ایردراپ جایگزین نات کوین! آموزش بازی تپ سواپ و نحوه کسب درآمد از Tap Swap

فهرست عناوین

تپ سواپ (Tap Swap) چیست؟

ربات تلگرامی تپ سواپ (Tapswap) یک بازی موبایلی است که شباهت زیادی به بازی Notcoin دارد. این بازی توسط صرافی غیرمتمرکز تپ سواپ توسعه داده شده و بر روی بلاکچین سولانا اجرا می‌شود. اگرچه این صرافی هنوز به طور کامل راه‌اندازی نشده است، توسعه‌دهندگان امیدوارند که با ایجاد یک ربات تلگرامی مشابه Notcoin بتوانند کاربران بیشتری را جذب کنند و بازاریابی موفقی داشته باشند.

بازی تپ سواپ همانند Notcoin که پیش تر در یک مقاله به آن پرداختیم، یک بازی Tap to Earn است. در این نوع بازی‌ها، کاربران با کلیک کردن بر روی دکمه‌ها و انجام تسک‌های مشخص، امتیازاتی کسب می‌کنند. در پایان دوره تعیین شده، این امتیازات به صورت توکن TAPS به کاربران ایردراپ می‌شود. TAPS توکن بومی اکوسیستم تپ سواپ است. بر اساس اطلاعات وایت پیپر تپ سواپ، ۵۰ درصد از کل عرضه توکن (۵۰۰ میلیون) به کاربران فعال کامیونیتی اختصاص خواهد یافت. در این مقاله از بلاگ بایتیکل به بررسی این بازی و ایردراپ آن میپردازیم.

ایردراپ جایگزین نات کوین! آموزش بازی تپ سواپ و نحوه کسب درآمد از Tap Swap

آیا تپ سواپ مثل نات کوین است؟

تپ سواپ (TapSwap) یک پروژه نوآورانه بر بستر بلاکچین سولانا است که شبیه به بازی Notcoin طراحی شده و به کاربران اجازه می‌دهد با انجام بازی‌های ساده موبایلی، توکن‌های تپ سواپ (TSW) را به دست آورند. این توکن‌ها قابل مبادله با ارزهای دیجیتال دیگر یا استفاده برای خرید کالاها و خدمات هستند. در این مقاله به بررسی جزئیات ارز دیجیتال تپ سواپ می‌پردازیم و نحوه کسب توکن‌های TSW را شرح می‌دهیم.

بر خلاف روش‌های سنتی استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین یا اتریوم که نیازمند حل مسائل پیچیده ریاضی و مصرف بالای انرژی است، کسب توکن‌های تپ سواپ به سادگی انجام بازی‌های سرگرم‌کننده و ساده است. این فرآیند که به نوعی “استخراج” در دنیای بازی‌های دیجیتال محسوب می‌شود، کاربران را ترغیب می‌کند که از طریق فعالیت‌های تفریحی و تعامل با پلتفرم، توکن‌های TSW کسب کنند که بعدا روی بلاکچین سولانا مینت شود.

پروژه تپ سواپ با این رویکرد نوآورانه قصد دارد تا کاربران را به طور فعال درگیر کند و به آن‌ها فرصتی برای کسب درآمد از طریق سرگرمی ارائه دهد. با معرفی این روش جدید کسب توکن، تپ سواپ امیدوار است جامعه کاربری خود را گسترش داده و تعامل بیشتری با کاربران ایجاد کند.

ایردراپ جایگزین نات کوین! آموزش بازی تپ سواپ و نحوه کسب درآمد از Tap Swap

نحوه انجام بازی تپ سواپ و دریافت ایردراپ

برای شروع بازی در پروژه تپ سواپ (Tapswap)، روی این لینک کلیک کنید و وارد تلگرام خود شوید. بازی تپ سواپ همانند نات کوین، به راحتی بر روی گوشی‌های هوشمند قابل انجام است. پس از باز کردن لینک، روی گزینه “Start now” کلیک کنید تا وارد ربات بازی شوید. در محیط بازی با کلیک بر روی سکه نمایش داده شده می‌توانید به استخراج توکن TAP بپردازید.

اگر پیش از این در بازی نات کوین فعال بوده‌اید، متوجه خواهید شد که بسیاری از گزینه‌های موجود در محیط پروژه تپ سواپ نیز مشابه با نات کوین هستند. در پایین صفحه بازی پنج گزینه وجود دارد که هر کدام برای فعالیت‌های خاصی طراحی شده‌اند.

گزینه‌های بازی

گزینه TAP: این بخش مربوط به صفحه استخراج توکن‌ها است. با کلیک بر روی سکه نمایش داده شده، می‌توانید توکن TAP به دست آورید. تعداد توکن‌های استخراج شده توسط شما در بالای صفحه نمایش داده می‌شود. همچنین محدودیت استخراج در هر بازه زمانی نیز در پایین صفحه نوشته شده است. پس از رسیدن به این محدودیت، باید منتظر بمانید تا دوباره امکان استخراج فراهم شود.

در بخش “Boost”، شما می‌توانید از قابلیت‌های بهبود فرایند استخراج توکن بهره‌مند شوید. در قسمت “Your daily boosters”، دو گزینه وجود دارد:

– Taping Guru: قابلیت افزایش میزان استخراج توکن در هر کلیک.

– Full tank: سرعت شارژ مجدد صفحه توکن را افزایش می‌دهد.

چهار نوع بوستر دیگر نیز در این بخش وجود دارد:

– Multitap: افزایش تعداد توکن‌های دریافتی با هر کلیک. هر بار فعالسازی این گزینه، یک توکن اضافه می‌کند و هزینه آن به مرور افزایش می‌یابد.

– Energy Limit: افزایش تعداد توکن‌های قابل استخراج در استخر. هزینه این گزینه نیز در هر مرحله افزایش می‌یابد.

– Recharging Speed: افزایش سرعت شارژ مجدد توکن‌ها، که هزینه بیشتری نسبت به دو گزینه قبل دارد.

– Tap Bot: یک ربات که به جای شما عملیات استخراج را انجام می‌دهد و برای فعالسازی آن نیاز به ۲۰۰ هزار سکه است.

وظایف و پاداش‌ها

بخش “Task” شامل سه قسمت است:

– Special: فعالیت‌های خاص مرتبط با شبکه‌های اجتماعی یا پروژه‌های بلاکچینی که با انجام آن‌ها می‌توانید توکن کسب کنید.

– Leagues: با رشد حساب و تغییر مراحل، جوایز دریافت می‌کنید که می‌توانید از این بخش آن‌ها را مطالبه کنید.

– Ref Tasks: دعوت از دوستان؛ با هر دعوت موفق، ۲۵۰۰ سکه دریافت می‌کنید.

دعوت از دوستان

در بخش “Ref” از صفحه اصلی، می‌توانید دوستان خود را به بازی دعوت کنید. با کلیک بر روی “Invite a friend”، به صفحه جدیدی منتقل می‌شوید و با انتخاب گزینه “Invite friend”، لینک دعوت را به دوستان خود ارسال کنید.

وضعیت و آمار

در بخش “Status”، می‌توانید وضعیت خود و فعالیت کلی کاربران را مشاهده کنید. سهم شما از توکن‌های توزیع شده به کاربران در این بخش نمایش داده می‌شود. این میزان براساس نسبت توکن‌های شما به کل توکن‌ها در مقیاس ۱۵۰ میلیون توکن محاسبه می‌شود.

با استفاده از این امکانات و قابلیت‌ها، می‌توانید در بازی تپ سواپ به صورت کارآمدتری توکن کسب کنید و از تجربیات بازی لذت ببرید.

ایردراپ جایگزین نات کوین! آموزش بازی تپ سواپ و نحوه کسب درآمد از Tap Swap

نحوه تخصیص توکن های بازی تپ سواپ

۵۰٪ از توکن‌های تخصیص یافته به جامعه و کاربران فعال، طی ۱۲ ماه پس از راه‌اندازی پروژه به تدریج توزیع خواهند شد.

۳۰٪ از توکن‌های اختصاص یافته به خزانه پروژه TapSwap، به صورت خطی در طول ۳۶ ماه آزاد خواهند شد.

۱۰٪ از توکن‌های در نظر گرفته شده برای تیم توسعه‌دهنده TapSwap، به صورت خطی در طول ۲۴ ماه آزاد می‌شوند.

۱۰٪ باقی‌مانده از توکن‌ها به صورت موردی و بر اساس نیازهای پروژه آزاد خواهند شد.

برای خرید و فروش توکن‌های TAPS، باید به صرافی‌های غیرمتمرکزی که از این توکن پشتیبانی می‌کنند مراجعه کنید. قبل از هرگونه اقدام، توصیه می‌شود که وب‌سایت رسمی TapSwap و سایر منابع معتبر را به دقت بررسی کنید تا اطلاعات لازم را به دست آورید.

با این حال، ممکن است لازم باشد که در خصوص برخی از جزئیات توضیحات بیشتری ارائه دهید. برای مثال، آیا توزیع ۵۰٪ توکن‌ها به جامعه شامل پاداش‌های فعالیت یا ایردراپ‌های خاصی می‌شود؟ و همچنین، توزیع خطی توکن‌ها به تیم توسعه‌دهنده و خزانه پروژه به چه صورت خواهد بود؟ اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌تواند به درک بهتر این فرایند کمک کند.

جمع بندی

تپ سواپ یک پروژه تحت بلاکچین سولانا است که به کاربران امکان می‌دهد از طریق بازی‌های موبایلی، توکن‌های تپ سواپ (TSW) را کسب کنند. این بازی‌ها به شکلی ساده و جذاب طراحی شده‌اند و کاربران با انجام آن‌ها به توکن‌های TSW دست یافته و سپس می‌توانند آن‌ها را در صرافی‌های غیرمتمرکز مبادله کنند. با توجه به توزیع متعادل توکن‌ها و امکان استفاده از قابلیت‌های بهبودی همچون Boost، تپ سواپ یک فرصت مهیا برای کسب درآمد و سرگرمی به کاربران فراهم می‌کند.

از طرف دیگر، با ارائه قابلیت‌هایی همچون Boost و وظایف متنوع، تپ سواپ به کاربران این امکان را می‌دهد که به صورت فعالانه در فرآیند استخراج توکن‌ها شرکت کنند و از مزایای این فرایند بهره‌مند شوند. همچنین، توزیع منظم و شفاف توکن‌ها به کاربران اعتماد بیشتری به این پروژه می‌بخشد و باعث افزایش مشارکت و ارتقای اکوسیستم آن می‌شود.

4.3/5 (6 نظر)

یک نظر

  1. آواتار RezaReza پاسخ

    دوستان به کانال تلگرام سر بزنید انواع ایردراپ های معتبره قرار گرفته
    ====

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *