کارت کمبو پیکسل ورس امروز ۲۴ مرداد + آموزش وارد کردن

فهرست محتوا

کارت های پیکسل ورس ۲۴ مرداد

کارت های روزانه بازی پیکسل تپ قابلیتی در بازی تلگرامی پیکسل ورس است که در آن با انتخاب کارت های مشخص روزانه سکه رایگان دریافت میکنید. مراحل انتخاب کارت های بازی پیکسل تپ در ادامه توضیح داده شده است. بازی پیکسل ورس به زودی ایردراپ توکن خود را میان کاربران توزیع خواهد کرد. اگر تا به حال در بازی پیکسل تپ فعالیت نداشته اید از لینک زیر شروع کنید.

شروع بازی پیکسل ورس

کارت کمبو بازی پیکسل تپ
کارت کمبو بازی پیکسل تپ

کمبو امروز پیکسل‌ ورس شامل ۴ کارت است که در تصویر بالا مشاهده میکنید. این کارت ها باید از میان کارت های دیگر بازی انتخاب شوند. برای وارد کردن کمبو روزانه بازی پیکسل تپ باید از بخش Rewards بر روی قسمت Play کلیک کنید و در قسمت DAILY COMBO  کارت‌های تصویر بالا را از بین کارت‌های موجود پیدا و به‌ ترتیب در جای خود قرار دهید. برای جا به‌ جا کردن کارت‌ ها کافیست انگشت خود را روی هر کارت نگه داشته، بکشید و در جای مناسب قرار دهید. توجه داشته باشید که تفاوت برخی از کارت‌ها بسیار اندک است و کارت های مشابه زیادی وجود دارند بنابراین باید دقت کنید که اشتباه وارد نشوند. در پایان نیز روی دکمه CLAIM کلیک کنید و جایزه را دریافت کنید.

نحوه وارد کردن کارت های بازی پیکسل تپ
نحوه وارد کردن کارت های بازی پیکسل تپ

بایتیکل دستیار هوشمند ارز دیجیتال است که با ثبت نام در آن به سرویس های تریدینگ ویو بدون محدودیت و رایگان، دستیار ترید، آموزش های تعاملی ارز دیجیتال، ربات ترید و سرویس مدیریت حساب همه صرافی ها از یکجا به صورت رایگان دسترسی دارید. برای استفاده از تمامی قابلیت ها از لینک زیر ثبت نام کنید.

سوالات متداول

پاداش هر کاربر از کارت های روزانه پیکسل تپ با توجه به سطحی که در آن قرار دارد متفاوت است.

کمبو روزانه بازی پیکسل تپ هر روز ساعت ۳:۳۰ بامداد به وقت تهران منتشر می‌شود.

بله، کارت‌های کمبو روزانه پیکسل تپ باید به ترتیب وارد شوند.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *