🎁معرفی بازی تلگرام که به شما ناتکوین جایزه میدهد💸🎁

فهرست محتوا

معرفی بازی تلگرام نوا(Nova)

بازی تلگرام نوا(Nova) یک بازی کلیکی جدید مشابه بازی همستر و تپ سواپ است که اخیرا راه اندازی شده است. در حال حاضر شما جزو اولین افرادی هستید که فرصت درامدزایی از این بازی را خواهید داشت. این بازی اعلام کرده است که در فاز اول و در طول دو هفته به کاربران بر اساس امتیاز کسب شده ارز دیجیتال ناتکوین را به صورت پاداش توزیع خواهد کرد. با توجه به اینکه این بازی زمان ایردراپ خود را اعلام کرده است و این پاداش را به صورت ناتکوین میان کاربران توزیع میکند در حال حاضر پولسازترین و بهترین بازی تلگرام است. بازی تلگرام نوا اعلام کرده است که با اضافه شدن بخش گیفت سنتر کاربران میتوانند امتیازات خود را به اکانت پریمیوم تلگرام و استارز تبدیل کنند.

بازی تلگرام نوا
بازی تلگرام نوا(Nova)

پاداش ناتکوین بازی تلگرام نوا(Nova) برای کاربران

بازی تلگرام نوا(Nova) اعلام کرده است که در طول دو هفته بر اساس فعالیت و امتیازهای کاربران پاداش ناتکوین را میان آن ها توزیع خواهد کرد. علاوه بر این امکان تبدیل امتیاز به استارز و اکانت پریمیوم تلگرام برای کاربران فراهم میشود. با توجه به اینکه صرافی های معتبری در این بازی سرمایه گذاری کرده اند انتظار می رود در فاز اول پاداش بسیار خوبی میان کاربران فعال توزیع شود. همچنین به دلیل اینکه پاداش به صورت ارز دیجیتال ناتکوین است دیگر کاربران منتظر ایردراپ توکن و لیست شدن در صرافی نخواهند بود. با توجه به محتوای ارائه شده توسط بازی تلگرام نوا به احتمال زیاد این بازی با پروژه ناتکوین همکاری دارد و بر همین اساس ایردراپ خود را یه صورت ناتکوین میان کاربران توزیع میکند.

دریافت ناتکوین با فعالیت در بازی تلگرام نوا
دریافت ناتکوین با فعالیت در بازی تلگرام نوا

داستان بازی نوا(Nova)

داستان بازی نوا(Nova) الهام گرفته از داستان های نویسنده معروف آیزاک آسیموف است. در بازی نوا شما به عنوان یک فضانورد ماموریت دارید که با سفر به سیاره های منظومه شمسی اکوسیستم حیات جانوری آن ها را نجات دهید. شما وظیفه دارید از انقراض گونه های جانوری جلوگیری کنید و با انجام تسک های مختلف و جمع آوری امتیاز در هر سیاره یک حیوان در حال انقراض توسط شما نجات پیدا میکند. هر چقدر امتیاز بیشتری جمع آوری کنید گونه های جانوری بیشتری را در سیارات نجات میدهید و بازی نوا به شما پاداش بیشتری اعطا میکند. 

نجات اکوسیستم جانوری در بازی تلگرام نوا
نجات اکوسیستم جانوری در بازی تلگرام نوا

ماموریت کاربر در بازی تلگرام نوا(Nova)

ماموریت کاربران در بازی تلگرام نوا(Nova) انجام تسک های مختلف بازی مانند عضو شدن در کانال تلگرام این بازی و دعوت از دوستان است. همچنین با کلیک کردن میتوانید امتیاز جمع آوری کنید. شما با مراجعه روزانه به بازی نوا(Nova) میتوانید از قسمت Daily Reward پاداش روزانه خود را جمع آوری کنید. دقت کنید که روزانه تسک های بازی را حتما انجام داده تا امتیاز بیشتری کسب کنید. تسک های بازی به صورت روزانه آپدیت و به روز رسانی می شود.

تسک های بازی تلگرام نوا
تسک های بازی تلگرام نوا

جمع بندی

بازی تلگرام نوا(Nova) یک بازی خلاقانه با داستانی جذاب است که با توجه سرمایه گذاران آن و مشخص بودن پاداش و تاریخ ایردراپ ناتکوین در این بازی میتواند فرصت بسیار خوبی برای فعالان بازی های تلگرامی باشد. کاربران با فعالیت در این بازی میتوانند پاداش قابل توجهی را کسب کنند. علاوه بر این بازی تلگرام نوا اعلام کرده است که با اضافه شدن بخش گیفت سنتر کاربران میتوانند امتیازات خود را به اکانت پریمیوم تلگرام و استارز تبدیل کنند و این میتواند برای کاربران بسیار جذاب باشد.

سوالات متداول

بازی تلگرام نوا(Nova) یک بازی کلیکی مانند همستر و تپ سواپ است که در فاز اول و در طول دو هفته ایردراپ خود را میان کاربران توریع میکند.

بله، پس از دو هفته از فعالیت بازی در فاز اول و بر اساس امتیاز کاربران ارز دیجیتال ناتکوین میان آنها توزیع خواهد شد.

از طریق کانال تلگرام رسمی بازی نوا میتوانید اخبار مرتبط با بازی را دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال تلگرام بایتیکل میتوانید اخبار و بهترین ترفندهای بهترین بازی های تلگرامی را دنبال کنید.

3.5/5 (2 نظر)

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *