آموزش دریافت رایگان اکانت پریمیوم تلگرام

فهرست محتوا

دریافت رایگان اکانت پریمیوم تلگرام

به تازگی بازی تلگرامی جدیدی به نام “نوا” راه اندازی شده است که کاربران با خرج کردن امتیازهای خود میتوانند شانس دریافت اکانت پریمیوم تلگرام، نات کوین، داگز، استارز و ارز تون را دریافت کنند. با توجه به اینکه تعداد کاربران بازی نوا در حال حاضر خیلی زیاد نیست میتوانید با خرج کردن امتیاز و خرید شانس در بازی نوا جوایز متعددی را کسب کنید. جوایز بازی نوا به صورت هفتگی میان کاربران توزیع میشود.

نجات اکوسیستم جانوری در بازی تلگرام نوا
بازی تلگرام نوا(Nova)

بازی تلگرام نوا چیست؟

کاربران در بازی نوا ماموریت دارند تا اکوسیستم جانوری را در سیارات مختلف نجات دهند. با انجام تسک های بازی، دعوت از دوستان و همچنین پیش بینی قیمت، کاربران میتوانند امتیازات بیشتری جمع آوری کنند. بازی نوا اعلام کرده است که تا ۱ ماه آینده بر اساس امتیاز و سطح کاربران توکن ناتکوین را به عنوان پاداش میان کاربران توزیع خواهد کرد.

بازی تلگرام نوا
بازی تلگرام نوا(Nova)

جمع بندی

بازی تلگرام نوا فرصت جذابی را برای کاربران فراهم کرده است تا با فعالیت در این بازی بتوانند ارز نات کوین را دریافت کنند. علاوه بر این در قسمت Gift Center کاربران میتوانند با امتیازات خود شانس دریافت اکانت پریمیوم تلگرام، نات کوین، توکن داگز، استارز و ارز تون رو کسب کنند. جوایز به صورت هفتگی میان کاربران توزیع خواهد شد.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *