز، درآمد میلیونی داشت. اکنون همستر کامبت آمده تا راه نات‌کوین را ادامه دهد و حتی بهتر عمل کند.

همستر کامبت از پشتوانه قدرتمندی برخوردار است و در مدت کوتاهی به ۸۰ میلیون بازیکن فعال رسیده است. این بازی به تازگی همکاری رسمی خود با شبکه TON را اعلام کرده و گزارش‌ها حاکی از لیست شدن همستر کوین بر روی بلاک‌چین TON است. این موضوع می‌تواند به طور قابل توجهی ارزش سکه‌های همستر کامبت را افزایش دهد.

همستر کامبت به صورت رسمی از سوی تلگرام تایید شده و تیک آبی را برای کانال اصلی و ربات خود دریافت کرده است. جالب است که کانال تلگرامی همستر کامبت در مدت زمان کمی به محبوب‌ترین کانال تلگرام با بیش از ۲۶ میلیون عضو تبدیل شده است. بنابراین، می‌توان گفت که همستر کامبت حتی از نات‌کوین نیز محبوب‌تر است. در ادامه به نحوه اجرای صحیح بازی همستر کامبت و انجام تسک‌های آن خواهیم پرداخت.

چگونه با پیدا کردن روزانه کارت در بازی تلگرامی همستر، ۵ میلیون توکن هر روز بگیریم؟

اگر میخواهید روش های کسب میلیونی سکه در بازی همستر کامبت را بدانید این مقاله را نیز مطالعه کنید.

یکی از راه‌هایی که کاربران می‌توانند در بازی همستر کامبت توکن‌های بیشتری به دست آورند، استفاده از بخش Earn است. در این قسمت، تسک‌هایی وجود دارد که با انجام آن‌ها، کاربران قادر خواهند بود توکن‌های تعیین‌شده را دریافت کنند. در این بخش، کاربران می‌توانند هر روز با پیدا کردن ۳ کارت مخصوص به همان روز، حدود ۵ میلیون توکن روزانه کسب کنند.

بخش اول، Daily Reward نام دارد که کاربران باید روزانه به آن مراجعه کرده و با یک کلیک، توکن‌های روزانه را دریافت کنند. این پاداش‌ها به مرور زمان افزایش می‌یابند و در روز دهم به ۵ میلیون توکن بازی می‌رسند. بخش‌های دیگر شامل تسک‌هایی مانند عضویت در تلگرام، توییتر و یوتیوب است که با یک بار انجام دادن، می‌توان به راحتی پاداش آن‌ها را دریافت کرد.

برای افزایش تعداد توکن‌های خود در ربات همستر کامبت، بهتر است سطح خود را در بخش Mine بالا ببرید. این بخش به شما امکان می‌دهد به صورت خودکار توکن‌های بیشتری به دست آورید. علاوه بر این، انجام روزانه تسک‌ها و دعوت دوستان به بازی نیز می‌تواند به شما در کسب توکن‌های بیشتر کمک کند.

کارت های امروز پنج شنبه ۱۷ خرداد بازی تلگرامی همستر کامبت Hamster Kombat

 
کارت های امروز بازی همستر کامبت Hamster؛ پنجشنبه 17 خرداد 1403
کارت های امروز بازی همستر کامبت Hamster؛ پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳

کارت امروز همستر را میتوانید در تصویر بالا بینیید. با وارد کردن کارت های امروز همستر میتوانید ۵ میلیون سکه دریافت کنید.

4.1/5 (8 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *