کد مورس امروز همستر پنجشنبه ۱۸ مرداد+آموزش وارد کردن

فهرست محتوا

کد مورس بازی همستر کامبت

کد مورس همستر یکی از قابلیت های بازی همستر کامبت است که با وارد کردن روزانه آن میتوانید ۱ میلیون امتیاز بازی همستر کامبت را به عنوان پاداش دریافت کنید. برای وارد کردن کد مورس همستر از بخش منوی بالای صفحه بازی وارد قسمت Daily Cipher شوید. پس از ورود به این قسمت کالراکتر همستر با زمینه قرمز برای شما نمایش داده میشود که باید حروف کلمه ویژه هر روز را به صورت کد مورس وارد کنید. برای وارد کردن کد مورس همستر برای هر حرف دو نماد . و – وجود دارد که به ترتیب برای هر حرف باید وارد کنید و در صورت درست وارد کردن حرف مورد نظر روی صفحه نمایش داده میشود. برای وارد کردن . بر روی دایره قرمز وسط صفحه یک بار کلیک کنید و برای وارد کنید – باید دست خود را روی صفحه نگه دارید و سپس بردارید که نماد – به درستی وارد شود. در نهایت پس از اینکه همه ی حروف را به درستی وارد کردید و کلمه ویژه هر روز کامل شود ۱ میلیون پاداش دریافت میکنید. در تصویر زیر کد مورس همستر امروز برای شما قرار داده شده است.   اگر نمی دانید توکن همستر کامبت در کدام صرافی ها لیست شده است و قیمت آن چقدر است مقاله قیمت هر یک میلیون سکه همستر+لیست شدن همستر در صرافی را مطالعه کنید. همچنین برای اینکه از بهترین ترفندهای مخفی بازی همستر برای شانس بیشتر ایردراپ توکن همستر کامبت برخوردار شوید مقاله بهترین ترفندهای بازی همستر کامبت را مطالعه کنید. این مقاله به صورت روزانه به روز رسانی میشود تا با ارتقا کارت ها ۵ میلیون سکه همستر کامبت را جمع آوری کنید.

بایتیکل دستیار هوشمند ارز دیجیتال است که با ثبت نام در آن به سرویس های تریدینگ ویو بدون محدودیت و رایگان، دستیار ترید، آموزش های تعاملی ارز دیجیتال، ربات ترید و سرویس مدیریت حساب همه صرافی ها از یکجا به صورت رایگان دسترسی دارید. برای استفاده از تمامی قابلیت ها از لینک زیر ثبت نام کنید.

کد مورس همستر 18 مرداد
کد مورس بازی همستر کامبت

سوالات متداول

بله، با انجام کد مورس ۱ میلیون امتیاز پاداش دریافت میکنید و انجام کد مورس در ایردراپ توکن همستر موثر است.

جواب کد مورس همستر در این مقاله که به صورت روزانه آپدیت میشود قرار داده شده است.

بله، در حال حاضر توکن همستر در بازار پیش از عرضه برخی صرافی ها لیست شده است ولی هنوز توکن همستر میان کاربران توزیع نشده و امکان خرید و فروش آن به صورت عمومی در صرافی ها فراهم نیست. برای اطلاع از قیمت و نحوه فروش آن مقاله بررسی قیمت و لیست شدن همستر را مطالعه کنید.

برای اطلاع از اخبار رسمی و بهترین ترفندهای بازی همستر و بهترین بازی های تلگرام کانال تلگرام بایتیکل را دنبال کنید.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *