آموزش فعالسازی کد دوعاملی در صرافی ال بانک(LBank)

فهرست مطالب

فعال سازی کد دوعاملی برای واریز، ترید و برداشت ارز دیجیتال

ا ثبت نام از طریق لینک اختصاصی بایتیکل به شما سرمایه اولیه برای ترید در صرافی ال بانک(LBank) داده میشود و در قرعه کشی ۱۰ هزار دلار جایزه شرکت میکنید. همچنین ۱۰ درصد تخفیف کارمزد معاملات در صرافی ال بانک برای شما فعال میشود.
لینک ثبت نام صرافی ال بانک(LBank)

مراحل فعال سازی کد دوعاملی به شرح زیر است:

برای آموزش ویدئو توضیحات زیر مقاله آموزش فعالسازی کد دوعاملی صرافی ال بانک(LBank) را مطالعه کنید.

۱٫ از قسمت پروفایل کاربر گزینه امنیت(Security) را انتخاب کنید.

۲٫ از قسمت ۲FA گزینه اد(Add) انتخاب کنید.

۳٫ در این مرحله نیاز است که ابتدا اپلیکیشن Google Authenticator را از اپل استور، گوگل پلی و یا اپ استورهای ایرانی نصب کنید.

۴٫ در این قسمت دو راه برای فعال کردن کد دوعاملی وجود دارد که تفاوتی با هم ندارند.

راه حل اول: از قسمت آیکون به علاوه اپلیکشن گزینه Scan a QR code را انتخاب کنید و کیو ار کد صفحه ۲FA که در یزر آن Secret Key قرار دارد را اسکن کنید. پس از اسکن کردن کد دو عاملی در اپلیکیشن برای شما ظاهر میشود. پس از انجام این مراحل در صفحه ۲FA ال بنک باید ارسال کد به ایمیل را انتخاب کنید و سپس کد ارسال شده و در کادر زیرین آن کد ۲FA را از نرم افزار گوگل اتنتیکیشن کپی کنید و در این قسمت وارد کنید. پس از انجام این مراحل کد دو عاملی شما فعال میشود.

راه حل دوم: پس از نصب اپلیکیشن از قسمت آیکون به علاوه اپلیکشن گزینه Enter a setup key را انتخاب کنید. در صفحه بعد و در قسمت Account Name یک نام انتخاب کنید. ترجیحا کلمه ال بنک هم در نام انتخابی اضافه کنید که میان اکانت های دیگرتان مشخص باشد که این کد برای صرافی ال بنک است. در قسمت Your Key کد Secret Key صرافی ال بنک را کپی کرده و اینجا وارد کنید. Type of Key هم بر روی گزینه Time Base قرار دهید. پس از انجام این مراحل در صفحه ۲FA ال بنک باید ارسال کد به ایمیل را انتخاب کنید و سپس کد ارسال شده و در کادر زیرین آن کد ۲FA را از نرم افزار گوگل اتنتیکیشن کپی کنید و در این قسمت وارد کنید. پس از انجام این مراحل کد دو عاملی شما فعال میشود.

برای آموزش کامل نحوه استفاده و معرفی همه ی قابلیت های صرافی ال بانک(LBank) مقاله آموزش جامع صرافی ال بانک(LBank) را مطالعه کنید.

نمایش ویدیو درباره آموزش فعالسازی کد دوعاملی در صرافی ال بانک

سوالات متداول

با ثبت نام از طریق لینک اختصاصی بایتیکل در صرافی ال بانک(LBank) به شما سرمایه اولیه برای ترید در داده میشود و در قرعه کشی ۱۰ هزار دلار جایزه شرکت میکنید. همچنین ۱۰ درصد تخفیف کارمزد معاملات در صرافی ال بانک برای شما فعال میشود.

لینک ثبت نام صرافی ال بانک(LBank)

بله، با استفاده از احراز هویت دو عاملی و کیف پول‌های متنوع، امنیت بالایی دارد.

خیر، کاربران می‌توانند بدون احراز هویت فعالیت کنند.

بله، استفاده از صرافی ال بانک برای کاربران ایرانی بدون محدودیت و بدون احراز هویت امکان‌پذیر است.

5/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *