معیار ایردراپ بازی اکس امپایر مشخص شد!

فهرست محتوا

زمان توریع ایردراپ اکس امپایر

مرحله استخراج بازی اکس امپایر به پایان رسیده و توسعه‌دهندگان این بازی اطلاعیه‌ای در خصوص نحوه توزیع ایردراپ و معیارهای آن منتشر کرده‌اند. براساس این اطلاعیه، میزان مشارکت هر کاربر در توسعه اکوسیستم اکس امپایر تعیین‌کننده میزان ایردراپ دریافتی او خواهد بود.

طبق اطلاعیه منتشر شده، معیارهای ایردراپ به دو دسته تقسیم شده‌اند تا تمامی فعالیت‌های کاربران مورد ارزیابی قرار گیرد و بر اساس آن میزان توکن‌های دریافتی مشخص شود.

معیارهای ایردراپ اکس امپایر

در فاز اول ایردراپ، ۷۰٪ از عرضه کل توزیع خواهد شد. تیم توسعه متعهد است تا فرآیند توزیع توکن‌ها با شفافیت کامل انجام شده و تمامی کاربران از آن آگاه شوند.

به هر میزان که یک کاربر ارزشی برای جامعه اکس امپایر ایجاد کرده باشد، سهم بیشتری از ایردراپ خواهد داشت. معیارهای ایردراپ به دو بخش تقسیم شده‌اند تا سهم هر کاربر با دقت بیشتری براساس فعالیت‌هایش مشخص شود.

معیارهای اولیه ایردراپ طبق گفته توسعه‌دهندگان اکس امپایر به شرح زیر هستند:

تعداد و کیفیت دعوت دوستان
– میزان سود ساعتی
– تعداد تسک‌های انجام‌شده

در متن اطلاعیه آمده است:

«اکس امپایر، جامعه ماست و هر کاربری که اعضای جدیدی را به آن اضافه کرده، تأثیر قابل‌توجهی داشته است. همچنین، سود ساعتی و تسک‌های انجام‌شده نشان‌دهنده تعهد کاربران به پروژه است.»

به‌جز این معیارها، معیارهای اضافی نیز در نظر گرفته شده که شامل موارد زیر می‌شود:

اتصال کیف پول
– تراکنش‌های TON، خریدهای درون برنامه‌ای و کمک‌های مالی
– اشتراک پریمیوم تلگرام

در بخش دیگری از اطلاعیه در خصوص معیارهای اضافی گفته شده است:

«خریدها و کمک‌های مالی در اکس امپایر اجباری نبوده و تعیین‌کننده میزان ایردراپ نیستند. اما این موارد به توسعه و قدرتمند شدن پروژه کمک کرده‌اند و به تیم امکان داده‌اند که رشد کنند. هدف ما توزیع منصفانه توکن‌ها و پاداش دادن به هر بازیکنی است که زمانی برای جامعه صرف کرده و به آن ارزش افزوده است. در نهایت، هر چه میزان ارزش شما برای جامعه بیشتر باشد، پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد.»

فروش توکن اکس امپایر بدون احراز هویت پیچیده

احراز هویت‌های پیچیده و فرآیندهای طولانی در صرافی‌ها واقعاً خسته‌کننده است، و حتی برخی ممکن است در انتقال توکن‌ها به صرافی دچار اشتباه شوند و دارایی خود را از دست بدهند.

اما خبر خوب این است که شما می‌توانید به راحتی و بدون مراحل پیچیده یا نیاز به احراز هویت‌های سخت، توکن‌های ایردراپ خود مانند همستر، داگز، و کتیزن را فقط با یک کلیک به فروش برسانید!

ربات بایتیکل به محض توزیع ایردراپ بازی اکس امپایر این توکن را لیست میکند و شما میتوانید به سادگی آن را نقد کنید.

ربات بایتیکل به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سرعت توکن‌های ایردراپ را به ریال تبدیل کنید و حتی اگر نیاز داشته باشید، ارز TON را خریداری کنید.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *