فهرست محتوا

قیمت توکن راکی ربیت

قیمت امروز توکن بازی راکی ربیت در بازار پیش از عرضه صرافی ارز دیجیتال Bitget حدود ۰.۰۰۰۰۰۵۵ دلار معادل ۰.۳ تومان است.

قابل توجه است که قیمت توکن راکی ربیت در بازار پیش از عرضه نوسان زیادی دارد و نمیتوان پیش بینی کرد که قیمت توکن راکی ربیت در بازار اصلی صرافی های ارز دیجیتال چقدر خواهد بود.

توکن بازی راکی ربیت در تاریخ ۲ مهر لیست خواهد شد. برای اطلاع از تاریخ لیست شدن تمامی بازی های تلگرام مقاله تاریخ ایردراپ بازی های تلگرام را مطالعه کنید.

بهترین صرافی ایرانی برای فروش توکن راکی ربیت

صرافی نوبیتکس اولین و بزرگترین صرافی در ایران است که اعلام کرده زودتر از همه صرافی ها توکن راکی ربیت را لیست میکند و شما متیوانید به راحتی آن را به ریال تبدیل کنید. همچنین به دلیل اینکه صرافی نوبیتکس بیشترین حجم معاملات را در میان صرافی ها دارد بالاترین قیمت توکن همستر در این صرافی خواهد بود که باعث میشود مبلغ بیشتری را از فروش توکن همستر کسب کنید.

اگر از طریق لینک بایتیکل در صرافی نوبیتکس ثبت نام و احراز هویت کنید ۱۰ درصد تخفیف کارمزد برای شما فعال میشود. علاوه بر این با ارسال شماره ای که با آن از طریق لینک بایتیکل در صرافی نوبیتکس ثبت نام کردید به پشتیبانی بایتیکل، اشتراک ویژه بایتیکل به ارزش ۵ میلیون تومان شامل تریدینگ ویو بدون محدودیت، دوره ایردراپ و بازی های تلگرام، استراتژی ساز ترید و سرویس مدیریت همه صرافی ها از یکجا برای مشل فعال میشود.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *