فهرست محتوا

ویژگی جدیدی با عنوان “کد مخفی تپ سواپ” به این بازی تلگرامی اضافه شده که برای جلب‌توجه کاربران به ویدئوهای کانال یوتیوب تپ سواپ استفاده می‌شود. با وارد کردن کد مخفی هر ویدئو تپ سواپ می‌توانید ۲۰۰٬۰۰۰ سکه رایگان دریافت کنید. در این مطلب، کدهای تپ سواپ قرار داده شده و کدهای جدید به‌طور روزانه اضافه می‌شوند.

جدول کد مخفی تپ سواپ
جدول کد مخفی تپ سواپ

کد مخفی تپ سواپ چیست؟

تپ سواپ به تازگی بخشی را تحت‌عنوان “سینما” به قسمت “تسک‌های بازی” اضافه کرده است. این بخش به معرفی کانال یوتیوب تپ سواپ اختصاص دارد که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. کاربران می‌توانند ویدئوهای یوتیوب تپ سواپ را در این بخش تماشا کرده و کدهای مخفی موجود در آن را پیدا کنند. با وارد کردن کد هر ویدئو، مقداری سکه رایگان به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنند. این سکه ها در ایردراپ تپ سواپ موثر است.

آموزش وارد کردن کد مخفی تپ سواپ


برای وارد کردن کد مخفی تپ سواپ، ابتدا وارد بخش “Task” و سپس قسمت “Cinema” شوید و نام ویدئوی مورد نظر را انتخاب کنید. سپس بر روی دکمه “Start mission” کلیک کنید. در مرحله بعد، با کلیک بر روی دکمه “Watch” وارد کانال یوتیوب تپ سواپ شده و ویدئوی جدید را تماشا کنید. سپس به بازی بازگشته و کد هر ویدئو را طبق راهنمای بالا وارد کنید.

مراحل وارد کردن کد مخفی تپ سواپ
مراحل وارد کردن کد مخفی تپ سواپ

فهرست کدهای جدید تپ سواپ به تفکیک نام هر ویدئو بالای همین مطلب قرار داده شده است. با وارد کردن این کدها در کادر مربوطه و زدن دکمه “Submit” و سپس “Finish mission”، سکه‌های رایگان خود را دریافت کنید. پاداش هر ویدئو ۲۰۰٬۰۰۰ سکه است. با زدن دکمه “Claim” در مرحله آخر، این مقدار سکه به موجودی شما اضافه خواهد شد. توجه داشته باشید که پس از کلیک بر روی دکمه “Watch”، باید حداقل به اندازه زمان هر ویدئو برای وارد کردن کد آن صبر کنید، در غیر این صورت کد پذیرفته نخواهد شد.

مراحل وارد کردن کد مخفی بازی تپ سواپ
مراحل وارد کردن کد مخفی بازی تپ سواپ

سوالات متداول

پاداش هر ویدئو ۲۰۰٬۰۰۰ سکه است و به نظر می‌رسد پاداش کلی این بخش دو میلیون سکه باشد.

کد مخفی تپ سواپ یک رشته عددی است که به سادگی در بخش Cinema می‌توان آن را وارد کرد.

پس از زدن دکمه Watch باید حداقل به اندازه زمان هر ویدئو برای وارد کردن کد آن صبر کنید. در غیر این صورت کد از شما پذیرفته نمی‌شود.

5/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *