🔴زمان لیست شدن توکن بازی ایلان ماسک مشخص شد🎉

اخبار لیست شدن بازی تلگرام ایلان ماسک

توسعه‌دهندگان بازی تلگرامی ایلان ماسک اخیراً اعلام کردند که توکن آن‌ها به زودی در لیست صرافی‌ها قرار خواهد گرفت. اگر نمیدانید بازی تلگرام ایلان ماسک چیست و چگونه میتوانید از آن درامد کسب کنید مقاله آموزش کسب درامد از بازی محبوب ایلان ماسک را مطالعه کنید.

انتظار می‌رود توکن بازی تلگرام ایلان ماسک(ماسک امپایر) در پایان سپتامبر یا اوایل اکتبر ۲۰۲۴ (مهر) لیست شود. با این حال، این تاریخ ممکن است تغییر کند.
توسعه‌دهندگان بازی تلگرامی ماسک امپایر اعلام کردند که توکن خود را در پایان سپتامبر یا اوایل اکتبر ۲۰۲۴ (مهر) لیست خواهند کرد. با این وجود، این زمان‌بندی قطعی نیست و ممکن است تغییر یابد.

علت این امر وابستگی لیست شدن توکن ماسک امپایر به تایید صرافی‌ها و هماهنگی‌های فنی مختلف است.

با این حال، سازندگان بازی تأکید کردند که توکن خود را در برترین صرافی‌های بازار ارزهای دیجیتال لیست خواهند کرد. لازم به ذکر است که بنا به گفته آن‌ها، هیچ بخشی از عرضه این توکن قفل نمی‌شود و هیچ سهمی از آن به سرمایه‌گذاران اختصاص نمی‌یابد؛ زیرا ماسک امپایر سرمایه‌گذاری ندارد.

در نهایت، توسعه‌دهندگان ماسک امپایر تأکید کردند که تمام تلاش خود را می‌کنند تا به زمان‌بندی اعلام شده پایبند باشند و کاربران را از همه اخبار مطلع سازند.

بازی تلگرامی ماسک امپایر مشابه بازی‌های همستر کامبت و تپ سواپ و با الهام از نات کوین راه‌اندازی شده و در مدت کوتاهی میلیون‌ها کاربر را جذب کرده است.

توییت ماسک امپایر
توییت ماسک امپایر
5/5 (1 نظر)

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *