همستر نزن! از پیاده روی پول در بیار💵💸

فهرست محتوا

درامدزایی از طریق پیاده روی

این روزها بازی همستر کامبت کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. اما بهتر است بدانید روش های بسیار جذاب تری برای کسب درامد ارز دیجیتال در دنیای ارز دیجیتال وجود دارد. یکی از این روش ها ربات تلگرام TonPlanets است که با راه رفتن به شما توکن تون(Ton) به صورت پاداش اهدا میکند.

ربات تلگرام کسب درامد ارز دیجیتال از طریق پیاده روی

ربات TonPlanets چگونه کار میکند؟

ربات TonPlanet از طریق استخر نقدینگی بنیاد ارز دیجیتال تون در ازای پیاده روی و مسافت طی شده کاربران به آنها ارزدیجیتال تون را به عنوان پاداش اهدا میکند. برای شروع ربات را از طریق لینک زیر استارت کنید. سپس از بخش منو بر روی گزینه Move to Earn کلیک کنید. در این قسمت گزینه های مختلفی برای پیاده روی و کسب پاداش وجود دارد که در ادامه آن ها را بررسی میکنیم.

لینک شروع ربات تلگرام TonPlanet

Ton4Food: در این قسمت شما روزانه فرصت دارید تا ۲۵۰۰ متر مسافت را طی کنید و به ازای  آن ارز دیجیتال تون دریافت کنید.

Free walk: در این قسمت نیاز است که حداقل ۳۰۰۰ متر پیاده روی داشته باشید.

Mover for 5000 meter: در این قسمت میتوانید ۵۰۰۰ متر و یابیشتر از آن پیاده روی کنید و ارز دیجیتال تون دریافت کنید.

جمع بندی

ربات TonPlanets فرصت خوبی است برای کسانی که روزانه مسیرهایی برای پیاده روی دارند و تمایل دارند از این زمان پیاده روی درامدزایی کنند. بنیاد تون با ایجاد این ربات و ایردراپ ارز دیجیتال تون قدم بزرگی در راستای ترویج پیاده روی برداشته است. اگر در لیست رتبه بندی ربات دقت کنید تعداد زیادی از افراد روزانه مبالغ خوبی از طریق پیاده روی ارز دیجیتال تون جمع آوری میکنند. علاوه بر قابلیت کسب درامد از طریق پیاده روی ربات TonPlanets امکان کسب درامد از بازی را هم فراهم میکند که پیشنهاد میدیم حتما این قابلیت را نیز امتحان کنید.  

سوالات متداول

بله، سرویس های متعددی در دنیا وجود دارد که به ازای پیاده روی به کاربران پاداش هایی مانند ارز  دیجیتال و کد تخفیف اهدا میکنند.

در این مقاله بهترین روش کسب درامد از پیاده روی که با استفاده از آن ارز دیجیتال تون(Ton) دریافت میکنید معرفی شده است.

5/5 (3 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *