قیمت امروز توکن همستر پنجشنبه ۱۵ شهریور+آموزش فروش همستر

فهرست محتوا

قیمت توکن بازی همستر کامبت

قیمت امروز همستر کامبت در بازار پیش از عرضه صرافی ارز دیجیتال Gate.io حدود ۰.۱۵ دلار است.

باید توجه داشته باشید که این قیمت در بازار پیش از عرضه است و قیمت توکن همستر در بازار اصلی لزوما برابر با این قیمت نخواهد بود و ممکن است بالاتر یا پایین تر از این قیمت باشد. برای اینکه در هنگام لیست شدن توکن همستر در صرافی ها بتوانید به راحتی توکن همستر خود را نقد کنید نیاز است بهترین صرافی برای فروش توکن همستر را انتخاب کنید. در ادامه دو صرافی ایرانی و خارجی برای فروش ایردراپ توکن همستر معرفی شده است که با ثبت نام از طریق بایتیکل تخفیف کارمزد، اشتراک ویژه به ارزش ۵ میلیون تومان و سرمایه اولیه به شما تعلق میگیرد.

بهترین صرافی برای فروش توکن همستر کدام است؟

با توجه به اینکه توکن همستر در حال لیست شدن در صرافی ها هست و روز ۵ مهر لیست میشود، سوال اصلی این است که این توکن در کدام صرافی زودتر از همه لیست خواهد شد. همچنین باید به دنبال صرافی ای باشیم که به ایرانی ها سرویس میدهد و امکان فروش توکن همستر به بالاترین قیمت در آن امکانپذیر است. پلتفرم بایتیکل به عنوان بروکر رسمی صرافی ال بانک که یکی قدیمی ترین و معتبرترین صرافی های خارجی است همکاری دارد. با توجه به صحبت های انجام شده با تیم صرافی ال بانک این صرافی توکن همستر را زودتر از سایر صرافی ها لیست میکند.

صرافی ال بانک بدون مشکل با ایرانی ها کار میکند و تمامی قابلیت های پیشرفته معامله گری را با کمترین کارمزد ارائه میدهد.

با ثبت نام از طریق لینک پلتفرم بایتیکل در صرافی ال بانک با واریز هر میزان ارز تتر ۲۰ درصد سرمایه بیشتر برای ترید بدست می آورید. این سرمایه بدین شکل است که به هر میزان ارز دیجیتال دارید با ۲۰ درصد سرمایه بیشتر میتوانید ترید و سرمایه گذاری کنید. این سرمایه بیشتر در همه بازارهای اسپات و فیوچرز و با تمامی اهرم ها قابل معامله است. همچنین با ثبت نام از طریق لینک بایتیکل در صرافی ال بانک و اعلام یوآیدی با پشتیبانی آنلاین سایت بایتیکل اشتراک ویژه پلتفرم بایتیکل برای شما فعال میشود که شامل : استراتژی ساز ترید، تریدینگ ویو بدون محدودیت، دوره ایردراپ و بازی های تلگرام و مدیریت و اتصال صرافی ها از یکجا در اختیار شما قرار میگیرد.

بهترین صرافی ایرانی برای فروش توکن همستر

صرافی نوبیتکس اولین و بزرگترین صرافی در ایران است که اعلام کرده زودتر از همه صرافی ها توکن همستر را لیست میکند و شما متیوانید به راحتی آن را به ریال تبدیل کنید. همچنین به دلیل اینکه صرافی نوبیتکس بیشترین حجم معاملات را در میان صرافی ها دارد بالاترین قیمت توکن همستر در این صرافی خواهد بود که باعث میشود مبلغ بیشتری را از فروش توکن همستر کسب کنید.

اگر از طریق لینک بایتیکل در صرافی نوبیتکس ثبت نام و احراز هویت کنید ۱۰ درصد تخفیف کارمزد برای شما فعال میشود. علاوه بر این با ارسال شماره ای که با آن از طریق لینک بایتیکل در صرافی نوبیتکس ثبت نام کردید به پشتیبانی بایتیکل، اشتراک ویژه بایتیکل به ارزش ۵ میلیون تومان شامل تریدینگ ویو بدون محدودیت، دوره ایردراپ و بازی های تلگرام، استراتژی ساز ترید و سرویس مدیریت همه صرافی ها از یکجا برای مشل فعال میشود.

3.5/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *