نحوه برداشت ایردراپ کتیزن و فروش توکن چگونه است؟

فهرست عناوین

برداشت و فروش توکن کتیزن

معاملات توکن کتیزن (CATI) از روز جمعه ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال آغاز خواهد شد. این رویداد فرصت بزرگی برای کسانی است که به دنبال فروش یا معامله این توکن‌ها هستند. امکان دریافت ایردراپ توکن کتیزن نیز از ساعاتی پیش از طریق ربات بازی آغاز شده است. به همین دلیل، در این مقاله نحوه دریافت ایردراپ و زمان‌بندی دقیق برداشت توکن‌ها به کیف پول‌های شخصی را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا کاربران به سادگی از این فرصت استفاده کنند.

زمان برداشت و فروش توکن کتیزن

برنامه زمانی ایردراپ توکن کتیزن (CATI) طبق اعلام کانال رسمی این پروژه در تلگرام، به وقت تهران به شرح زیر است:

  • پنجشنبه ۲۹ شهریور، ساعت ۱۳:۳۰: آغاز فرآیند ثبت درخواست برای دریافت ایردراپ کتیزن در کیف پول‌های شخصی.
  • جمعه ۳۰ شهریور، ساعت ۱۳:۳۰: شروع معاملات توکن CATI در صرافی‌های ارز دیجیتال.
  • بعد از ساعت ۱۳:۳۰ روز جمعه ۳۰ شهریور: واریز توکن‌های CATI به کیف پول‌های شخصی کاربران.

براساس این برنامه، امکان دریافت توکن‌ها برای کسانی که درخواست ایردراپ کرده‌اند، پس از شروع معاملات CATI در صرافی‌ها خواهد بود. این بدین معناست که کاربران شاید نتوانند بلافاصله پس از لیست‌شدن توکن کتیزن در صرافی‌ها، توکن‌های خود را برداشت یا معامله کنند. همچنین به دلیل محدودیت‌های ارائه خدمات توسط صرافی‌های خارجی به کاربران ایرانی، بسیاری از کاربران مجبور به صبر کردن تا زمان باز شدن برداشت‌ها به مقصد کیف پول‌های شخصی خواهند بود.

نحوه برداشت ایردراپ کتیزن و فروش توکن چگونه است؟ (1)

انواع روش برداشت توکن کتیزن

برای دریافت ایردراپ کتیزن (CATI)، دو روش مختلف وجود دارد که بسته به نیاز و اولویت‌های شما، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند، بنابراین بهتر است قبل از تصمیم‌گیری، آن‌ها را به‌دقت بررسی کنید:

روش اول: برداشت به کیف پول بیت گت (Bitget)

یکی از سریع‌ترین و بدون هزینه‌ترین راه‌ها برای دریافت توکن‌های CATI، انتقال آن‌ها به کیف پول بیت گت است. در این روش، شما نیازی به پرداخت هیچ‌گونه کارمزدی ندارید و کل فرآیند انتقال، معمولاً ظرف ۲۴ ساعت انجام می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که این روش برای کسانی که به سرعت دسترسی به توکن‌های خود و فروش یا معامله آن‌ها نیاز دارند، بسیار مناسب باشد. به‌ویژه اگر قصد دارید در زمان لیست شدن توکن CATI در صرافی‌های دیجیتال به‌سرعت وارد بازار شوید و از فرصت‌های معاملاتی استفاده کنید، کیف پول بیت گت یک انتخاب ایده‌آل خواهد بود. از طرفی، چون این فرآیند بدون هزینه است، برای کسانی که می‌خواهند توکن‌های بیشتری در اختیار داشته باشند، گزینه مطلوب‌تری محسوب می‌شود.

روش دوم: برداشت به سایر ولت‌ها مانند تون کیپر (Tonkeeper)

اگرچه برداشت به کیف پول بیت گت سریع و بدون هزینه است، اما برخی افراد ممکن است تمایل داشته باشند که توکن‌های خود را به ولت‌های دیگری مثل تون کیپر منتقل کنند. در این روش، شما نیاز به پرداخت کارمزدی معادل ۰.۵ کتی خواهید داشت که مبلغ بسیار اندکی است. اما نکته‌ای که باید در نظر داشت، این است که فرآیند انتقال در این روش تا ۳ روز زمان خواهد برد. بنابراین، اگر عجله‌ای برای دریافت توکن‌های خود ندارید و ترجیح می‌دهید از کیف پول شخصی یا ولت‌های دیگری استفاده کنید، این روش می‌تواند برای شما مناسب باشد. همچنین، این روش برای کسانی که تمایل دارند توکن‌های خود را در یک ولت غیرمتمرکز و امن نگهداری کنند و علاقه‌مند به کنترل بیشتر بر دارایی‌های دیجیتال خود هستند، پیشنهاد می‌شود.

جمع بندی

در جمع‌بندی، برای برداشت ایردراپ کتیزن (CATI) دو روش اصلی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. روش اول، برداشت به کیف پول بیت گت است که بدون هیچ کارمزدی و ظرف ۲۴ ساعت انجام می‌شود، و مناسب کسانی است که به سرعت نیاز به دریافت و معامله توکن‌های خود دارند. روش دوم، برداشت به کیف پول‌هایی مانند تون کیپر است که با کارمزدی اندک (۰.۵ کتی) انجام می‌شود اما ممکن است تا ۳ روز زمان ببرد. انتخاب روش مناسب بستگی به اولویت‌های کاربر از نظر سرعت و امنیت دارد، اما هر دو روش ایمنی و کارآمدی برداشت توکن‌های CATI را تضمین می‌کنند.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *