کارت های بازی پیکسل ورس امروز ۲۰ مرداد

کارت های بازی پیکسل ورس

پیکسل ورس یک بازی تلگرام است که میتوانید از طریق آن درامدزایی کنید. اگر نمیدانید بازی پیکسل ورس چیست و نحوه کسب درامد از آن چگونه است مقاله آموزش ایردراپ پیکسل ورس را مطالعه کنید. در این بازی کاربران با ضربه زدن روی صفحه نمایش، سکه‌های مجازی به نام PIXFI را کسب کنند. بازیکنان می‌توانید از این سکه‌ها برای ارتقای حیوانات خود، مبارزه با سایر بازیکنان و کسب جایزه های مختلف استفاده کنید. پیکسل ورس به دلیل مکانیز کسب درامد و ویژگی سرگرم کنندگی آن کاربران زیادی را جذب کرده است. برای اطلاع از قیمت و لیست شدن توکن بازی پیکسل ورس مقاله ایردراپ پیکسل ورس را مطالعه کنید. ایردراپ بازی پیکسل ورس با توجه به سرمایه گذاران معتبر این بازی یکی از بهترین ایردراپ ها در دنیای ارز دیجیتال خواهد بود.

کارت های بازی پیکسل ورس 20 مرداد
کارت های بازی پیکسل ورس ۲۰ مرداد

بایتیکل دستیار هوشمند ارز دیجیتال است که با ثبت نام در آن به سرویس های تریدینگ ویو بدون محدودیت و رایگان، دستیار ترید، آموزش های تعاملی ارز دیجیتال، ربات ترید و سرویس مدیریت حساب همه صرافی ها از یکجا به صورت رایگان دسترسی دارید. برای استفاده از تمامی قابلیت ها از لینک زیر ثبت نام کنید.

برای دریافت اخرین اخبار بازی همستر کامبت و بهترین بازی های تلگرام کانال تلگرام بایتیکل را دنبال کنید. در کانال تلگرام بایتیکل تمامی ترفندها و روش های کسب درامد از ایردراپ و همچنین بهترین فرصت های سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال به صورت روزانه معرفی و آموزش داده میشود. 

5/5 (1 نظر)

یک نظر

  1. آواتار محمدمحمد پاسخ

    پیکسل ورس توکنش خیلی خوب قیمت خورد من سود خوبی کردم دمشون گرم فقط لطفا هر روز کارتا رو بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *