آموزش گذاشتن حد سود و حد ضرر در صرافی ال بانک(LBank)

فهرست مطالب

آموزش گذاشتن حد سود(Take Profit) و حد ضرر(Stop Loss)

با ثبت نام از طریق لینک اختصاصی بایتیکل در صرافی ال بانک(LBank) به شما سرمایه اولیه برای ترید در داده میشود و در قرعه کشی ۱۰ هزار دلار جایزه شرکت میکنید. همچنین ۱۰ درصد تخفیف کارمزد معاملات در صرافی ال بانک(LBank) برای شما فعال میشود.

لینک ثبت نام صرافی ال بانک(LBank)

حتما مطلع هستید که یکی از مهمترین نکات هنگام ترید ارز دیجیتال مدیریت سرمایه است که با مشخص کردن حد سود و حد ضرر انجام میشود. از بشخ فیوچرز و از قسمت راست صفحه گزینه TP/SL را فعال کنید. TP به معنی حد سود و SL به معنی حد ضرر است. هر زمان معامله شما به قسمت حد سود و ضرر شما برسد معامله شما بسته میشود. همچنین پس از فعال کردن حد سود و حد ضرر در یزر باکش وارد کردن قسمت گزینه GTC وجود دارد که با نگه داشتن روی آن سه گزینه نمایش داده میشود که در ادامه آن ها را توضیح میدهیم.

GTC: این معاملات تا زمانی اعتبار دارند که توسط شما کنسل و بسته شوند. 

FAK: این معاملات در قیمت مشخص حد سود و حد ضرر بسته میشود و اگر به عنوان مثال پس از حد سود اول بخواهید معامله باز نگه داشته شود امکانپذیر نیست و معامله بسته میشود.

FOK:  این معاملات وقتی به حد سود و حد ضرر به صورت فوری بسته میشوند.

برای آموزش کامل نحو استفاده و معرفی همه ی قابلیت های صرافی ال بانک(LBank) مقاله آموزش جامع صرافی ال بانک(LBank) را مطالعه کنید.

نمایش ویدیو درباره آموزش گذاشتن حد سود و حد ضرر در صرافی ال بانک

سوالات متداول

با ثبت نام از طریق لینک اختصاصی بایتیکل در صرافی ال بانک(LBank) به شما سرمایه اولیه برای ترید در داده میشود و در قرعه کشی ۱۰ هزار دلار جایزه شرکت میکنید. همچنین ۱۰ درصد تخفیف کارمزد معاملات در صرافی ال بانک برای شما فعال میشود.

لینک ثبت نام صرافی ال بانک(LBank)

بله، با استفاده از احراز هویت دو عاملی و کیف پول‌های متنوع، امنیت بالایی دارد.

خیر، کاربران می‌توانند بدون احراز هویت فعالیت کنند.

بله، استفاده از صرافی ال بانک برای کاربران ایرانی بدون محدودیت و بدون احراز هویت امکان‌پذیر است.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *