آموزش ترید فیوچرز در صرافی ال بانک(LBank)

فهرست مطالب

آموزش ترید فیوچرز در صرافی ال بانک(LBank)

با ثبت نام از طریق لینک اختصاصی بایتیکل در صرافی ال بانک(LBank) به شما سرمایه اولیه برای ترید در داده میشود و در قرعه کشی ۱۰ هزار دلار جایزه شرکت میکنید. همچنین ۱۰ درصد تخفیف کارمزد معاملات در صرافی ال بانک برای شما فعال میشود.

لینک ثبت نام صرافی ال بانک(LBank)

برای اینکه به راحتی در قسمت فیوچرز صرافی ال بنک(LBank) ترید کنید، نیاز است که برخی نکات مهم و ویژگی های آن را بدانید. برای شروع از بخش بالای صفحه صرافی ال بانک وارد قسمت فیوچرز شوید. در قسمت چپ میتوانید نوع ارز دیجیتال خود را مشخص کنید و نمودار قیمتی آن را مشاهده کنید. در قسمت فیوچرز شما میتوانید علاوه بر بالا رفتن قیمت،از پایین رفتن قیمت نیز سود کسب کنید. 

از قسمت بالای صفحه میتوانید اهرم مورد نظرتان را انتخاب کنید که انتخاب اهرم بدین معنی است شما اعتبار معاملاتی از صرافی برای ترید قرض میگیرید و با حجم بالاتری معامله را انجام میدهید و در صورت سود کرذن مبلغ سود بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت. ولی با افزایش اهرم ریسک شما نیز افزایش پیدا میکند و به عنوان مثال از اهرم ۱۰۰ برابر استفاده کنید، در صورت زیان ۱ درصدی معامله شما لیکویید میشود و صرافی سرمایه شما را بردشاته و نقد میکند زیرا صرافی در سود شریک است و در زیان شما شریک نیست.

انواع معاملات در صرافی ال بانک(LBank)

Limit: در این نوع معامله شما قیمت مشخص برای خرید یا فروش را تعیین میکنید.

Market: این نوع معامله با قیمت لحظه ای بازار انجام میشود و امکان و تعیین قیمت مشخص را ندارید.

Trigger: در این نوع معامله شما مشخص میکنید که در صورت رسیدن ارز مدنظرتان به قیمت مشخص معامله خرید یا فروش شما ایجاد شود. در حقیت این معامله با شرط مشخص قیمتی شما فعال میشود.

از قسمت راست صفحه میتوانید معامله خرید(Long) و یا معامله فروش خود را ایجاد کنید. همچنین از قسمت بالای صفحه دو گزینه Hedge و Cross را شماهده میکنید که در ادامه هر کدام را توضیح خواهیم داد.

Hedge: اگر حالت فیوچرز را بر روی Hedge قرار دهید میتوانید در هر زمان هم معامله فروش و هم معامله خرید را ایجاد کنید.

در صورتیکه رو از این قسمت بخش One-Way را انتخاب کنید فقط میتوانید معاملاتی در یک جهت خرید یا فروش ایجاد کنید و باز کردن معامله در دو جهت مختلف برای شما امکانپذیر نخواهد بود.

Cross: اگر این قسمت بر روی حالت Cross قرار داشته باشد وقتی چندین معامله خرید یا فروش باز در صورتیکه معامله شما در حال لیکویید شدن باشد از حجم معاملات دیگر استفاده میشود تا شما لیکویید نشوید. اگر گزینه Isolated را انتخاب کنید در صورت لیکویید شدن یک معامله از حجم معاملاتن دیگرتان برای لیکویید نشدن استفاده نمیشود و هر معامله حجم مستقلی دارد. 

برای آموزش کامل نحو استفاده و معرفی همه ی قابلیت های صرافی ال بانک(LBank) مقاله آموزش جامع صرافی ال بانک(LBank) را مطالعه کنید.

نمایش ویدیو درباره آموزش ترید فیوچرز در صرافی ال بانک

سوالات متداول

با ثبت نام از طریق لینک اختصاصی بایتیکل در صرافی ال بانک(LBank) به شما سرمایه اولیه برای ترید در داده میشود و در قرعه کشی ۱۰ هزار دلار جایزه شرکت میکنید. همچنین ۱۰ درصد تخفیف کارمزد معاملات در صرافی ال بانک برای شما فعال میشود.

لینک ثبت نام صرافی ال بانک(LBank)

بله، با استفاده از احراز هویت دو عاملی و کیف پول‌های متنوع، امنیت بالایی دارد.

خیر، کاربران می‌توانند بدون احراز هویت فعالیت کنند.

بله، استفاده از صرافی ال بانک برای کاربران ایرانی بدون محدودیت و بدون احراز هویت امکان‌پذیر است.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *